Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaisiko perustaa kosmetiikkablogi?

Vierailija
07.06.2018 |

Olen miettinyt, jos perustaisin täysin kosmetiikan tuotearvosteluita sisältävän blogin. Olisiko tämmöiselle tarvetta?
Olen kosmetiikan suurkuluttaja, ja mielellään testailisin uutuus kosmetiikkatuotteet ja antaisin niistä arviot. Voisin testauttaa tuotteita myös kavereilla, jolloin saisi tietoa miten tuotteet toimii eri ihotyypeillä. Myös päivä- ja juhlameikkejä voisin tehdä. Miltä kuulostaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta vauva-blogi. Täällä on sellaista vuosikaudet toivottu ja kyseinen ketju on jo pitkä kuin nälkävuosi. Jos ei ole poistettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt, jos perustaisin täysin kosmetiikan tuotearvosteluita sisältävän blogin. Olisiko tämmöiselle tarvetta?

Olen kosmetiikan suurkuluttaja, ja mielellään testailisin uutuus kosmetiikkatuotteet ja antaisin niistä arviot. Voisin testauttaa tuotteita myös kavereilla, jolloin saisi tietoa miten tuotteet toimii eri ihotyypeillä. Myös päivä- ja juhlameikkejä voisin tehdä. Miltä kuulostaa?

Meinaat ettei sellaisia blogeja ole, mistä voisi lukea kosmetiikka-arvosteluita? Se mitä oikeasti haluaisi lukea on blogi, jossa ihmiset testailee esim puoli vuotta tuotetta. Mutta he eivät tiedä mikä tämä tuote on. Eli saavat vaikka päivävoidetta valkoisessa, täysin neutraalissa purkissa. Ja puolen vuoden käytön jälkeen kertovat mitä tykkäsivät. Vasta tämän jälkeen saavat tietää kuka sen on tehnyt. Näin ihan oikeasti ei arvioon vaikuta sivuseikat kuten purkin ulkonäkö taikka hinta

Vierailija
4/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kunhan se ei ole mikään muoviturpa-tyylinen blogi jossa meikataan raskaalla kädellä eikä aina viitsitä edes pestä niitä meikkejä pois naamasta.

Vierailija
5/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavis ja kuvittelet olevasi jotain kun testaat tuotteita jollain kavereillasi. Olet täysi floppi ideoiltasi. Paljon typerämpiä ei ole kuultu.

Vierailija
6/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavis ja kuvittelet olevasi jotain kun testaat tuotteita jollain kavereillasi. Olet täysi floppi ideoiltasi. Paljon typerämpiä ei ole kuultu.

Onpa ikävä kommentti.

Minusta kuitenkin tähän pätee samat jutut kun muutenkin blogien kanssa, kuinka löytää lukijat, kuinka tehdä kiinnostava blogi. Meikeistä kyllä kirjoittaa jo moni bloggaaja, miten ap aikoo silloin erottautua siitä joukosta?

Uskon, että kannattaa kuitenkin kokeilla, jos tämä aihe on sinun juttusi:)

Vierailija
7/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan noita on jo kasapäin netissä niin suomalaisia kuin ulkomaisiakin. Blogit alkaa olla jo out, ennemmin kannattaisi tehdä kosmetiikkavideoita tubeen.

Katsasta ensin nämä pari YouTube"gurua" ja mieto uudestaan onko sinulla mitään annettavaa...

Tati westbrook

Graveyardgirl

Lustrelux

Jen luvs reviews

Rachhloves

Bubzbeauty

Jackie wyers

Juicystar

Manny mua

Jeffree star

Elle Fowler

Emilynoel83