Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi pitäisi irroittaa parisuhteista

Vierailija
06.06.2018 |

Seksiä pitäisi voida harrastaa vapaasti.
Se on kuitenkin alkukantainen tarve. Jokaisella pitäisi olla vapaus haluamaansa seksiin. Parisuhteessa, sen ulkopuolella, kenen tahansa kanssa sekä kumppanin kanssa.
En ymmärrä tunteiden, mm mustasukkaisuuden liittämistä siihen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä voikin harrastaa vapaasti. Ole sinkkuna tai etsi sellainen kumppani joka haluaa myös avoimen suhteen.

Vierailija
2/13 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa elää juuri sellaisessa parisuhteessa kuin haluaa. Ei ole myöskään pakko olla suhdetta jos ei sellaisessa ole onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiähän voi harrastaa ihan vapaasti, myös parisuhteissa. Parisuhteessa elävät harrastavat seksiä ihan vapaasti juuri sen henkilön kanssa, jonka kanssa haluavat. Se henkilö on heidän puolisonsa. Jos haluaa jonkun toisen kanssa seksiä, voi lähteä parisuhteesta.

Vierailija
4/13 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tietty moralisointi voi estää naisia harrastamasta seksiä vapaasti.

Vierailija
5/13 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo vain olla niin, että moni suu itselleen enemmän kuin kumppanilleen. Todennäköisesti sinäkin.

Vierailija
6/13 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän vapaita suhteita on.

Vierailija
7/13 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se sulle sopii ja sun kumppanille, niin mikäs siinä. Mutta jos mun naisessa vieras mies melaa uittaa, niin ero tulee välittömästi. Ja sama toisinpäin, mä jos ikinä erehdyn vieraisiin niin olen ulkokierteessä heti. Mä en ikinä suvaitse vieraissa nussimista, koskaan.

Vierailija
8/13 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne avoimet suhteet ei ap:n kaltaisille kelpaa? Ei riitä että itse elää niinkuin haluaa, vaan pitäisi päästä määräämään kaikkien muidenkin parisuhteista. Turha puhua vapaudesta, kun nimenomaan haluaa alistaa muita siihen omaan muottiin.

Vierailija
9/13 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mitä teet mutta sinulla ei ole mitään oikeutta pakottaa ketään tekemään sinun kanssasi yhtään mitään.

Vierailija
10/13 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis liian itsekäs ihmissuhteisiin.

Tuollaisen ei kannata olla edes puolen yön suhteessa keneenkään kanssa.

Kun esineellistät toisen, jäät yhä kauemmaksi siitä mikä sulta alunperinkin puuttui.

Vierailija
11/13 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä irrottaa, kunhan kerrot sen kumppanillesi tutustumisvaiheessa.

Vierailija
12/13 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän missään määrätä missä puitteissaa ja miten saa seksiä harrastaa. Jokainen voi ihan vapaasti järjestää suhteensa kumppaninsa kanssa sopimalla niinkuin haluaa tai olla sinkkuna ja naida niin paljon kuin pystyy ja löytää halukkaita kumppaneja. Mikä sun ongelma on?

Vierailija
13/13 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksin saaminen edylltä parisuhdetta. On minusta tylsää olettaa, että ne ihmiset jotka ovat nyt tahollaan parisuhteessa olisivat yhtään sen halukkaampia harrastamaan seksiä, vaikka sitten minun kanssani, jos eivät olisi parisuhteessa. - En tosin ole lähtenyt kokeilemaan ja yrittämään, että kuinka helposti homma saattaisi edetä seksiin sellaisen kaverini tai ystäväni kanssa, joka on parisuhteessa. - En vokottele ja tavoittele seksiä myöskään sinkkuystäviltäni tai kavereiltani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän