Menkääpäs vanhemmat katsomaan Youtubesta Deatan uusin video
Varsinki jos teillä ei ole käsitystä siitä mitä lapsenne puuhaavat netissä.
Kommentit (42)
Voi vinetto mitä ihmissaastoja. No, onneksi olen sairaslomalla ja minulla on youtube-tunnukset, niin ilmoitanpa nyt sitten kaikki nuo p*skakommentit youtubelle. Jokaisen kommentin oikeassa reunassa on 3 palluraa jotka näkyvät kun hiirellä sohaisee, niitä kun klikkaa pääsee ilmoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi vinetto mitä ihmissaastoja. No, onneksi olen sairaslomalla ja minulla on youtube-tunnukset, niin ilmoitanpa nyt sitten kaikki nuo p*skakommentit youtubelle. Jokaisen kommentin oikeassa reunassa on 3 palluraa jotka näkyvät kun hiirellä sohaisee, niitä kun klikkaa pääsee ilmoittamaan.
kiitos vinkisä tämän teen, samalla etsin haukkuajien facen ja etsin vanhemmat
yhden kiusaan tili jo hävinnyt. vanhemmat saanet tietää?
Vierailija kirjoitti:
yhden kiusaan tili jo hävinnyt. vanhemmat saanet tietää?
Toivotaan. Tai YT poistanut jos moni on ilmoittanut asiattomista kommenteista, tai ihmiset menneet hänen kanavalleenja päättänyt itse sulkea.
Miksi näillä on ylipäätään mitään tilejä tuon ikäisinä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi näillä on ylipäätään mitään tilejä tuon ikäisinä?
Onko youtube niitä paikkoja joissa vanhempien luvalla saa olla nuorempana kuin muuten? En ole itse siellä niin en tiedä.
tällästä on laitettu 9-v :lle
hetken katsottuani tätä syöpästä videota, niin tajusin että tässä on jotain outoa. Sit tajusin, että missä v..... sun kulmakarvat on?? Hyi h.... näytät oksettavalta, v... pentu. Poistu Juutuubista kiitos, tee maailmalle palvelus.
katsoin on yhden haukkujan tilin, oliko tehnyt pelivideon deatan kanssa
Vierailija kirjoitti:
tällästä on laitettu 9-v :lle
hetken katsottuani tätä syöpästä videota, niin tajusin että tässä on jotain outoa. Sit tajusin, että missä v..... sun kulmakarvat on?? Hyi h.... näytät oksettavalta, v... pentu. Poistu Juutuubista kiitos, tee maailmalle palvelus.
Pistää kyllä ihmettelemään mikä on vialla tyypissä joka laukoo tällaisia koiransa kuolemaa itkevälle pikkutytölle. Ihan sama onko kommentoija 10, 15, 20 vai 50, kyllä sen nyt pitäisi olla selvää jo alakoulussa että kiusaaminen on väärin.
Jos saisin selville, että oma lapseni kirjoittelee tuollaisia omalla nimellään tai nimimerkillä, ottaisin välittömästi takavarikkoon jokaisen laitteen millä hän pääsee nettiin. Hyi helvetti :(
Kävin kurkkaamassa kymmenkunnan kiusaajan omia videoita, ja melkein kaikilla oli jotain pelijuttuja. Jengi tekee tällaista, ja sitten ihmettelee kun gamereillä on huono maine?
Todella järkyttävää mutta sen verta että tuo joka oli kirjotellut noita tapa ittes jne kommentteja oli itse myös varmaan about 9v. ja se ei tietenkään oikeuta mihinkään mutta mielestäni oli tarpeetonta moneen otteeseen näyttää klippejä hänen kanavaltaan. Hänen vanhemmille asiasta pitää ehdottomasti kertoa. Mutta tuollainen johtaa vain kiusaamisen kierteeseen, aivan varmasti nyt tämän kiusaajan kanava täyttyy tapa itsesti kommenteista.
Toivottavasti tätä kiusaamista saataisiin kitkettyä pois ja toivottavasti vanhemmat ymmärtäisivät että ne ikärajat on tarkoituksella siellä.
Vierailija kirjoitti:
Todella järkyttävää mutta sen verta että tuo joka oli kirjotellut noita tapa ittes jne kommentteja oli itse myös varmaan about 9v. ja se ei tietenkään oikeuta mihinkään mutta mielestäni oli tarpeetonta moneen otteeseen näyttää klippejä hänen kanavaltaan. Hänen vanhemmille asiasta pitää ehdottomasti kertoa. Mutta tuollainen johtaa vain kiusaamisen kierteeseen, aivan varmasti nyt tämän kiusaajan kanava täyttyy tapa itsesti kommenteista.
Toivottavasti tätä kiusaamista saataisiin kitkettyä pois ja toivottavasti vanhemmat ymmärtäisivät että ne ikärajat on tarkoituksella siellä.
Kyllä 9-vuotias jo ymmärtää ettei tuollaista mennä sanomaan eikä kirjoittaan. Ja on asiallista hänelle osoittaa ettei moista käytöstä suvaita. Luonnollisesti itse ei saa samaan käytökseen alentua.
Jos oma lapsi jäisi kiinni moisesta perseilystä, niin kännykästä lähtisi netti pariksi kuukaudeksi ja kotonakin sitä saisi käyttää vaan tiukasti valvottuna ja rajoitetusti. Kiusaaminen on nettiaikana revennyt ihan käsistä kun siihen saattaa osallistua satoja ihmisiä, ja siihen pitäisi puuttua ihan tosissaan. Appsit, somekanavat yms. saisivat antaa pysyvää bannia niille jotka voidaan tunnistaa esim. puhelinnumeron perusteella.
Järkyttävää tämä nykymeno. Pikkukakaratkin jo sekoilee netissä.
Vierailija kirjoitti:
deata etsii ton pojan vanhemmat ja laittaa viestiä mitä poika tekee tubessa
Tekee ihan oikein! Arvostan!
Saikohan vanhemmat tietoonsa näiden pershedelmien touhut
Mitä mieltä siitä että Deata näyttää videollaan kuvaa/videota yhdestä näistä kiusaajista? Kuva on tosi selkeä ja tunnistettava ja nimikin vilahtaa, on omalla nimellään. Toisaalta ymmärrän, mutta kiusaaja näyttää itsekin noin 9-vuotiaalta. Onko se enää ok että tämän lapsen kuva ja nimi ja kommentit leviää kymmenien tuhansien kauhisteltaviksi? Hän oli kuitenkin vain yksi monista kiusaajista ja joukossa tyhmyys ja esittämisen halu tiivistyy. Sai tosi negaa julkisuutta se pikkupoika-kiusaaja tosta Deatan videosta. No toisaalta ei ehkä enää tuon jälkeen kiusaa... mutta mitä ajatuksia muilla herää tästä asiasta??
deata oli katselellut videon jossa pikkutyttö itkee kun koiransa (joka on vanhempi kun hän)on kuollut, ja arvokkain posti jonka hän on saanut on kun sai koiran uurnan takaisin, tyttö oli saanut kammottavia viestejä jossa haukutaan, huoritellaan ja nauretaan itkulle, koiran kuolemalle....
deata ihmetteli miten sairasta on tuollanen nettikäyttäytyminen varsinkin kun uhrin on ihan pieni lapsi. jotkut haukkujat ovat ihan tunnistettavilla tubetileillään(omalla nimellään) haukkumassa