Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etsin Tinderistä seksiseuraa, mutta siellä ei ole tarpeeksi hyvännäköisiä miehiä!

Vierailija
06.06.2018 |

Mitäs nyt sitten? En halua baaristakaan ketään mukaan ottaa. Luulin että Tinderissä riittäisi valinnanvaraa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä paitsi, jos näyttää kuvassa hyvältä ei välttämättä livenä ookkaa..

Vierailija
2/31 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se baari. Wysiwyg eli what you see is what you get. Tinderin tai netin kautta et voi tietää, minkä näköinen mies on oikeasti ja onko hänellä minkäänlaisia sosiaalisia taitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, aika harmi kun mulle taas tinderissä on paljon hyvännäköisiä naisia. Oikeastaan rumia ei ole yhtään ainutta.

Vierailija
4/31 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyypillinen tilanne naisille. Miehistä vain häviävän pieni osa on naisten mielestä komeita. Miehistä taas suurin osa naisista on kauniita.

Vierailija
5/31 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sen on mies olla? Nyt on vuosi 2018 kyl sä ihan hyvin voit tyytyä naiseenkin. 

Vierailija
6/31 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs nyt sitten? En halua baaristakaan ketään mukaan ottaa. Luulin että Tinderissä riittäisi valinnanvaraa.

No mä en valitettavasti ole siellä tinderissä ja baareissakin käyn vain harvoin. Ehkä me törmätään vielä lenkkipolulla?

Vierailija
7/31 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin pillun perään sitten. Kertoo kaiken nykypäivän naisista kun tinderissä on kuitenkin satoja ja taas satoja miehiä mut yksikään ei kelpaa.

Vierailija
8/31 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitä paitsi, jos näyttää kuvassa hyvältä ei välttämättä livenä ookkaa..

Näinkin on joskus käynyt.

Ap

Vierailija
9/31 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin pillun perään sitten. Kertoo kaiken nykypäivän naisista kun tinderissä on kuitenkin satoja ja taas satoja miehiä mut yksikään ei kelpaa.

Ei se mitään muista naisista kerro, että minä haluan vain hyvännäköisiä miehiä.

Ap

Vierailija
10/31 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä en valitettavasti ole siellä tinderissä ja baareissakin käyn vain harvoin. Ehkä me törmätään vielä lenkkipolulla?

Mä en kyllä lenkillä katsele ketään enkä ota kontaktia. Olet siis hyvännäköinen mies?

Ap

Vierailija
11/31 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, aika harmi kun mulle taas tinderissä on paljon hyvännäköisiä naisia. Oikeastaan rumia ei ole yhtään ainutta.

Sulla menee sitten paremmin kuin mulla😊

Ap

Vierailija
12/31 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ilmeisesti näin, mutta mä en ole kauhean ranttu..

Vierailija
13/31 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se on hyvä. Sille vaan ei voi mitään, jos ei mies vedä puoleensa. Fiilistä ei voi pakottaa.

Ap

Vierailija
14/31 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se on hyvä. Sille vaan ei voi mitään, jos ei mies vedä puoleensa. Fiilistä ei voi pakottaa.

Ap

Totta, ei voi fiilistä pakottaa ei. Kyllä sä sen oman juttusi löydät. Mä ainakin löysin, ja pois en vaihda.

Vierailija
15/31 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Totta, ei voi fiilistä pakottaa ei. Kyllä sä sen oman juttusi löydät. Mä ainakin löysin, ja pois en vaihda.

Hmm, miksi sitten olet Tinderissä? Vai onko suhde uusi? Kun nyt löytäisi sitä hyvää kevyempää seuraa ennen kuin rakkaus tulee vastaan.

Ap

Vierailija
16/31 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Tinderin miestarjonta on nirsolle naiselle kuin yhtä tyhjän kanssa. Annan pari kertaa viikossa tykkäyksen itse ja matchin saan ehkä kerran pari kuussa ja nuokaan miehet eivät aloita keskustelua itse ja jos minä aloitan, he eivät vastaa.

Vierailija
17/31 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Tinderin miestarjonta on nirsolle naiselle kuin yhtä tyhjän kanssa. Annan pari kertaa viikossa tykkäyksen itse ja matchin saan ehkä kerran pari kuussa ja nuokaan miehet eivät aloita keskustelua itse ja jos minä aloitan, he eivät vastaa.

Minulla taas käy niin, että kun hetkeksi päätän laskea rimaa, matcheja tulee paljon. Sitten ne miehet alkavat kirjoitella ja minä huomaan taas, että ei kiinnosta oikeasti, ja vastaan pari viestiä. Ei sekään kivaa ole. Pitää vain pitää rima korkealla.

Ap

Vierailija
18/31 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis laskea rimaa, jotta voisin antaa tykkäyksiä, kun niitä kiinnostavia ei tule vastaan.

Ap

Vierailija
19/31 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse hyvän näköinen nainen?

Vierailija
20/31 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse hyvän näköinen nainen?

Olen. Mä olen kaunis nainen.

Ap