Miten nainen käyttäytyy jos on pettänyt?
Minkälaista on tyypillinen käytös jos nainen on pettänyt? Entä silloin jos asiasta kysyy ihan asiallisesti?
Kommentit (12)
Nainen pyrkii vierittämään syyn miehelle tai suuttuu jos mies epäilee häntä. Jos mies on hunsvotti tai hänestä ei ole naiselle taloudellista turvaa todennäköisesti nainen pettämisen jälkeen viimeistään lähtee suhteesta kuin ottaa syyllisyyttä niskoilleen. Naiset on sellaisia luikertelijota.
Mielenkiintoinen kysymys. Eroaako jotenkin tyypillisestä miehen käytöksestä kun hän on pettänyt? Millaista käytöstä se sitten on?
Epäiletkö puolisoasi ap jostain syystä, vai miksi kysyt?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen kysymys. Eroaako jotenkin tyypillisestä miehen käytöksestä kun hän on pettänyt? Millaista käytöstä se sitten on?
Epäiletkö puolisoasi ap jostain syystä, vai miksi kysyt?
Epäilen että kostomielessä pettäminen voisi olla mahdollista. Itse en siis ole pettänyt, liittyy eri asiaan.
Ei ole olemassa mitään tyypillistä käytöstä josta voit olla yhtään varma. Itse olen lukenut kyllä mitä on ne muka tyypilliset pettäjän merkit kun mulla oli sivusuhde. Niitä toki vältin. Mies epäili mutta merkit eivät riittäneet eikä todisteita herunut siitä oli melko helppo pitää huoli kuitenkin. En todellakaan esim sortunut hermostumaan hänen epäilyistään.
Voi käyttäytyä jotenkin poikkeavasti, olla iloisempi, energisempi, tai sinua kohtaan ärtyisämpi vetäytyvämpi, enemmän tai vähemmän halukkaampi tms., omissa maailmoissaan, haaveilee, on kiinni puhelimessaan, kulkee puhelun mukanaan joka paikkaan, salailee viestejä, panostaa ulkonäköön, uusii vaatteita, ripsiä/kulmia, kuntoilee aikaisempaa enemmän, omat epämääräiset menot lisääntyy, saat huonosti vastauksia jos kyselet menemisistä ja seurasta, sinun seura ei kiinnosta enää samalla tapaa.. mitä näitä nyt onkaan klassisia.
No jos haet sitä, että suuttuuko epäilyistä, niin todennäköisesti kyllä, mutta hyvin harvassa on nekin naiset jotka eivät aiheettomista epäilyistä suutu. Luonteesta riippuen syytön voi suuttua jopa enemmän. Toisaalta, kuten tuolla ylempänä joku kertoi, niin ei kaikki pettäjätkään sorru puolustuskannalle. Vaikea keksiä sellaista reaktiota, joka voisi esiintyä vain pettäjällä, muttei missään tapauksessa syyttömällä jonka uskollisuutta kyseenalaistetaan. Noh, paitsi ehkä syyttömän tunnustaminen on varsin epätodennäköistä, ja silloin suhde on kyllä jo muutenkin taputeltu.
Mitä nyt olen kuullut erään työkaverin seikkailuja, niin ainakin on alkanut käymään enemmän ulkona. On yötä "vanhemmillaan". On puhelin kourassa jatkuvasti. Vierittää syytä kumppanin niskoille kaikesta mahdollisesta. Yrittää keksiä tekosyitä käytökselleen kumppanista. On tätä kohtaan ärtynyt ja viileä. Brassailee meille ulkopuolisille tempuistaan kuitenkin.
Kaipa ne on samanlaisia muutoksia kuin miehissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään tyypillistä käytöstä josta voit olla yhtään varma. Itse olen lukenut kyllä mitä on ne muka tyypilliset pettäjän merkit kun mulla oli sivusuhde. Niitä toki vältin. Mies epäili mutta merkit eivät riittäneet eikä todisteita herunut siitä oli melko helppo pitää huoli kuitenkin. En todellakaan esim sortunut hermostumaan hänen epäilyistään.
Tähän viitaten, veikkaan että itseasiassa hermostumisen puuttuminen olisi tavallisempaa niillä joilla on salattavaa. Harvalla syyttömälle tyyneys on luonnollinen reaktio kun syytetään pettämisestä.
Jaa-a, pitäisikö sitä sitten jotenkin eri tavalla käyttäytyä? Minä ainakin olen kotona ihan normaalisti vaikka olisin `lenkillä` tai töiden jälkeen käynyt nusemassa toista miestä.
Et huomaa mitään