Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan perjantaina ensimmäisen palkan kesätyöstä. Auttakaa päättämään mitä sillä teen!

Vierailija
06.06.2018 |

Olen ns. luuseri, tai alemman tason mies. Jokatapauksessa aivan muuta kun alfa. Ikää on 25 vuotta ja sanomattakin selvää että olen naisten kanssa täysin kokematon.
Voin käyttää ylimääräiset rahat joko maksulliseen naiseen tai päivittää palvelimeni esimerkiksi hankkimalla lisää muistia, HDD-levyjä tai näytönohjaimen, jolloin saan vähän laskentatehoa käyttöön ja voin tehdä eri simulaatioita kotona. Se taas edistää opintoja.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pistä naisiin tai teknologiaan, kunnon känni laatuviskillä muutaman päivän ajaksi tekee hyvää

Vierailija
2/24 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sitten festarit ja pummi kaverit lainaa rahaa joita tuskin takaisin saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena naisena sanoisin, että panosta opiskeluun ja sitä kautta uraan ja hyvään toimeentuloon. Jos olet muutenkin fiksu ja miellyttävä, tulet saamaan naisseuraa ilman eri maksuakin.

Vierailija
4/24 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä sitten festarit ja pummi kaverit lainaa rahaa joita tuskin takaisin saa.

Teen velkakirjat aina kirjallisesti joten voin aikalailla varmasti saan takaisin.

Edelliselle tiedoksi etten käytä alkoholia.

Vierailija
5/24 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto 1.

Vierailija
6/24 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisena naisena sanoisin, että panosta opiskeluun ja sitä kautta uraan ja hyvään toimeentuloon. Jos olet muutenkin fiksu ja miellyttävä, tulet saamaan naisseuraa ilman eri maksuakin.

"Panosta opiskeluun"

Ensin huoriin, sitten simuloimaan 😂

Vierailija
7/24 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä koulutuksessa tehdään huomattavaa laskentatehoa vaativia simulaatioita?

Vierailija
8/24 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta opiskelun kannalta tärkeään kuten joku nainen jo vastasi. Minä olen myös nainen ja uskon myös että seuraa löydät muutenkin kun aika on kypsä. Toinen vaihtoehto on säästää rahat, tai vaikka sijoittaa.

Vierailija
9/24 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi unohda nuo haihatukset alemman tason miehestä. Sinun elämä menee pilalle, kun kuuntelet noita harhaoppeja. Tee osalla rahalla jotain kivaa, ei mitään maksullisia naisia, ja laita loput säästöön opiskeluja varten. Maksullisia naisia käyttämällä pilaat vain omat mahkusi tavalliseen seurustelusuhteeseen. Olet vielä niin nuori, niin ehdit vaikka mitä.

Vierailija
10/24 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ainakin käydä pihalla. Kohta tulee taas pakkasen puraisema realiteetti pakotamaan ihmiset sisätiloihin pieeniin ahtaisiin ahdistaaaviin soppeihinsa.

Vierailija
11/24 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse tiedä tuohon ikään mihin sen laitat lähetä se minulle minä kyllä tiedän mihin sen laittaisin.

Vierailija
12/24 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tehdä jotain oman ulkonäkösi eteen niin käy sellaisella parturilla, joka osaa leikata muodikkaan tukan nuorelle miehelle. Toiseksi voit käydä vaikka hammashygienistillä soodavalkaisussa niin voit väläytellä huoletta hymyä aluksi tuntemattomille arkipäiväisissä tilanteissa ja sitten alat hymyillä kaikille kiinnostaville naisille.

Sen lisäksi vinkkaan, että aika iso osa hedelmällisessä iässä olevista naisista on tuoksuille enemmän tai vähemmän herkkiä eli osta LV48-deodoranttia ja hajustamattomia kosmetiikkatuotteita. Siten lisäät mahdollisuuksia kaiken maailman hajuihin itsensä peittäneisiin miehiin verrattuna. Naisethan eivät haista miehen feromoneja (ja toisinpäin) jos toinen osapuoli on hajustanut itsensä tymäkällä deodorantilla ja partavedellä. Parinvalintaprosessi tapahtuu aika pitkälti feromonien perusteella. Jos niistä feromoneista ei saa ikinä vihiä niin sitten voi päätyä ikisinkuksi koska uskoo kosmetiikkateollisuuden mainoksiin.

Vierailija
13/24 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ehdotuksia?

Vierailija
14/24 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita osa säästöön ja käytä huvitteluosuus ihmisiin tutustumiseen tai kavereiden kanssa ajan viettämiseen.

Vierailija
15/24 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäät tietenkin rahat.

Vierailija
16/24 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryyppäät tietenkin rahat.

En käytä alkoa!

Vierailija
17/24 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emt. Minä ostan uuden näyttiksen. 

Vierailija
18/24 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoita rahat kasvaville markkinoille.

Vierailija
19/24 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin huoriin ja sitten ryyppäämään

Vierailija
20/24 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä osa johonkin kesätapahtumaan tai reissuun, saatko kaveriseuraa mukaan? Jotain uutta vaatetta ja vinkki kampaajasta ja hammasvalkaisusta oli myös hyvä. Loput säästöön tai sijoituksiin, jos sitä harrastat.

Maksullinen nainen olisi luultavasti pettymys kokemuksena, lisäksi se on sellainen asia, joka tosiaan inhottaa suurinta osaa naisista ja sinunkin potentiaalisia, tulevia kumppaneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä