Mies ehdotti kavereilleen mummotunnelia
Jaahas.. mies lähdössä loppuviikoksi aamulaivalla tallinnaan ja ovat edellisen yön helsingissä. Mies ehdotti kavereilleen että "mennäänkö mummotunnelin kautta " viestissä joka ei ollut tarkoitettu minun nähtäväkseni.
Mitäs tästä pitäisi olla mieltä? Ihan vain mukava terassikäynti poikien kesken... naisten huomion hakemista ja mielen nostetta... panoseuraa...
Itse en ole koskaan tunnelissa käynyt mutta juttuja olen kyllä kuullut.
Kommentit (46)
aiheeton pelko. kävin pari vuotta sitten mutussa eikä irronnut. ehkä olen sitten poikkeuksellisen ruma mies :(
Mun mies löysi sieltä typykän jonka vuoksi jätti minut ja lapset. Ei se suhde kauaa kestänyt mutta . Mummotunnelin maine siis ainakin meillä täysin totta!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mummotunneli?
Helsingissä tietty kesäisin suosittu terassi- ja ravintola-alue. Siellä käy paljon keski-ikäistä ja vanhempaa väkeä, ja tosiaan flaksi käy jos sitä etsii.
Itse olen 43 v nainen, elämäntapasinkku, ja suosin mummotunnelia iskupaikkana, koska siellä on pääosin siistimpää ja vähemmän humalaista miesseuraa tarjolla kuin keskiverto baarissa tai yökerhossa. Monet on myös tosimeiningillä, eli ihan vaan etsimässä seksiseuraa yhdeksi yöksi kuten minäkin, jolloin homma on hyvin suoraviivainen eikä mitään turhia vonkaamisia tarvita.
Luetko miehesi kännykästä hänen karinsa lähettelemiään viestejä? Jättäisin saman tien sellaisen ihmisen joka näin tekee. Ei kyllä mitään salattavaa ole, mutta jotain rajaa tuohon toisen yksityisyyten hei.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä meisinki. Toivottavasti onnaa!
Siellä onnaa aina ja vain ihan aina. Itse en nykyään käy siellä, koska siellä coca-colaa juovia hmm hmmm miehiä saastuttamassa. Niiden jämiä ei vaan pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä onnaa aina ja vain ihan aina. Itse en nykyään käy siellä, koska siellä coca-colaa juovia hmm hmmm miehiä saastuttamassa. Niiden jämiä ei vaan pysty.
Siis juotko ravintoloissa toisten viinanjämiä. HYI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mummotunneli?
Helsingissä tietty kesäisin suosittu terassi- ja ravintola-alue. Siellä käy paljon keski-ikäistä ja vanhempaa väkeä, ja tosiaan flaksi käy jos sitä etsii.
Itse olen 43 v nainen, elämäntapasinkku, ja suosin mummotunnelia iskupaikkana, koska siellä on pääosin siistimpää ja vähemmän humalaista miesseuraa tarjolla kuin keskiverto baarissa tai yökerhossa. Monet on myös tosimeiningillä, eli ihan vaan etsimässä seksiseuraa yhdeksi yöksi kuten minäkin, jolloin homma on hyvin suoraviivainen eikä mitään turhia vonkaamisia tarvita.
Niin on vähemmän humalaisia, mutta kansallisuus täysin muualta ja väri ei ole white. Kikkarapäät juo limua ja huumailee ja raahailee ne jurrisimmat leidit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän tossa kirjoittaja tarkoitti. Jos et tiedä mitä toisten jämät tarkoittaa, niin aika hukassa olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mummotunneli?
Niin on vähemmän humalaisia, mutta kansallisuus täysin muualta ja väri ei ole white. Kikkarapäät juo limua ja huumailee ja raahailee ne jurrisimmat leidit.
En huomannut ainakaan pari vuotta sitten muun värisiä siellä, ihan suomalaishottiksen kanssa silmiin tuijottelemiseksi meni. Ja vähän muuhunkin. Onko ajat muuttuneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juon kyllä. Olen alkkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mummotunneli?
En huomannut ainakaan pari vuotta sitten muun värisiä siellä, ihan suomalaishottiksen kanssa silmiin tuijottelemiseksi meni. Ja vähän muuhunkin. Onko ajat muuttuneet?
Töissä siellä. Kyllä on muuttunut.
Itse olen naisena kerran käynyt työporukalla jatkoilla mummotunnelissa. Seuraa ei etsitty, eikä mulla ainakaan ollut säpinöitä kenekään kanssa, vaikka ehkä jo mummoikäiseksi kohta jo vois luokitellakin. Pidettiin vaan hyvällä porukalla hauskaa. Porukkaa oli paljon ja näin maalaiselle oli eksoottista sekin :D
Sanoisin että mitä väliä, että menee sinne? Jos sun mies etsii naisseuraa, löytyy sitä mistä vaan jos on vieraan vietävissä. Relatkaa mammat vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mummotunneli?
Oho, itse en ole ollenkaan huomannut että siellä olisi erityisesti tuollaista porukkaa. Suomalaisia liikemies- ja insinöörityyppejä sieltä on itse enemmän tullut "saatille" raahattua. Joskus joku ulkomaalainenkin mutta ihan valkoinen ja länsimaalainen.
hylkiö kirjoitti:
aiheeton pelko. kävin pari vuotta sitten mutussa eikä irronnut. ehkä olen sitten poikkeuksellisen ruma mies :(
Stadissa on sanonta. Jos et tunnelista saa, niin et saa ikinä.
Vierailija kirjoitti:
hylkiö kirjoitti:
Onko pappatunnelia olemassa?
Ja joo tuolla tunnellissa käy siis ihmisiä toki ilman iskutarkoitustakin, esim. porukalla vaan juttelemassa ja juomassa. Eikä siellä kukaan silloin häiritse.
Mutta jos tosiaan hakee seuraa niin mun resepti on mennä yksin, tilata joku juoma, katsella kiinnostuneesti ympärilleen, niin eipä koskaan tarvi kauaa odottaa että joku mies tulee juttelemaan. Jos tulee joku epämiellyttävä, niin aina niistä eroon pääsee, osasta hienovaraisesti, osalle täytyy sanoa suorasukaisemmin. Ei ole mulle tainnut koskaan käydä niin etten olisi tuolta tunnelista yöseuraa löytänyt kun olen sitä hakenut, enkä ole mikään kaunotar: 43 v rupsahtanut, lievästi ylipainoinen täti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hylkiö kirjoitti:
Onko pappatunnelia olemassa?
Entäpä setämiestunnelia? Tai hopeakettutunnelia aka Silver Fox?