Keski-ikäistyvä ulkonäkö - kokemuksia kauneushoidoista tai jopa kauneuskirugiasta?
Oletteko teettäneet mitään, kun olette havainneet rupsahtamisen merkkejä?
Moni julkkishan teettää näitä, käyttää vähintään botoksia tai täyteaineita. Etenkin sinkkunaisten ulkonäköpaineet rupsahtamisen myötä kiinnostavat, mutta miksei tietysti parisuhteessa olevienkin.
Tuoko tyytyväisyttä vai lisääkö vaan tyytymättömyyttä?
Kommentit (12)
Nyt toistaiseksi on selvitty mikroneulauksella ja timanttihionnalla ja hampaiden valkaisulla, joskus varmaankin laser (esim kaula ja kädet).
Leikkauksia ja hermomyrkkyjä tulen välttämään viimeiseen asti, koska ikinä et voi olla 100% lopputuloksesta enkä missään nimessä halua näyttää leikellyltä. Äitiä katsoessani huomaan, että silmäluomet täytyynee kuitenkin leikata.
Jotain kasvojen rasvan katoamiselle tulen tekemään, mutten tiedä vielä mitä.
Yritän selvitä hiustyylin muutoksilla ja korostaa vaatetuksella eri kohtia ylväästi. Kuusikymppinen nuorin tätini on kauneusihanteeni ja olemme hyvin samannäköisiä, joten ei onneksi pelota. Hän on myös mieheni ihanne, joten sekin lievittää ahdistusta, että tässä tapahtuisi hirveitä muutoksia! Hiusten harmaantumista ihan odotan, sillä tädillä on upean tummanhopeiset hiukset. Sen värin kaivan vaikka purkista, jos ei oma pää ala tuottamaan kun naama rytistyy... Pehmentää ihanasti piirteitä tuo hiusten harmaus!
Jotain jos kokeilen, niin mikrohiontaa tms. pinnallista. Täyteaineita ja leikkauksia en uskaltaisi ottaa.
Tällä hetkellä käytän pinnallisesti hyaluronihappoa. Se on kyllä ihmeainetta joka hetkessä "turvottaa" iholta pienet juonteet näkymättömiin. Taputtelen silmien ympärille ja otsaan sekä dekolteelle.
Panostan liikunnassa ryhtiin. Minusta se on tärkein osa nuorekasta olemusta.
Käy konsultaatiossa ja kuuntele vaihtoehtoja. Siellä ollaan kyllä rehellisiä noista.
Vierailija kirjoitti:
Käy konsultaatiossa ja kuuntele vaihtoehtoja. Siellä ollaan kyllä rehellisiä noista.
Minä kävin ja mitään muuta vikaa tai hoitoa ei keksitty kuin erkaantuneiden vatsalihasten yhteenompelu. Auts!
Silmakulmien rypyt, poskien hienoinen lasku ja silmäluomien myös...
- kasvojenkohotus kiinnostaisi tietysti eniten, joku Hollywood lift, jos olisi rahaa ja uskallusta....
- mutta erilaisia kevyempiä hoitojakin, ilman leikkausta, on tietysti tarjolla, mutta on vaan vaikea saada tietoa niistä ja etenkin tuloksista, kun ihmiset eivät juuri kerro operatioistaan.
Liian nuorena aloittu kasvojen täyttö, botox yms. - tietysti vain pikemminkin vanhentaa.
Ja oishan se kaameaa esim. vammautua tai kuolla turhamaisuuden vuoksi ;)
Minulla on kamalat poskipääpussit (malar bags), periytyneet isänäidiltä. Niistä kun pääsisi eroon! Kuka tietäisi kevyimmän hoitokeinon??
Missä tuotteessa sitä hyaluronihappoa on? Mäkin tahtoisin kokeilla.
Multa on leikattu roikkuvat silmäluomet. Mulla on äidin iho ja osasin odottaa niitä roikkuvia luomia, ne on vielä sillä lailla oudosti, että nimenomaan luomien sisäsyrjä alkoi ensimmäisenä roikkua. Olin tosi väsyneen näköinen. Äidiltä leikattiin luomet vasta vanhana, kun sillä alkoi silmäripset hangata silmämunaa, kun ne roikkuvat luomet alkoi vielä taipua sisäänpäin. Minä en halua odottaa siihen asti, ja mun luomet leikattiin medilaserissa, tulos on hyvä. Ainoo harmi se, että mulla on arvenmuodostustaipumus kova, ja toisen silmän ulkonurkkaan jäi rumat juovat, mutta on nekin ajan mittaan tasaantuneet.
Niille, joiden yläluomet aiotaan leikata, kerron yhden jutun: luomivakoon tulee arpijuova, joka on aluksi aika näkyvä. Jos luulette, että senhän voi meikata piiloon, niin voin siis kertoa, että siihen arpikohtaan ei jostain syystä vaan meikki ota. Mulla kesti kauan löytää sellainen meikinpohjustusaine, joka todella tarttui siihen arpikohtaan. Nää silikonipohjaiset ei käy, ne luisti siitä arven kohdalta pois. Nyt sillä ei ole enää merkitystä, kun ne juovat on jo niin näkymättömät, mutta mulla varmaan kesti tavallista kauemmin.
Mulle on laitettu myös restylanea otsan sibeliusryppyyn, ja se avasi katsetta välittömästi. Ihmiset katsoi mua ja kyseli, että mitä sulle oikein on tapahtunut, kun olet tullut niin kuin paremman näköiseksi. Samaan aikaan mulla kyllä myös oikaistiin yksi sisäänpäin kääntynyt hammas, joka sekin muutti ulkonäköä paremmaksi, se kun oli ihan tuossa näkyvillä.
Sen kummempaa ei ole tehty eikä tehdä. No jos saisin lottovoiton, saattaisin harkita kasvojen kohotusta myöhemmin. Mutta toisaalta ihmisistä, joille on tehty jotain niinkin radikaalia, jotenkin näkyy se "tehty." Mutta ehkä sellainen kevyt leukalinjan kohotus voisi olla huomaamattomampi. Ei mua rypyt sinänsä hirvitä, vaan se, että näyttää väsyneeltä ja vihaiselta.
Huuliini en laittaisi täytettä suurin surminkaan. Sen näkee ihan aina, ja aina ne naiset (ja miehetkin) näyttää joltain ihme iines ankalta. Se suu vain ei sovi siihen naamavärkkiin.
On kokemusta ihon laseroinnista, botoxista ja täyteaineista. Operaatioita on ollut muutama vajaan kymmenen vuoden aikana, ikä nyt viidenkympin puolivälissä.
Laserhoitosarja sekä kiinteytti että poisti kasvoilta katkenneita verisuonia ja läiskiä. Botox-otsa menee helposti luonnottoman rajoille, jos otsa ei liiku lainkaan tai kulmakarvat jäävät hämmästyneen koholle - toisella kertaa taas rentoutunut otsa valautti luomet väsähtäneen näköisiksi. Botox on parhaimmillaan kun sen vaikutus on jo loiventunut.
Täyteaineilla saa hyvää ja luontevan näköistä jälkeä juonteisiin ja ohentuneisiin huuliin, kunhan tekijä osaa asiansa eikä tilaa mitään överiä. Ei kannata valita halvinta tarjoajaa.
Seuraavaksi haluaisin leikkauttaa roikkuvat yläluomet, mutta tarvittavaa toipumisaikaa on vaikea sovittaa kalenteriin. Näistä kevyemmistä operaatioista jää jälkiä muutamasta tunnista vuorokauteen.
Mun mummolla ja äidillä olleet kunnon heltat leuan alla. Itse jo nuorempana päätin, että jos/kun mullekin vastaava tulee niin käyn sen leikkuuttamassa/kiristämässä. Minkälainen toimenpide ja millainen onnistumisprosentti tällaisilla? Onko jälki luonnollinen? Muuten kun olen hyvinkin luomu. Entä hinta?
Vierailija kirjoitti:
Mun mummolla ja äidillä olleet kunnon heltat leuan alla. Itse jo nuorempana päätin, että jos/kun mullekin vastaava tulee niin käyn sen leikkuuttamassa/kiristämässä. Minkälainen toimenpide ja millainen onnistumisprosentti tällaisilla? Onko jälki luonnollinen? Muuten kun olen hyvinkin luomu. Entä hinta?
Mulla rupsahti laihdutuksen jälkeen kaula, leuan alle ja kaulaan on tullut ryppyinen alue joka on ihan kamala. Muuten olen aika rypytön mutta se kaula/leuanalunen... :(
En ihan kirurgiaan asti ole valmis menemään, mutta kaikkea muuta olen valmis kokeilemaan.
Ite oon miettinyt bioreviliosaatio-hoitoa.
Siinä pistetään hyaluronihappoa ihoon.
Kaipaisi jotain, koska laihdutin vähän yli 10kg.
Ei siis mikään täyteaine, vaan käsittääkseni kosteus- ja kimmoisuustehohoito.
Mtn täyteaineita en uskaltaisi ottaa, koska ihon kanssa ollut niin paljon ongelmaa,ettei menis pieleen.