Missä ammatissa toimivaa miestä et huolisi?
Minä en ottaisi jumppaohjaaja-miestä enkä rahtaria!
Gynekologi voisi olla myös ällö, sehän tekisi sisätutkimuksia mulle jatkuvasti.
Maatilan isäntä olisi myös Not Hot, varsinkin jos olisi sikalan isäntä. Haisisi aina pahalle!
Kommentit (33)
tuntuisi kokoajan, että on liian ryppyinen
kuntosaliohjaaja voisi asettaa liikaa paineita tällaiselle epäsporttiselle. Edustajaa (kaupparatsu) tuskin näkisi kotona.
aina töissä.
t. kahden yrittäjän lapsi
älkää ottako vakavasti, tämä on tällainen hupi-galluppi.
Minulla on edustajamies ja turhankin paljon kotona, yleensä 6h päiviä. Tosin edustajat kovia käymään vieraissa!
Tuskinpa sellaiselle miehelle kelpaisin sellaisena kuin olen.
(Oikeasti kerran oli jossakin lehdessä kolme kirurgia vaimoineen haastattelussa. Kaikkien vaimoille oli tehty leikkauksia ja oli myös suunnitelmat siitä, mitä jatkossa leikataan missäkin iässä. Yök.)
jos ammatteja pitäis luetella ni ei nappaa: gyne/synnytyslääkäri. muotikuvaaja, stylisti, urheilija ym
Ja töissä lähestulkoon aina! Eli vaikka oliskin kotona fyysisesti niin puhelin soi tiuhaan tahtiin! Uskomattomimmat asiakkaat soittelevat illalla puoli yhdentoista aikoihin. Onneks näitä vähemmän ja suurin osa tajuaa että välittäjälläkin voi olla joskus jopa muuta elämää kuin työtä...
vaimon täytyy olla edustava ja osoitus ko. lääkärin työstä.
Ajatteleppas itse, olisit käynyt lääkärillä arviossa että kannattaisiko tehdä joku leikkaus, ja sitten näkisitkin tämän lääkärin kaupassa vaimonsa kanssa ja vaimo olisi kuin petolinnun perä.... Siinä unohtuisi rinnankohotukset ainakin minulta!
Vierailija:
älkää ottako vakavasti, tämä on tällainen hupi-galluppi.Minulla on edustajamies ja turhankin paljon kotona, yleensä 6h päiviä. Tosin edustajat kovia käymään vieraissa!
Minullakin edustaja mies :))saako udella millä alalla sinun miehesi edustaa?
Typeriä, ylimielisiä, liikaa rahaa ei-niin-sitten-mistään-hyvästä.
Mikä tahansa itse kouluttautumalla hankittu kunnon ammatti on jees.
Tai ylipäänsä sellaiset miehet, jotka työkseen tai huvikseen ovat jatkuvasti eläinten kanssa tekemisissä.
eli pieni, huomaamaton toimistorotta..tai sitten se Hunks-mies, automyyjä=hyvä valehtelija olis ehkä poissuljettu.
Varsinkin portsarit on musta tosi inhoja.
Ihan sillä perusteella että niiden palkat on huonoja. Kyllä tulis ikävä miehen nykyistä palkkapussia.
Ystäväpiiriini kuuluu pari todella namua miesopettajaa ja olenpa työsssäni törmännyt moneen muuhunkin ihanaan miesopettajaan.
Älkää yleistäkö, rakkaat siskot.
Jos yöksi ei tule samaan sänkyyn vaihtuu osoitekin.
Muuten tehkööt sitä työtä mitä haluaa
Kyse ei ole ammatin arvosta tai koulutuksesta. En vain haluaisi viettää niin pitkiä aikoja yksin.
Miehellä miehinen ammatti, mitkään keimailijat ei saa multa pisteitä. Mielummin sitte vaikka sikalan isäntä!