Kävelin McDonald's ravintolan ohi ja sisällä kolmekymppiset mässyttivät roskaruokaa
Burgerit ja pikaruoka on 16-vuotiaiden juttu. Hävettäis syödä tuollaisessa paikassa.
Kommentit (18)
Hävettäisi olla aikuinen joka häpeää joka asiaa.
APUA! Enää neljä vuotta aikaa syödä hamppareita ja pizzaa mitkä on mun mieliherkut joita syön kerran/kaks kuukauteen. Ap, selvennä vähän sit mitä kolmikymppinen saa jatkossa syödä jotta menee mielestäsi oikein! Kokkelipiimää, kaalikeittoa ja Apsin noutopöytäkö on sallittua kolmikymppiselle ja sen rajan ylittäineille?! VASTAA PIAN!
Vierailija kirjoitti:
APUA! Enää neljä vuotta aikaa syödä hamppareita ja pizzaa mitkä on mun mieliherkut joita syön kerran/kaks kuukauteen. Ap, selvennä vähän sit mitä kolmikymppinen saa jatkossa syödä jotta menee mielestäsi oikein! Kokkelipiimää, kaalikeittoa ja Apsin noutopöytäkö on sallittua kolmikymppiselle ja sen rajan ylittäineille?! VASTAA PIAN!
Juu mulla vielä vuosi aikaa, täytyypä selata mäkkärin lista läpi oisko siellä jotain mitä en oo ehtinyt maistamaan. 🤔
AP näkee vain tyhjiä kuoria edelleenkin.
Syön muutaman kerran vuodessa mäkkärissä ja hesellä, sunnuntaina kävin Burger Kingissä ja olen 44 vuotias. Hui. Minulla oli kyllä sunnuntaina 16 vuotias teinini mukana, lieventääkö se yhtään tilannetta?
Ja joo, ei se sapuska kyllä mitään älyttömän hyvää ole, huomasin sen taas kerran. En vaan jaksanut alkaa kotona tekemään sapuskaa, kun muu perhe oli reissussa ja olin teinin kanssa kahdestaan kotona...
Vierailija kirjoitti:
Yli kolmekymppisen naisen kuulua istua sievästi jossakin hienossa kahvilassa juoden erikoiskahvia.
Minä käyn Hesellä silloin kun siellä on kuukauden tuotteena halloumi burger, se on ainoa hampurilainen, josta pidän. Viimeksi olin noin vuosi sitten, nyt olen menossa taas hu.
Äitini on 80, hänen miesystävänsä on 79, ja heille on suurta hupia käydä joitakin kertoja vuodessa Mäkkärissä. Ottavat aina pienet ranskalaiset sekä sweet and sour -kastiketta. Ja maitoa juomaksi! Siellä istuvat ja dippaavat ranskalaisia. :-)
Makuja on erilaisia.
Ymmärrän paremmin siellä missä nää "ravintolat" on se edullinen vaihtoehto, edullisempaa kuin terveellinen kotiruoka, mutta kun täällä meillä se ei ole edes halpaa.
Mut jokaisen oma päätös mihin rahansa käyttää ja millä mahansa täyttää.
Yli kolmekymppisten menu, kotona syotyna:
Aaamiaiseksi kaurapuuro
Lounaaksi vetinen keitto
Paivalliseksi makaroonilaatikko
No mä en vaan ymmärrä miten tuo sotku voi jonkun suuhun maistua hyvältä. Sekaani aikoina kävin muutaman kerran kyseisessä roskaruokapuljussa, enkä oppinut kyllä mausta pitämään. Kertakaikkiaan nimensä mukaista: roskaa. Nyt kun olen vegaani, en voisi kuvitella astuvani sisään kyseisen roskiksen ovesta, on vähän silmät auenneet. I´m not lovin´it!
Mäkkäri yleensä hiukan sivussa kun parkkipaikat ja autokaista ja kenenkään nähnyt kävelevän ihan ohi kun kävelytietkin kauempaa?
Vierailija kirjoitti:
Mäkkäri yleensä hiukan sivussa kun parkkipaikat ja autokaista ja kenenkään nähnyt kävelevän ihan ohi kun kävelytietkin kauempaa?
Häh? Kyllä mäkkäreitä löytyy ihan esim. keskustojen kävelykatujen varreltakin.
sana roska ei tue ruasta vaan siitä että pikaruuan mukanatulee paljon jätettä. tietenkin ketjut on aikojen saatossa pyrkineet vähentämään roskan määrää.
Niin siis oliko ap:n ongelma se, että kolmekymppiset söivät mäkkärin ruokaa, vai se, että kolmekymppiset söivät mäkkärin ruokaa mäkkärissä?
Onko tämä palsta oikeasti täynnä teitä maalaiskyttiä? Toisten ihmisten syömiset eivät kuulu muille, eikä ravintoloilla tai ruokalajeilla ole ikärajoja. Pysykää siellä junttilassa kyyläämässä toisianne ja pätemässä typerillä ruokavalioilla. Jokainen kaupunkilainen syö myös pikaruokia iästä riippumatta.
Hävettäis jos kiinnostais noin paljon muitten syöminen