Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävelin McDonald's ravintolan ohi ja sisällä kolmekymppiset mässyttivät roskaruokaa

aikuisia lapsettaa
05.06.2018 |

Burgerit ja pikaruoka on 16-vuotiaiden juttu. Hävettäis syödä tuollaisessa paikassa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäis jos kiinnostais noin paljon muitten syöminen

Vierailija
2/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäisi olla aikuinen joka häpeää joka asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUA! Enää neljä vuotta aikaa syödä hamppareita ja pizzaa mitkä on mun mieliherkut joita syön kerran/kaks kuukauteen. Ap, selvennä vähän sit mitä kolmikymppinen saa jatkossa syödä jotta menee mielestäsi oikein! Kokkelipiimää, kaalikeittoa ja Apsin noutopöytäkö on sallittua kolmikymppiselle ja sen rajan ylittäineille?! VASTAA PIAN!

Vierailija
4/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

APUA! Enää neljä vuotta aikaa syödä hamppareita ja pizzaa mitkä on mun mieliherkut joita syön kerran/kaks kuukauteen. Ap, selvennä vähän sit mitä kolmikymppinen saa jatkossa syödä jotta menee mielestäsi oikein! Kokkelipiimää, kaalikeittoa ja Apsin noutopöytäkö on sallittua kolmikymppiselle ja sen rajan ylittäineille?! VASTAA PIAN!

Juu mulla vielä vuosi aikaa, täytyypä selata mäkkärin lista läpi oisko siellä jotain mitä en oo ehtinyt maistamaan. 🤔

Vierailija
5/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP näkee vain tyhjiä kuoria edelleenkin.

Vierailija
6/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön muutaman kerran vuodessa mäkkärissä ja hesellä, sunnuntaina kävin Burger Kingissä ja olen 44 vuotias. Hui. Minulla oli kyllä sunnuntaina 16 vuotias teinini mukana, lieventääkö se yhtään tilannetta?

Ja joo, ei se sapuska kyllä mitään älyttömän hyvää ole, huomasin sen taas kerran. En vaan jaksanut alkaa kotona tekemään sapuskaa, kun muu perhe oli reissussa ja olin teinin kanssa kahdestaan kotona...

Vierailija
7/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli kolmekymppisen naisen kuulua istua sievästi jossakin hienossa kahvilassa juoden erikoiskahvia.

Vierailija
8/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn Hesellä silloin kun siellä on kuukauden tuotteena halloumi burger, se on ainoa hampurilainen, josta pidän. Viimeksi olin noin vuosi sitten, nyt olen menossa taas hu.

Vierailija
9/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on 80, hänen miesystävänsä on 79, ja heille on suurta hupia käydä joitakin kertoja vuodessa Mäkkärissä. Ottavat aina pienet ranskalaiset sekä sweet and sour -kastiketta. Ja maitoa juomaksi! Siellä istuvat ja dippaavat ranskalaisia. :-)

Vierailija
10/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

McVegan on oikeasti hyvää.

Vierailija
11/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on erilaisia.

Ymmärrän paremmin siellä missä nää "ravintolat" on se edullinen vaihtoehto, edullisempaa kuin terveellinen kotiruoka, mutta kun täällä meillä se ei ole edes halpaa.

Mut jokaisen oma päätös mihin rahansa käyttää ja millä mahansa täyttää.

Vierailija
12/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kolmekymppisten menu, kotona syotyna:

Aaamiaiseksi kaurapuuro

Lounaaksi vetinen keitto

Paivalliseksi makaroonilaatikko

Vierailija
13/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en vaan ymmärrä miten tuo sotku voi jonkun suuhun maistua hyvältä. Sekaani aikoina kävin muutaman kerran kyseisessä roskaruokapuljussa, enkä oppinut kyllä mausta pitämään. Kertakaikkiaan nimensä mukaista: roskaa. Nyt kun olen vegaani, en voisi kuvitella astuvani sisään kyseisen roskiksen ovesta, on vähän silmät auenneet. I´m not lovin´it! 

Vierailija
14/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkäri yleensä hiukan sivussa kun parkkipaikat ja autokaista ja kenenkään nähnyt kävelevän ihan ohi kun kävelytietkin kauempaa?

Vierailija
15/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkkäri yleensä hiukan sivussa kun parkkipaikat ja autokaista ja kenenkään nähnyt kävelevän ihan ohi kun kävelytietkin kauempaa?

Häh? Kyllä mäkkäreitä löytyy ihan esim. keskustojen kävelykatujen varreltakin.

Vierailija
16/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sana roska ei tue ruasta vaan siitä että pikaruuan mukanatulee paljon jätettä. tietenkin ketjut on aikojen saatossa pyrkineet vähentämään roskan määrää.

Vierailija
17/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis oliko ap:n ongelma se, että kolmekymppiset söivät mäkkärin ruokaa, vai se, että kolmekymppiset söivät mäkkärin ruokaa mäkkärissä?

Vierailija
18/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä palsta oikeasti täynnä teitä maalaiskyttiä? Toisten ihmisten syömiset eivät kuulu muille, eikä ravintoloilla tai ruokalajeilla ole ikärajoja. Pysykää siellä junttilassa kyyläämässä toisianne ja pätemässä typerillä ruokavalioilla. Jokainen kaupunkilainen syö myös pikaruokia iästä riippumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme