Uusi mies tärisee jännityksestä sängyssä
Mietin miksi reagoi niin voimakkaasti. Kuitenkin ollut pitkässä avioliitossa ja lapsiakin on. Siis mies oikeesti tärisee. Kertoi ettei ollut harrastanut seksiä vuoteen. Voisiko se olla syynä?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Mietin miksi reagoi niin voimakkaasti. Kuitenkin ollut pitkässä avioliitossa ja lapsiakin on. Siis mies oikeesti tärisee. Kertoi ettei ollut harrastanut seksiä vuoteen. Voisiko se olla syynä?
Piilodena tärisee krapulassa, kun jyystää menemään.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä tästä provon tekee? Ei ole pakko vastata jos kokee että on niin utopistinen avaus.
Ap
No varmaankin se, että uuden tuttavuuden kanssa vedetään heti lateksit päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä tästä provon tekee? Ei ole pakko vastata jos kokee että on niin utopistinen avaus.
Ap
Aha. No voi kauhiaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi että kukaan nainen ei ole hyväksynyt näitä hänen juttujaan jos on vähän vihjaillut siihen suuntaan. Itse en ole moksiskaan juuri mistään joten oikein kannustin miestä näyttäytymään kaikissa hepeneissään. Onko tuollaiset mieltymykset sitten perversiota? En tiedä. Nyt mies on ottanut sitten takapakkia eikä ole juuri pitänyt yhteyttä. Tosin tämä esiintyminen sattui vasta hetki sitten joten kerääkö sitten itseään vai mitä.
Ap
Ei ole normaalia. On kai henkisesti sairas. Ole tarkkana hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aha. No voi kauhiaa.
Ap
No näkyy se olevan, jos mies tärisee jännityksestä ja sinäkin oikein aloituksen teit. Eikö tosiaan tullut mieleen, että voisi ensin aloittaa vaniljalla siirtyä niihin kinkympiin juttuihin sitten, kun se vaniljapuoli sujuu. Aikamoinen riski on täräyttää heti ne kipeimmät fetissit kehiin.
En tiedä, mitä vastaanottoa itse mielummin haluaisin: kauhistelua vai välinpitämättömyyttä (ap). Mies ei ole vieläkään löytänyt sitä, joka oikeasti kiihottuu hänen kanssaan noista jutuista - ja löytäminen voi olla aika vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi että kukaan nainen ei ole hyväksynyt näitä hänen juttujaan jos on vähän vihjaillut siihen suuntaan. Itse en ole moksiskaan juuri mistään joten oikein kannustin miestä näyttäytymään kaikissa hepeneissään. Onko tuollaiset mieltymykset sitten perversiota? En tiedä. Nyt mies on ottanut sitten takapakkia eikä ole juuri pitänyt yhteyttä. Tosin tämä esiintyminen sattui vasta hetki sitten joten kerääkö sitten itseään vai mitä.
Ap
Hän nyt ei vaan ollutkaan niin kiinnostunut sinusta. Lateksileikkeihin olisit kelvannut mutta taitaa nekin olla rennompia yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aha. No voi kauhiaa.
Ap
No näkyy se olevan, jos mies tärisee jännityksestä ja sinäkin oikein aloituksen teit. Eikö tosiaan tullut mieleen, että voisi ensin aloittaa vaniljalla siirtyä niihin kinkympiin juttuihin sitten, kun se vaniljapuoli sujuu. Aikamoinen riski on täräyttää heti ne kipeimmät fetissit kehiin.
Että kymmenen vuotta keräillään rohkeutta kertoa omista mieltymyksistä ja sitten todetaan, että kumppani pitää niitä lähinnä oksettavina? Pienempi riski minusta tuo toinen lähestymistapa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suako ei uusi kumppani jännitä ollenkaan?
Ei oikeastaan.
Ap
Ja mitäpä väliä, vaikka jännittäisi. Jos ei kostu, niin liukkaria purkista. Miehillä vähän eri juttu.
Hyyyyi...eikä. Mua on aina ällöttäneet noi miesten halukkuustärinät.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tärinä anna paremman orgasmin? 😏
Hauska mielikuva. Toinen tärisee menemään ja toinen voihkii kiihkoissaan. Aah aah aaaaaaaaah! 😂
Kuulostaa sellaiselta perähuonekeijolta, joka on avannut salaiset fetissinsä ja jännittäisi joka tapauksessa, koska on aina vaan pyöritellyt niitä juttuja mielessään.
Eksää kiihotti jotkut lateksijutut ja erityisesti itsellään, minä varmaan olin muutenkin vain statisti meidän seksissä. Ei sitä alkuhetken jälkeen enää kiinnostanut normaali seksi ollenkaan. Ja se oli myös ihmeellinen jännittäjä joskus ja yritti peitellä sitä jännistystään viimeiseen asti.