Mp LUKAS LEON
Kommentit (22)
Ihmettelen vaan kuka on niin huno markkinoija, että julkaisee levyn samana päivän kuin alkaa jalkapallon MM-kisat!?!?!
Todella hyvä levy. Kannattaa kuunnella!
Hot! Vaikka räppi taitaakin olla jo väistymässä uuden tieltä musakentällä, niin kyl toi Lukas Leonin uus levy on hiton kova!
Kuuntelin pari biisiä uudelta albumilta ja hirveää autotunesekoilua. Sössöttää niin ettei sanoista saa selvää. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin pari biisiä uudelta albumilta ja hirveää autotunesekoilua. Sössöttää niin ettei sanoista saa selvää. Hyi!
Höpöhöpö, puhdista korvat! Hyvin saa sanoista selvän, vaikka paikoitellen nopeesti räppääkin.
Mun mielestä kuulostaa liikaa Cheekiltä ja naisten esineellistämisen voisi jättää räpistä jo pois. Muuten ihan ok, kiinnostavaa nähdä mihin kehittyy.
Debyytiksi tosi hyvä, taustajoukot kyllä huomaa toteutuksesta, mutta ei se huono juttu ole. Tän perusteella tolla sällillä on mahdollisuuksia vaikka mihin, kunhan ei rupea liikaa keulimaan, tosissaan.
Mua taas kyllästyttää. Cheekin leipoma ja pohjustama manttelinperijä jo ennen kuin itse lopettaa. Haistan vaan bisneksen, en muuta.
Vierailija kirjoitti:
Hot! Vaikka räppi taitaakin olla jo väistymässä uuden tieltä musakentällä, niin kyl toi Lukas Leonin uus levy on hiton kova!
Onko oikeasti väistymässä? Musta tuntuu ettei Spotifyn toplistoilta kohta löydykään muuta kuin räppiä suomeksi tai enkuksi. Ei ole mun genre yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Mua taas kyllästyttää. Cheekin leipoma ja pohjustama manttelinperijä jo ennen kuin itse lopettaa. Haistan vaan bisneksen, en muuta.
Samaa mieltä, kaveri on jatkuvasti esillä jotenkin liittyen Cheekkiin. Spotifyn ykkösenä on just se biisi missä on mukana Cheek. Antaa vieläpä yhteishaastatteluita.
Vierailija kirjoitti:
Tämä'n mielipiteen löytää vain Avltä ja ehkä jostai teini tyttö 12v palstalta
Uskomattoman huono. En ymmärrä miten se kappale XTC on tehty 2018 eikä 2003, niin retroa menoa
En vaan jaksa uskoa, että tässä on suomiräpin seuraava iso starba, joka tulisi täyttämään areenoita. Haluaako Lukas Leon edes? Vaikuttaa ihan eri tyyppiseltä ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
En vaan jaksa uskoa, että tässä on suomiräpin seuraava iso starba, joka tulisi täyttämään areenoita. Haluaako Lukas Leon edes? Vaikuttaa ihan eri tyyppiseltä ihmiseltä.
Ei kyllä vaikuta yhtään sellaiselta, jolla olisi potentiaalia tai välttämättä edes halua koko kansan suosikiksi. Cheek on sen verran läheltä liipannut ihan peruspoppia ja iskelmää, että saavutetun aseman voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Niin siksihän Cheek tähän koittaa nyt panostaa, jotta lafkan rahavirta juoksis ollessaan "eläkkeelläkin". Vaikka kylläpä hän nätisti elelis varmaan loppuelämänsä kohtuu leveästi nytkin katsomalla vähän miten sijoittaa tienestinsä.
No se on varma että tästä kuullaan vaikka olisi ihan skeida,kaikki mihin Cheek koskee tai jotenkin liittyy tytöt on sekaisin🤩no palataan parin vuoden päästä,ehkä jo aiemmin😜
Cheekin ego ei kestäisi jos joku oikeasti hyvä nousisi hänen jälkeensä tähtitaivaalle. Hän haluaa olla ikuisesti ainoa ja paras. Siksi narsistisesti leipaisi tuollaisen "manttelinperijän" joka on ihan kökkö, eikä uhkaa hänen omaa hehkuaan.
Noloa!
Vierailija kirjoitti:
No se on varma että tästä kuullaan vaikka olisi ihan skeida,kaikki mihin Cheek koskee tai jotenkin liittyy tytöt on sekaisin🤩no palataan parin vuoden päästä,ehkä jo aiemmin😜
Eihän toi nyt paska räppäri ole. Ottaen huomioon jätkän iän ja sen että ura on ihan alussa vasta.
Hot! Eikös se levy julkaista huomenna?