Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mp LUKAS LEON

Vierailija
05.06.2018 |

Hot or not?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot! Eikös se levy julkaista huomenna?

Vierailija
2/22 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan kuka on niin huno markkinoija, että julkaisee levyn samana päivän kuin alkaa jalkapallon MM-kisat!?!?! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä levy. Kannattaa kuunnella!

Vierailija
4/22 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot! Vaikka räppi taitaakin olla jo väistymässä uuden tieltä musakentällä, niin kyl toi Lukas Leonin uus levy on hiton kova!

Vierailija
5/22 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin pari biisiä uudelta albumilta ja hirveää autotunesekoilua. Sössöttää niin ettei sanoista saa selvää. Hyi!

Vierailija
6/22 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOT!!!

Vierailija
7/22 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin pari biisiä uudelta albumilta ja hirveää autotunesekoilua. Sössöttää niin ettei sanoista saa selvää. Hyi!

Höpöhöpö, puhdista korvat! Hyvin saa sanoista selvän, vaikka paikoitellen nopeesti räppääkin. 

Vierailija
8/22 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuulostaa liikaa Cheekiltä ja naisten esineellistämisen voisi jättää räpistä jo pois. Muuten ihan ok, kiinnostavaa nähdä mihin kehittyy.

Vierailija
9/22 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Debyytiksi tosi hyvä, taustajoukot kyllä huomaa toteutuksesta, mutta ei se huono juttu ole. Tän perusteella tolla sällillä on mahdollisuuksia vaikka mihin, kunhan ei rupea liikaa keulimaan, tosissaan. 

Vierailija
10/22 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas kyllästyttää. Cheekin leipoma ja pohjustama manttelinperijä jo ennen kuin itse lopettaa. Haistan vaan bisneksen, en muuta.

Vierailija
11/22 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hot! Vaikka räppi taitaakin olla jo väistymässä uuden tieltä musakentällä, niin kyl toi Lukas Leonin uus levy on hiton kova!

Onko oikeasti väistymässä? Musta tuntuu ettei Spotifyn toplistoilta kohta löydykään muuta kuin räppiä suomeksi tai enkuksi. Ei ole mun genre yhtään.

Vierailija
12/22 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas kyllästyttää. Cheekin leipoma ja pohjustama manttelinperijä jo ennen kuin itse lopettaa. Haistan vaan bisneksen, en muuta.

Samaa mieltä, kaveri on jatkuvasti esillä jotenkin liittyen Cheekkiin. Spotifyn ykkösenä on just se biisi missä on mukana Cheek. Antaa vieläpä yhteishaastatteluita. 

Vierailija
13/22 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä'n mielipiteen löytää vain Avltä ja ehkä jostai teini tyttö 12v palstalta

Vierailija
14/22 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman huono. En ymmärrä miten se kappale XTC on tehty 2018 eikä 2003, niin retroa menoa

Vierailija
15/22 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan jaksa uskoa, että tässä on suomiräpin seuraava iso starba, joka tulisi täyttämään areenoita. Haluaako Lukas Leon edes? Vaikuttaa ihan eri tyyppiseltä ihmiseltä. 

Vierailija
16/22 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan jaksa uskoa, että tässä on suomiräpin seuraava iso starba, joka tulisi täyttämään areenoita. Haluaako Lukas Leon edes? Vaikuttaa ihan eri tyyppiseltä ihmiseltä. 

Ei kyllä vaikuta yhtään sellaiselta, jolla olisi potentiaalia tai välttämättä edes halua koko kansan suosikiksi. Cheek on sen verran läheltä liipannut ihan peruspoppia ja iskelmää, että saavutetun aseman voi ymmärtää.

Vierailija
17/22 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siksihän Cheek tähän koittaa nyt panostaa, jotta lafkan rahavirta juoksis ollessaan "eläkkeelläkin". Vaikka kylläpä hän nätisti elelis varmaan loppuelämänsä kohtuu leveästi nytkin katsomalla vähän miten sijoittaa tienestinsä.

Vierailija
18/22 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on varma että tästä kuullaan vaikka olisi ihan skeida,kaikki mihin Cheek koskee tai jotenkin liittyy tytöt on sekaisin🤩no palataan parin vuoden päästä,ehkä jo aiemmin😜

Vierailija
19/22 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheekin ego ei kestäisi jos joku oikeasti hyvä nousisi hänen jälkeensä tähtitaivaalle. Hän haluaa olla ikuisesti ainoa ja paras. Siksi narsistisesti leipaisi tuollaisen "manttelinperijän" joka on ihan kökkö, eikä uhkaa hänen omaa hehkuaan.

Noloa!

Vierailija
20/22 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on varma että tästä kuullaan vaikka olisi ihan skeida,kaikki mihin Cheek koskee tai jotenkin liittyy tytöt on sekaisin🤩no palataan parin vuoden päästä,ehkä jo aiemmin😜

Eihän toi nyt paska räppäri ole. Ottaen huomioon jätkän iän ja sen että ura on ihan alussa vasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan