Pitääkö naisen seurassa hillitä liiallista halukkuuttaan?
Olin niin typerä, että vihjaisin haluavani seksiä yhden naisen kanssa ja sain pakit. Lisäksi ylistin hänen kauneuttaan ja katselin hänen ihanaa vartaloaan liian himokkaasti. Miten voisin tehdä vaikutuksen naiseen, vaikka hormonit hyrräisivätkin hieman liian voimakkaasti? Käytännön vinkkejä, kiitos!
T. Putkiaivo (hyväntahtoinen ja vilpitön sellainen)
Kommentit (12)
Jospa katselet himokkaasti naista silmiin, etkä riisu häntä silmilläsi.
Naiset ei halua tuntea olevansa lihapala kaupan tiskillä, vaan että haluat häntä koska hän on hän.
Nainen tuntee itsensä vain lihapalaksi ja tilanteen painostavaksi, jos mittaillaan himokkaasti päästä varpaisiin. Tuollaista pitää vältellä etenkin tutustumisvaiheessa.
Ole herrasmiesmäisen kohtelias, niin monelta naiselta menee jalat alta :)
- ja pelkkä pilke silmäkulmassa, hymyily ja silmiin katsominen - riittää kyllä fyysisen kiinnostuksen osoitukseksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupea homoksi ja alat paneskelemaan pelkästään miesten kanssa! Miesten välinen perseseksi on 100% päräyttävämpi kokemus kuin yksikään siiderivalas voi tarjota.
No hittolainen kun olisinkin mies. :) Mutta kun mä oon bi-nainen ja vieläpä kiinnostuneempi naisista kuin miehistä. :/
Leikkautat itsellesi munat siinä tapauksessa
Vierailija kirjoitti:
Jospa katselet himokkaasti naista silmiin, etkä riisu häntä silmilläsi.
Naiset ei halua tuntea olevansa lihapala kaupan tiskillä, vaan että haluat häntä koska hän on hän.
Ymmärrän tuon hyvin, mutta kun haluuhaluuhaluu jotain ihan kamalasti. Täytyy vain opetella hillitsemään itsensä ja olla jotenkin neutraalimpi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tuntee itsensä vain lihapalaksi ja tilanteen painostavaksi, jos mittaillaan himokkaasti päästä varpaisiin. Tuollaista pitää vältellä etenkin tutustumisvaiheessa.
Ole herrasmiesmäisen kohtelias, niin monelta naiselta menee jalat alta :)
- ja pelkkä pilke silmäkulmassa, hymyily ja silmiin katsominen - riittää kyllä fyysisen kiinnostuksen osoitukseksi...
Nojoo, olet oikeassa. Ja erehdyin pahemman kerran. Pystyykö tilannetta enää korjaamaan, jos on mokannut?
Ei tarvitse. Tai riippuu naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet! Runkatkaa kolme kertaa ennen kuin tapaatte naisen. Saatatte pärjätä paremmin.
N24
Mulle käy vain niin, että muutun vieläkin halukkaammaksi moisesta. :(
Vierailija kirjoitti:
Olin niin typerä, että vihjaisin haluavani seksiä yhden naisen kanssa ja sain pakit. Lisäksi ylistin hänen kauneuttaan ja katselin hänen ihanaa vartaloaan liian himokkaasti. Miten voisin tehdä vaikutuksen naiseen, vaikka hormonit hyrräisivätkin hieman liian voimakkaasti? Käytännön vinkkejä, kiitos!
T. Putkiaivo (hyväntahtoinen ja vilpitön sellainen)
Oletteko tunteneet pitkään? Jos niin sitten voi olla jotain pelastettavissa. Jos tapasitte ekan kerran niin peli on menetetty.
Kurjaa että sait pakit. Vastaisuudessa tarkastele pitempään lämpeneekö nainen. Ei se siitä karkuun juokse jos on mahiksia.
Liian suorasukainen ei vaan saa olla. Se alkaa ällöttään että minä oikein pidät.
Minä olen nainen ja tykkään just tuollaisesta suorasta toiminnasta! Ei muuta ku melaa mekon alle ja puikottaan :D Minä en ainakaan anna pakkeja jos mies on himokas, sehän on ihanaa kun mahla alkaa virtaamaan,kummallakin. Elämää ja Erotiikkaa :) Minulla se on jatkuva Juhannus hameen alla ;)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen ja tykkään just tuollaisesta suorasta toiminnasta! Ei muuta ku melaa mekon alle ja puikottaan :D Minä en ainakaan anna pakkeja jos mies on himokas, sehän on ihanaa kun mahla alkaa virtaamaan,kummallakin. Elämää ja Erotiikkaa :) Minulla se on jatkuva Juhannus hameen alla ;)
Ajattelisipa se Elämäni Nainen noin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sopis, aina oon halukas ja seisoo hyvin. Jykevä ja tanakka on aisa, niinkun mies muutenkin.
Miten voisi tasapainotella sen välillä, että ilmaisee halukkuuttaan, muttei kuitenkaan ole yli-innokaskaan? Naiset monesti ovat fyysisessä mielessä todella seksikkään ja houkuttelevan näköisiä, mutta sitten toisaalta ei heitä saa liikaa katsellakaan ja vongatakaan.