Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos vessapaperissa on useampi kerros, niin erotteletteko kerrokset ennen pyyhkimistä

Vierailija
05.06.2018 |

Syntyy säästöä ja luonto kiittää

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on?

Vierailija
2/9 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama, jolta pöllittiin paperit? Koita ny nousta sieltä aamupöntöltä ja tee jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääh? 😂

Vierailija
4/9 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko se sama, jolta pöllittiin paperit? Koita ny nousta sieltä aamupöntöltä ja tee jotain muuta.

En. En myöskään istu turhaan pöntöllä. Se kun aiheuttaa pukamia

Vierailija
5/9 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on säästäväisempää, pestä beba vaiko pyyhkiä seitin ohuelti?

Kamoon! Mulle riittää, että ostan paperia mikä valmistettu luontoystävällisesti. On isompiakin asioita joissa säästää luontoa ja jospa ne hoituisi ihmisiltä nyt ihan ensin. Jooko?

Ruvetaan sitten keskustelemaan hiusten halkomisesta, eiks vaan?

Vierailija
6/9 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta wc-paperi on aivan turhaa paperinkulutusta.

Käsisuihkukin kun on olemassa ja  jos ei ole niin onhan sitten vaikka pesuvati telineineen , pala saippuaa ja kädet jotka tietenkin pestään pepun huuhtelun jälkeen sitäkin paremmin ja froteepyyhe puhtaan pyllyn kuivaamiseen.

(hygieniassaan  tämä voittaa aina sen pelkän vessapaperilla hinkkaamisen ja suhraamisen)

Vierailija
7/9 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erottele. Olen ajatellut että kusisiin ja paskaisiin sormiin käyttäisin enemmän saippuaa ja vettä kuin normaalisti kädet pestessäni. Säästän siis ympäristöä käyttämällä wc-paperia siinä muodossa millaiseksi valmistaja sen on optimoinut.

Vierailija
8/9 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on säästäväisempää, pestä beba vaiko pyyhkiä seitin ohuelti?

Kamoon! Mulle riittää, että ostan paperia mikä valmistettu luontoystävällisesti. On isompiakin asioita joissa säästää luontoa ja jospa ne hoituisi ihmisiltä nyt ihan ensin. Jooko?

Ruvetaan sitten keskustelemaan hiusten halkomisesta, eiks vaan?

Jos keräät huuhteluveden talteen ja käytät sen WC- pytyn huuhteluun niin luultavasti se ensimmäinen

Vierailija
9/9 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En erottele. Olen ajatellut että kusisiin ja paskaisiin sormiin käyttäisin enemmän saippuaa ja vettä kuin normaalisti kädet pestessäni. Säästän siis ympäristöä käyttämällä wc-paperia siinä muodossa millaiseksi valmistaja sen on optimoinut.

Valmistaja optimoi pelkästään myynnin ja siitä syntyvän tuoton