Kuinka usein ostat vesipullon, take away kahvin tai smoothien?
Kuinka usein ostat vesipullon, take away kahvin, smoothien tai salaatin muovirasiassa tai käytät muovisia pillejä?
Kommentit (32)
Minulla olisi varaa typeryyksiin vaikka monta kertaa päivässä. Periaatteesta en anna rahojani keplottelijoille.
Ehkä 0-3 kertaa kuukaudessa? Vesipulloja tulee ostettua etenkin kesäisin jos on liikkeellä koko päivän, muita sitten satunnaisesti. Ostan mieluummin vichyn kuin limsan.
Vesipullo ehkä kerran viikko.
Smoothie ehkä joka kolmas päivä.
Kahvi ehkä kerran kk.
Suomessa roskat pääosin kierrätetään. Jätteenpolttolaitoksen kautta lämpöä mammoille. Miksi täällä stressaisin muovin ostamisesta?
vesipullon: ehkä kerran kahdessa viikossa
take away kahvin: 1 x vko
Smoothien tai salaatin muovirasiassa: harvemmin, kerran kuussa ehkä
käytät muovisia pillejä: kerran viikossa keskimäärin
Hellepäivinä on tullut ostettua muovipullollinen kivennäisvettä melkein päivittäin, ellei mukana ole ollut jo lähtiessä kotona vanhaan pulloon lantrattua mehua. Kierrätän kaikki pullot joko palautusautomaatin tai muovinkeräyksen kautta. Suurin osa pantittomista muovipulloista palvelee ainakin jonkin aikaa juomapulloina. En osta ikinä kahvia mukaan smoothieista ja salaateista puhumattakaan. Pillejä en tarvitse mihinkään.
Noista vain vesipullon ja senkin 12 x viimevuonna ja 3x tänävuonna lentokentältä. Paluumatkalla täytin hanasta.
Tänäaamuna ostin lentokentältä takeaway kahvin kun koneessa ei ollut mitään tarjoilua ja takana yölento. Ensimmäinen t-a kahvi vuosikymmeniin
Vierailija kirjoitti:
Kuljetatko vesipulloa mukana jos et osta vettä?
En. Harvemmin tulee oltua pitkiä aikoja sellaisessa paikassa missä vettä ei saisi hanasta tarvittaessa.
En koskaan, nyt kun mietin. Olen liian pihi ja aika pakko-oireinen, esimerkiksi vettä juon vain kotonani, muuten olen mieluummin janoinen kuin ostan vesipullon. Salaatteja en todellakaan ilkeä ostaa, kahvi mukaan on liiallista ja "pärjään ilmankin", smoothiet eivät vaan houkuttele.
(Elän kyllä lähinnä jogurtilla ja suklaalla eli roskaa kertyy, jos se oli tässä pointtina...)