Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Mira Luodin lasten nimet vaihtuvat joka lehtijutussa?

Vierailija
04.06.2018 |

Joissakin lehdissä väitetään Miran lasten olevan Hilla ja Edvin, joissakin taas Erik ja Triine? o_O Olin aina ollut siinä uskossa, että lapset ovat Hilla ja Edvin, joten ihmettelin kun Vain elämässä Mira sanoikin lasten olevan Erik ja Triine. Googletin asian, ja lasten nimet tuntuvat olevan milloin mitäkin.

Tuo ei voi olla edes mikään typo.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun Erik onkin Eirik. Mutta siis en tajua, miksi aiemmin puhuttiin Hillasta ja Edvinistä, ja nyt nimet ovat Eirik ja Triine?

Ap

Vierailija
2/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta oikeasti heidän nimensä ovat ... ja ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Miralla ole uusperhe, tyyliä sinun, minun ja meidän lapset?

Vierailija
4/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, eikös Mira juuri Vain elämää-ohjelmassa sanonut lasten nimeksi Hilla ja Edvin?

Vierailija
5/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä nuo Eirik ja Triine sitten ovat ne oikeat nimet, mutta mistä nuo Hilla ja Edvin on repäisty? Tähän saakka on käytetty kaikissa lehtijutuissa niitä nimiä, noita toisia nimiä taas on alettu käyttää vasta nyt tänä vuonna Vain elämää-juttujen yhteydessä.

Vai onko tässä sitten ollut joku juttu, että Mira ei ole aiemmin halunnut kertoa lasten oikeita nimiä, ja nämä Hilla ja Edvin ovat olleet keksittyjä nimiä?

Ap

Vierailija
6/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärsin, et toinen setti on biologisesti Miran ja toinen miehensä. Ja sit on vielä se yhteinen Urho.

Vierailija
7/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Miralla ole uusperhe, tyyliä sinun, minun ja meidän lapset?

On, mutta nimistä löytyy kahdenlaista tietoa.

Vauva.fi-juttu tältä keväältä:

"Perheeseen kuuluvat avomies Mika Haapasalo, 42, yhteinen poika Urho, 3, Miran lapset Trine, 8, ja Eirik, 10, sekä Mikan tyttäret Susanna, 13, ja Jenni, 15."

IL-juttu vuodelta 2016:

"Mira Luodilla on kolme lasta. Entisen aviomiehensä kanssa Miralla on vuonna 2007 syntynyt poika Edvin ja 2009 syntynyt tytär Hilla. Muusikko AH Haapasalon kanssa Miralla on kesällä 2014 syntynyt poika Urho."

Hillasta ja Edvinistä on puhuttu koko ajan vuoteen 2018 saakka. Sen jälkeen heistä tuli Triine ja Eirik.

Vierailija
8/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/viihde/2016050821532030_vi.shtml

Mira Luodilla on kolme lasta. Entisen aviomiehensä kanssa Miralla on vuonna 2007 syntynyt poika Edvin ja 2009 syntynyt tytär Hilla. Muusikko AH Haapasalon kanssa Miralla on kesällä 2014 syntynyt poika Urho.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201805212200958121_tw.shtml

Mira kertoo saaneensa kaksi lasta lisää Mikan kautta. Mikalla on jo teini-ikäiset tyttäret Jenni ja Susanna, Miralla taas nuoremmat Erik ja Trine.

Vierailija
9/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat aina olleet Eirik ja Triine. Ilmeisesti isän kautta jotain kytköksiä Islantiin, näin itse veikkaisin. Isä on Kristian Björk.

Joku varmaan joskus kuullut väärin ja Hilla ja Edvin ovat levinneet julkisuuteen, tai sitten Mira on halunnut suojella lapsiaan julkisuudelta.

Vierailija
10/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärsin, et toinen setti on biologisesti Miran ja toinen miehensä. Ja sit on vielä se yhteinen Urho.

Ei, vaan Miralla on aiemmasta suhteesta kaksi lasta, tyttö ja poika. Heidän on tähän saakka sanottu olevan Hilla ja Edvin, nyt he ovatkin yhtäkkiä Triine ja Eirik.

Miralla ja nykyisellä miehellä on yhteinen poika Urho. Lisäksi nykyisellä miehellä on entisestä liitosta tyttäret Susanna ja Jenni.

Kysymys kuuluu: ovatko Miran entisestä liitosta hankitut lapset Hilla ja Edvin, vai Eirik ja Triine?

Vierailija
11/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo se jankkaus, mitä väliä???

Vierailija
12/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo se jankkaus, mitä väliä???

Miksi luet tätä ketjua jos noin paljon ärsyttää? Ihan kiinnostava kysymys minusta. Ehkä Mita ei ole lasten ollessa pieniä halunnut kertoa oikeita nimiä julkisuuteen, ja nuo Hilla ja Edvin ovat olleet ns. julkisuudessa käytettävät nimet tms.

Vierailija
13/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miran lapset eivät ole mitään yllämainituista. Miran poika on Kari ja tytär on Mari.

Vierailija
14/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mitään väliä mutta kiinnostaa miksi nimet on muuttuneet.

Tämä on Keskustelupalsta ja nyt keskustelemme tästä asiasta.

Vierailija
15/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trine, yhdellä i:llä.

Mutta onpa outo juttu. Ehkä ovat sitten jostain syystä vaihtaneet nimiä. Tai ehkä molemmat nimet kuuluvat lasten nimirimpsuihin.

Vierailija
16/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mandela-efekti :D

Vierailija
17/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että on ihan yleistä antaa median väärät nimet lapsille. Sillä tavalla voi vähän suojella lapsia edes. Harva ihminen muistaa julkkisten lasten nimet kerran kuultuaan, en minä ainakaan.

Vierailija
18/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että on ihan yleistä antaa median väärät nimet lapsille. Sillä tavalla voi vähän suojella lapsia edes. Harva ihminen muistaa julkkisten lasten nimet kerran kuultuaan, en minä ainakaan.

Veikkaan myös tätä. Varsinkin jos nimet ovat noinkin erikoiset kuin Trine ja Eirik niin on ehkä haluttu suojella heidän yksityisyyttään kun varmastikaan kovin montaa kaimaa ei ole. Hilla ja Edvin ehkä lasten toiset nimet joita käyttänyt julkisuudessa lasten ollessa pieniä?

Vierailija
19/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loimaalla Rakkaudesta -albumin julkkarikeikalla (2012) Miralla oli lapset mukana.

Keikan jälkeen Miran piti jakaa nimmareita, ja kuulin kun hän sanoi: "Meetkö sä Trine (kuulosti kyllä kuin olisi sanonut Trinu) mummin syliin?"

Sitten näin lehdessä, että tyttö olisikin Hilla ja ajattelin, että en minä sentään noin pahasti voi väärin kuulla.

Vierailija
20/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media ei tietääkseni nimiä muuttele ilman mainintaa. Mira on tietysti voinut käyttää vääriä nimiä suojellakseen. Sinänsä outoa, kun yleensä lapsien kasvoja suojellaan, mutta nimi kerrotaan.