24v ei ole ollut ikinä töissä
Lopetti opiskelun kesken.
Harmittaa kun työssäkäyvät kaverit ei hengaile hänen kanssa.
Haaveilee matkustamisesta, on kateellinen kavereilleen joilla asunnot autot ym.
Kommentit (17)
Miten näin on päässyt käymään? Kesätöitäkö ei ole ikinä löytynyt? Nyt vaan äkkiä edes johonkin töihin, vaikka sinne puhelinmyyntiin. Mitä kauemmin odottaa, sitä pahemmalta näyttää työnantajan silmissä
Tiedän erään 30 v naisen joka ei ole tehnyt päivääkään töitä.
Niiden haaveiden eteen ei tietysti kannata tehdä mitään. Ei esimerkiksi suorittaa niitä opintoja loppuun jotta olisi paremmat mahdollisuudet työllistyä. Ihan taivaasta autot, lomsmatkat sun muut niille kavereillekin on varmasti pudonnut.
Voi ei, miksi lopetti opinnot? En minäkään ollut ollut töissä vielä 27-vuotiaana missään. Valmistuin siis 27-vuotiaana täysin ilman työkokemusta, mutta sain heti vakituisen paikan omalta alalta, jossa olen ollut nyt kaksi vuotta. Eli ei se työkokemuksen puute kaikkea kaada, mutta opinnot olisi kyllä kannattanut suorittaa loppuun, jotta olisi jokin tutkinto edes.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Sama, ei tosin ihan mieleltään terve tapaus ja taitaa olla jo 35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näiden elatuksen me maksamme veroistamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näiden elatuksen me maksamme veroistamme.
Palkkaisitko sinä mieleltään sairaan? Jos et, miksi muidenkaan pitäisi? Jos kukaan ei ota sairasta töihin, pitää hänen elää tuilla.
Turha olla kateellinen ku ei tee edes mitään rahan eteen.
Mitäs meni lopettamaan opiskelun eikä tee töitäkään. Turha olla kateellinen ku itse on asiansa saanut tälle mallille.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, miksi lopetti opinnot? En minäkään ollut ollut töissä vielä 27-vuotiaana missään. Valmistuin siis 27-vuotiaana täysin ilman työkokemusta, mutta sain heti vakituisen paikan omalta alalta, jossa olen ollut nyt kaksi vuotta. Eli ei se työkokemuksen puute kaikkea kaada, mutta opinnot olisi kyllä kannattanut suorittaa loppuun, jotta olisi jokin tutkinto edes.
Mikä ala työllistää noin hyvin?
No nyt asialla pitää tehdä nopeasti jotain. Liian myöhäistä ei ole mutta koko ajan menee vaikeammaksi.
Itse valmistuin ensimmäiseen ammattiini vasta 31-vuotiaana ja pääsin sitten töihin, onneksi pääsin. Vuosia meni paljon hukkaan.
Ok.