Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävästä ei ole kuulunut mitään kahteen viikkoon. Joko on aika unohtaa suhde?

Vierailija
04.06.2018 |

Tavattiin kevättalvella ja olimme pian pariskunta. Naisystäväni lähti kesäloman ajaksi kotiin tekemään työtä ja minä jään opiskelupaikkakunnalle. Sovittiin että pidetään yhteyttä mutta tänään on kulunut kaksi viikkoa enkä ole kuullut hänestä halaistua sanaakaan. Kerran olen yrittänyt soittaa ja kerran lähetin sähköpostin mutta kumpaankaan en ole saanut vastausta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäki jätin naisystäväni ja ja katsoin, että seurustelu on ohi sen jälkeen, kun näin hänen nimensä vihittyjen luettelossa lehdessä.

Vierailija
2/18 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä viesti ja kysy suoraan missä mättää. Luulisi, että jos hän ei halua enää seurustella kanssasi, voisi edes viestillä kertoa asiasta. Mä olisin kyllä jo huolestunut että onko jotain sattunut, jos seurustelukumppanista ei kahteen viikkoon mitään kuuluisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, ikävästi lopetettu juttu. Otan osaa. Onneksi pääsit naisesta eroon nyt, etkä esim. vuoden, parin kuluttua.

Vierailija
4/18 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi yleensä ottaa ensin yhteyttä ja kuinka usein olette yhteyksissä olleet muuten - kuinka kaun itse odotit?

Vierailija
5/18 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu

Vierailija
6/18 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkä aika... kirjoitti:

Kumpi yleensä ottaa ensin yhteyttä ja kuinka usein olette yhteyksissä olleet muuten - kuinka kaun itse odotit?

Lähetin sähköpostin viiden ja soitin kahdeksan päivän jälkeen.

Vierailija
7/18 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkä aika... kirjoitti:

Lähetin sähköpostin viiden ja soitin kahdeksan päivän jälkeen.

Aika pitkä aika jo tuokin, silä moni pariskunta on päivittäin yhteydessä kuitenkin ja myös yhdessä asuvatkin soittelevat toisilleen.  No toivottavasti vastaa ja selittää.

Vierailija
8/18 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Nuorena jätin miehet kylmästi roikkumaan jos eteen sattui tulemaan jotain mielenkiintoisempaa tekemistä vaikkapa matka tai uusi mies. Siellä ne kotona kiltisti aina odottivat paluutani. Olin todella kauhea pissis nuorena, onneksi elämä on opettanut. Ja sulle: unohda se nainen.

Vierailija
9/18 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset inhoo tommosia ripustautujia, siks ei varmaan kuulu enää mitään. Älä oo nolo

Vierailija
10/18 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette? Nuorena jätin miehet kylmästi roikkumaan jos eteen sattui tulemaan jotain mielenkiintoisempaa tekemistä vaikkapa matka tai uusi mies. Siellä ne kotona kiltisti aina odottivat paluutani. Olin todella kauhea pissis nuorena, onneksi elämä on opettanut. Ja sulle: unohda se nainen.

Ollaan molemmat 21.

Vierailija
11/18 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu

Luuletko että hän olisi alkanut suhteeseen tuolla tavalla jos olisi varattu?

Vierailija
12/18 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä viesti "jos et vastaa tähän, oletan että suhteemme on päättynyt" tai jotain muuta vastaavaa

Vierailija
13/18 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei hemmetti miten iljettäviksi media ja tämä kulttuurimarxistinen valtio on tehnyt tämän maan naiset.

Menkää vielä te cuckit näiden vuoksi rintamalle kuolemaan.

Vierailija
14/18 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä viesti "jos et vastaa tähän, oletan että suhteemme on päättynyt" tai jotain muuta vastaavaa

Hän on jo saanut mahdollisuuden viestittää oma-aloitteisesti ja vastata minun viesteihin.

Vierailija
15/18 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu

Luuletko että hän olisi alkanut suhteeseen tuolla tavalla jos olisi varattu?

Luulen.

Vierailija
16/18 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä koskaan tiedä, josko vielä löydätte yhteisen sävelen - joten älä ainakaan masennu.

Ja uuden rakkaudenkin löydät vielä taatusti, jos ei juttu toimisikaan.

Vierailija
17/18 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi on, unohda se emakko. Äläkä ainakaan enää lähetä mitään viestiä, naiset inhoavat takertujia yli kaiken.

Vierailija
18/18 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ajatteli että koska sinusta ei ole kuulunut, niin antaa olla.

Sähköposti ei ole mikään yhteydenotto muutako työpaikalla;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan