Millaisia tavalliset kolmekymppiset miehet on kotioloissa
Istuvatko paikallaan tekemättä mitään? Kokoavat tai korjaavat koko ajan jotakin? Soitteleeko ne kavereilleen?
Oikeasti kiinnostais tietää! :D
Kommentit (10)
Useimmiten istuu sohvalla tai tietokoneella. Ulos saati mukaan liikuntaa harrastamaan se on vaikea saada. Joskus tiskaa ja joskus auttaa siivouksessa.
Äitinsä luona tekee paljon pieniä remppahommia. Meidän pitäisikin muuttaa omakotitaloon, niin olisi miehelle kaikkia pieniä sisä- ja ulkohommia. Vuokra-asunnossa niitä ei juurikaan ole.
Varmaan ihan tavallisia kolmekymppisiä miehiä.
Mieheni:
- on koneella, lähinnä työaiheisella foorumilla tai lukee hyvinvoinnista
- urheilee, nostaa painoja ym
- kokkaa
- tekee pihahommia tai rakentelee jotain härpäkkeitä (viimeksi teki sellaiset punnerruskahvat)
- löhöilee pihalla ja kuuntelee podcasteja tai lukee kirjaa
- panee minua (liian harvoin)
- soittaa kitaraa
- pesee autoa (voi hyvänen aika kun on tarkka)
- lenkkeilee koiran tai meidän molempien kanssa
Meillä ei ole telkkaa tai pelikonsoleja tai sellaisia. Tai lapsia. Itte oon vähän enemmän koneella kun seuraan sarjoja sieltä, tuo ei.
Mun 30-vuotias mieheni kokkaa, siivoilee, hommailee ja hassuttelee lasten kanssa, soittaa kitaraa paljon, nauhoittaa ja miksaa biisejä, on tietokoneella, kaikkea sellaista tavallista.
On lasten kanssa, siivoilee tms kotihommaa, tekee puita, korjaa autoja.. Tai sitten istuu ja katsoo telkkari tai pelaa pojan kanssa fortnitee. Aina tekee jotain.
Kilttejä ja kunnollisia miehiä, jotka eivät koskaan ole saaneet mahdollisuutta naisilta. 😥
Mun kolmekymppinen mies tekee omia hommiaan (jotain metallijuttuja enimmäkseen), kalastaa, metästästää, lenkkeilee koirien kanssa, tekee polttopuita, fiksailee koneita, istuu koneen ääressä.. ei todellakaan ole paljoa paikallaan. Joskus ottaa päiväunia (raskas työ), mutta enimmäkseen kyllä jotain puuhaa eikä tosiaankaan nyhjää.
Välttelen tulevaa ex-vaimoa, leikin lasten kanssa, teen kotityöt mitä tuo laiska paska kuka on kotona päivät pitkät ei saa tehtyä, pistän lapset nukkumaan, jne. Sitten koiran kanssa lenkille ja lopuksi vähän omaa aikaa
Mieheni on paria vuotta vaille 30.
- Käy punttisalilla
- Lenkillä koiran kanssa, välillä mennään yhdessä ja välillä erikseen
- Soittaa rumpuja
- Kuuntelee musiikkia
- Lukee kirjoja tai foorumeita
- Katsotaan yhdessä sarjoja ja elokuvia
- Tekee kaikkia puuhia ja remppajuttuja sisällä ja ulkona
- On mun kanssa, juttelee ja kuuntelee <3
No itse ainakin kotioloissa useimmiten istun tietokoneella tai sitten tv:n edessä. Välillä laitan ruokaa. Välillä olen parvekkeella nauttimassa auringosta. Välillä siivoan, imuroin ja laittelen tiskejä. Välillä luen.
3-6 kertaa viikossa käyn saunassa.