Minkä tuotteen vaihdoit viimeksi Lidl-tuotteeseen?
Itse vaihdoin perinteisen kevytmeetvurstin euron hintaiseen kevytsavumeetvurstiin, Dulano, miellyttävä maku.
Kommentit (45)
En mitään. Kävin pitkästä aikaa liiterissä mutta sieltä puuttuu puolet tarvitsemistani tavaroista. Ei jaksa kahdessa kaupassa käydä.
Ostan kaiken mahdollisen Lidlistä, loput Tokmannilta. Ne, mitä ei kummastakaan saa, haen Citymarketista.
Tilsiter-juusto
Kauramaito
Luomu kahvipavut (kilon pussi)
Lidlin biojätepussit ovat huomattavasti parempia kuin Bioska
Goudasämpylät
Fazerin suklaapatukat on halvimmat ostaa Lidlistä
Aiemmin oli hyvät italian-, punajuuri- ja perunasalaatit, mutta sitten niiden majoneesi korvattiin jollain ihmeellisellä limalla, joten ne on valitettavasti ostettu muista kaupoista.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Kävin pitkästä aikaa liiterissä mutta sieltä puuttuu puolet tarvitsemistani tavaroista. Ei jaksa kahdessa kaupassa käydä.
Näitä tällaisia kommentteja lukiessa aina tulee mieleen, että olisi mielenkiintoista tietää mitä syöt? Minä ainakin ostan ruokakaupasta lähinna ihan tavallisia perus raaka-aineita joista kokkailen ruokia. Ihan samat kananmunat, vehnäjauhot, jauhelihat, hedelmät, jne löytyy mistä tahansa kaupasta.
Sitten jos haluaa erikoisempia juttuja niin ei niitä kaikkia löydä mistään yksittäisestä kaupasta. Aina niitä saa hakea vähän sieltä sun täältä. Lihakaupasta erikoisempia lihoja, kalakaupasta tuoretta kalaa ja leipomosta kakkuja.
Vierailija kirjoitti:
Hummus. Lidlin hummus on todella hyvää mutta tosin paljon kaloripitoisempaa kuin aikaisemmat joita olen käyttänyt. No ainakin on halvin
Kaloreitahan sitä ruokaa ostaessa ostetaan. Niiden vuoksi ruokaa syödään. Hipstereille varmaan liian vaikeaa? Mikä ihmeen hummus? Humusmultaa?
Vierailija kirjoitti:
Lopeta hipsteröinti ja ala syödä normaalia ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hummus. Lidlin hummus on todella hyvää mutta tosin paljon kaloripitoisempaa kuin aikaisemmat joita olen käyttänyt. No ainakin on halvin
Kaloreitahan sitä ruokaa ostaessa ostetaan. Niiden vuoksi ruokaa syödään. Hipstereille varmaan liian vaikeaa? Mikä ihmeen hummus? Humusmultaa?
Mikä ihmeen google? Junteille varmaan ihan tuntematon juttu?
Karjalanpiirakat paistopisteestä. Mansikat ja mustikat.
Lihat ja kalat. En jaksa enää ostaa muualta. Kahden eri kaupan kalatiskien pilaantunut tarjonta riitti. Saa olla kalatiskit.
Kasvojen puhdistuspyyhkeet, muut merkit kirvelee.
Vierailija kirjoitti:
Matkalaukun. American tourister vaihtui Lidlin laukkuun. Ostos on niin uusi vielä, etten voi oikein vertailla. Lidlin laukussa on viiden vuoden takuu.
Minäkin! :) Aiemmin minulla oli kankainen matkalaukku, jossa on vain 2 pyörää, joten luulen että tuo Lidlin laukku voittaa ainakin sen.
No ei ole virallinen Lidlin tuote, mutta esim. K-marketissa makaronipussi maksaa 30-40 snt. Lidlissä sama pussi maksaa 13 snt. Riisiä saa alle eurolla.
Rakkolaastarin. Harmi ettei ole pysyvästi valikoimassa!
Ostan 95% Lidlistä, lähikauppani 100m päässä.
Joskus jotain S-marketista.
Kreikkalainen maustamaton jogurtti - siis en enää osta muuta jogurttia ylipäätään, kuin sitä litran pänikässä olevaa. Hyviä vinkkejä on täältä tullut, kiitos niistä! Kokeilen seuraavaksi sitä juustoa, hummusta ja meetvurstia. Retkieväs on myös minun vakioleipäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahanmakuista suolatahnaa tahnaa jolla poimitaan bimboilta fyrkat sedille. Uusi rahastin on jo tiskin alla kun tämä kusetus ehtyy ;-)
Oon käynyt kaksi kertaa Lidlissä eikä siellä nyt mitään ihmeellistä ollut. Kerran Turussa ja kerran Kreetalla, siellä oli kyllä tuoreet hedelmät halpoja sekä viinit.
Vierailija kirjoitti:
Oon käynyt kaksi kertaa Lidlissä eikä siellä nyt mitään ihmeellistä ollut. Kerran Turussa ja kerran Kreetalla, siellä oli kyllä tuoreet hedelmät halpoja sekä viinit.
Maa kutsuu. Miksi ruokakaupassa pitäisi olla ihmeellistä. No onhan siellä se ihme että kaikki on halvempaa kuin yrmykaupoissa ;-)
Liidi on taivaan lahja. Isolle vähävaraiselle perheelle kuukaudessa säästyvä 500 eur mahtava etu. Ja kyllä rikkaallekin ylimääräinen 500 on mukava lisä vaikka ihan hömppään ;-)
Kaikki sellainen perusruoka muroista makaroneihin. Hyvää laadukasta tavaraa muita kauppoja edullisempaan hintaan. En näe mitään syytä maksaa samoista maidoista ja jauhelihoita korkeampaa hintaa.