Miehen toiminta
Mies on työnsä puolesta pois kotoa 150 päivää vuodesta. Ja on alkanut näköjään tekemään mitä huvittaa. Teki erään suuren ostoksen selkäni takana pari viikkoa sitten vaikka oltiin sovittu että tämän ostoksen kanssa tulee malttaa koska rahat ovat tiukassa. Ja tänään sanoi " olenkos kertonut että lähden ylihuomenna barcelonaan" (josta tulen sunnuntaina ja menen suoraan töihin neljäksi päiväksi eli tulen kotiin sitten ensi viikon lopulla).
Kun sanoin että "mitä helvettiä", tuli vastaus olen kyllä kertonut ja enhän minä missään yleensä käy.
Reissu on ns. työreissu jonka työpaikka maksaa mutta joka tapahtuu omalla ajalla. Mutta mitä ihmettä.
Olemme olleet naimisissa 20 vuotta ja lapsiakin on kolme. Itse en ole juurikaan mieheni työn vuoksi missään päässyt käymään. Ja olen aivan ihmeissäni tästä käytöksestä joka on kuin olisin tämän tyypin äiti jolle vaan ilmoitellaan menoista ja tuloista kuin teini.. Oho, unohdin kertoa että lähden huomenna ulkomaille..
Mitäs tässä tilanteessa olisi järkevintä tehdä. Olla vaan että kiva juttu, pidä hauskaa. Hakea avioeropaperit. Huutaa, karjua ja haukkua mies alimpaan helvettiin. Jotain muuta?
Kommentit (8)
Miten teillä voi olla rahat tiukassa, jos mies on tuollaisessa duunissa ja sinäkin teet töitä?
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä voi olla rahat tiukassa, jos mies on tuollaisessa duunissa ja sinäkin teet töitä?
Porvoossa asuminen on kallista.
Mikä on ns. työreissu jonka työpaikka maksaa mutta joka tapahtuu omalla ajalla?
Vierailija kirjoitti:
Vapaamuotoinen matka joka tehdään työkavereiden kanssa ihan ilman työvelotteita ja läsnäolopakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vapaa-ajan matka joka tehdään työkavereiden kanssa työnantajan maksamana. Kai teilläkin saunailtoja, yms on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaa-ajan matka joka tehdään työkavereiden kanssa työnantajan maksamana. Kai teilläkin saunailtoja, yms on?
Ei, ei ole. Virkistyspäiviä on sekä työmatkoja, joiden yhteydessä on myös omaa aikaa.
Vaihtaa lukot asuntoon.