Onko teille yritetty myydä huonoja/mätiä tuotteita?
Eilen sain Verkkokaupalta,comilta lähetyksen, jossa molemmat tilaamani hedelmä-vihannesmehupakkaukset ( 2 x 6) olivat "parasta ennen" päiväyksellä 21.5.2018, eikä mehut olleet mitenkään tarjouksessa, yrittivät vaan jekuttaa.
Kommentit (5)
Eräs nimeltä mainitsematon "keskuskauppa" myy jatkuvasti vanhoja tuotteita - tai sitten minä olen vaan haka niitä löytämään...
Vierailija kirjoitti:
Eilen sain Verkkokaupalta,comilta lähetyksen, jossa molemmat tilaamani hedelmä-vihannesmehupakkaukset ( 2 x 6) olivat "parasta ennen" päiväyksellä 21.5.2018, eikä mehut olleet mitenkään tarjouksessa, yrittivät vaan jekuttaa.
Kannattaa olla tarkkana näiden kauppiaitten kanssa, varmaan heitä kenkuttaa, kun iso erä mennyt vanhaksi ja sitten yrittävät juksata asiakkaitaan.
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitäkin, mutta kamalampi kokemus oli kun nuoruuden työpaikassani minua yritettiin pakottaa myymään mätiä elintarvikkeita. Olin liha- ja kalatiskissä K-kaupassa, jossa kauppias oli todella pihi eikä hävikkiä olisi saanut syntyä yhtään. Esim. kun jauheliha alkoi jo vähän mennä väriltään huonoksi, se piti sekoittaa tuoreempaan jauhelihaan. Ja kun esim. tiskikala alkoi pilaantua niin ettei sitä kerta kaikkiaan enää voinut tiskistä myydä, se käytettiin tekemällä siitä kalasalaatteja myyntiin. Kyllä inhotti olla siellä töissä, pelotti että entä jos joku muutenkin heikko ja sairas saa ruokamyrkytyksen ja kuolee.
Oli varmaan kamala kokemus sinulla - Tämä ei nyt varsinaisesti kuulu aiheeseen, mutta itse jouduin pomon pakottamana sanomaan eräässä ravintolassa itkusilmässä eräälle siistin näköiselle iloiselle hippipariskunnalle, että " Te ette kuulu meidän asiakkaisiin, voisitteko lähteä en voi tarjoilla teille". ;-(
Myymannin isoimmassa marketissa yritti kalapoika myydä asiakkaille neljä päivää vanhaa kalaa, vein ne kaikki vanhentuneet paketit sille tiskille ja sanoi vain ihan nolona, että "Onneksi joku on tarkka"
Joskus sitäkin, mutta kamalampi kokemus oli kun nuoruuden työpaikassani minua yritettiin pakottaa myymään mätiä elintarvikkeita. Olin liha- ja kalatiskissä K-kaupassa, jossa kauppias oli todella pihi eikä hävikkiä olisi saanut syntyä yhtään. Esim. kun jauheliha alkoi jo vähän mennä väriltään huonoksi, se piti sekoittaa tuoreempaan jauhelihaan. Ja kun esim. tiskikala alkoi pilaantua niin ettei sitä kerta kaikkiaan enää voinut tiskistä myydä, se käytettiin tekemällä siitä kalasalaatteja myyntiin. Kyllä inhotti olla siellä töissä, pelotti että entä jos joku muutenkin heikko ja sairas saa ruokamyrkytyksen ja kuolee.