Olen mies ja Thelma & Louise on ihan lempielokuvani! Katson sen aina...
Olen mies ja Thelma & Louise on ihan lempielokuvani!
Katson sen aina takaperin. Sillä lailla se on tarina lentävällä avoautolla matkaavista feministeistä, jotka tajuavat oman paikkansa ja menevät kiltisti keittiöön.
Kommentit (13)
Filmin oli tarkoitus haastaa stereotypioita mutta sitten lopussa kaksi naista kuolee surkean ajamisensa vuoksi
itse tajusin juonen. Eli naiset tekevät itsemurhan jos elämässä on ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Filmin oli tarkoitus haastaa stereotypioita mutta sitten lopussa kaksi naista kuolee surkean ajamisensa vuoksi
Naisille ei pitäisi myöntää ajolupia.
Naiset ryöstävät epätoivoissaan, (menkkaraivareissaan) pankin ja rakastuvat jännämiehiin. Kuulostaa ihan normi suomimuijilta.
Onko elokuvan juoni vähän kärjistettynä, että ensin hankitaan kusipää äijä ja lähdetään sitten sitä paskaa elämää karkuun ja lopuksi ajetaan kalliolta alas?
Vierailija kirjoitti:
Onko elokuvan juoni vähän kärjistettynä, että ensin hankitaan kusipää äijä ja lähdetään sitten sitä paskaa elämää karkuun ja lopuksi ajetaan kalliolta alas?
Just näin on.
Vierailija kirjoitti:
Sen takia niitä autonromuja löytyy täälläkin sorakuopilta.
KoskaNaisetKuolivat,olisivatHeVoineetTappaajaKiduttaaMuutamaaKulliöttiäistäMatkanVarralle:)
Vierailija kirjoitti:
KoskaNaisetKuolivat,olisivatHeVoineetTappaajaKiduttaaMuutamaaKulliöttiäistäMatkanVarralle:)
Onko sulla tekstin tilansäästäjä päällä?
Minäkin olen mies ja sanon ihan suoraan että purskahdin itkuun elokuvan lopuksi.
Ymmärrättekö miten harvinaisia sellaiset avoautot ovat??? Ei enää ikinä naisia rattiin!