Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heitin Tinderin jorpakkoon

Vierailija
02.06.2018 |

Ei ollut vähemmän viehättävän ja kokemattoman paikka. Taidan ostaa koiran tai minipossun.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes yritit? Oishan tuo pitänyt tajuta.

Vierailija
2/16 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla jokaisen pakko mennä kantapään kautta ja kokea Tinderin "ihanuus". Kyllähän se hyvännäköisillä toimii ja saavatkin siitä varmasti boostia itsetuntoon, mutta tavikset ei saa kuin itsemurha-ajatuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes yritit? Oishan tuo pitänyt tajuta.

No, meinasin että ois kiva olla välillä muutakin kuin yksin. Ehkä ilahduttaa toisen elämää läsnäololla tai olla seurana marjametsällä. Ei sit kait kuitenkaan.

ap

Vierailija
4/16 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla jokaisen pakko mennä kantapään kautta ja kokea Tinderin "ihanuus". Kyllähän se hyvännäköisillä toimii ja saavatkin siitä varmasti boostia itsetuntoon, mutta tavikset ei saa kuin itsemurha-ajatuksia.

Kaverit sanoi, että sinne vaan. Siellä on seksiä, suhteita ja seikkailuja. Mun saldoksi jäi säälittävää räpellystä ja säälihampurilainen yksin sateessa. No, ehkä sitä voi yksinkin olla elämässä. Ja onko se seksi edes niin tärkeää? Eihän siitä edes juuri missään puhutakaan.

ap

Vierailija
5/16 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti mies ?

Vierailija
6/16 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se lähtee.

Sinkkumies

Vierailija
7/16 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti mies ?

Oliko tämä noin helppo päätellä?

ap

Vierailija
8/16 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä munkaan kuvat tai naama kelvannut tinderissä. Olen kuitenkin töitä tekevä ja rungoltani urheilullinen. Pari matchia sain kolmessa kuukaudessa. Eikä sillä sovelluksella pääse edes tutustumaan keneenkään miehenä.

Sit kokeilin feikkiproviilia naisena, oli vain kukan kuva. Saldona oli kymmeniä macheja päivässä.

Vierailija
9/16 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti mies ?

ap

Ite ostin koiran kaveriksi ja seksiä varten tekotussun. Olen liian lyhyt naisille. Vain 177cm.

Vierailija
10/16 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti mies ?

ap

Oli, sillä ihan tavalliset naiset saavat kyllä match:ejä, mutta miehen pitää olla vähintään ulkonäöltään 8-9 tasoa, niin saattaa saada muutamia match:ejä 5-7 tason naisilta.

Vierailija
11/16 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite normimiehenä olin kans tinderissä. Pari matchia tylsän näköisiltä naisilta, en edes tavannut kun jututkin kyllästytti. Lopuksi tykkäsin vain seksikkäistä ja kauniista naisista, ei matcheja.

Vierailija
12/16 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverit sanoi, että sinne vaan. Siellä on seksiä, suhteita ja seikkailuja. Mun saldoksi jäi säälittävää räpellystä ja säälihampurilainen yksin sateessa. No, ehkä sitä voi yksinkin olla elämässä. Ja onko se seksi edes niin tärkeää? Eihän siitä edes juuri missään puhutakaan.

ap

Jos kaverit oli omien kokemustensa perusteella sitä mieltä, että sä oot sen näköinen, että voisit tinderistä jotain hyötyä, niin ehkä sun profiilissa tai keskustelutaidoissa oli jotain vikaa?

Vierailija
13/16 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos kaverit oli omien kokemustensa perusteella sitä mieltä, että sä oot sen näköinen, että voisit tinderistä jotain hyötyä, niin ehkä sun profiilissa tai keskustelutaidoissa oli jotain vikaa?

En usko. Kaverit ei kykene objektiiviseen tulkintaan. Veikkaan, että säälivät yksinäistä ja kuvittelivat omien kokemustensa käyvän myös mun kohdalla.

ap

Vierailija
14/16 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti mies ?

ap

Ite ostin koiran kaveriksi ja seksiä varten tekotussun. Olen liian lyhyt naisille. Vain 177cm.

Mulla ei ollut pituutta tai ammattia profiilissa. Menin pelkillä kuvilla. Lopputulos: olen epäviehättävä, seksikkyyden vastakohta ja muutenkin epämies. Parempi, että tuli tämä tietoon niin en haaveile enää turhaan.

ap

Vierailija
15/16 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan tinderissä hyvin mätsejä, koska olen naamaltani komea.

Totuus on kuitenkin, että olen kropaltani hintelä ja sosiaalisesti saamaton.

Ei siis mahdollisuutta mihinkään kanssakäymiseen naisten kanssa matcheista huolimatta.

Vierailija
16/16 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut vähemmän viehättävän ja kokemattoman paikka. Taidan ostaa koiran tai minipossun.

Siis sulla on poikuus tallella? Miksi olit Tinderissä? Ei siellä haeta ihmistä, jota täytyy opettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän