Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on oikeasti 23v mutta näyttää korkeintaan 14-17 vuotiaalta kakaralta

Vierailija
01.06.2018 |

Miten voi olla mahdollista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näit painajaisunta. Kaikki vanhenee iänmyötä.

Vierailija
2/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekas mies. Eipä näytä 30 vuotiaana elähtäneeltä keski-ikäiseltä kuten suurin osa nykymiehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asia kiinnostaa sinua? Mitä se kuuluu sinulle? Miltä itse näytät? Onko sinulla puhdas omatunto, kun kirjoitat muista ihmisistä tuohon sävyyn?

Vierailija
4/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnekas mies. Eipä näytä 30 vuotiaana elähtäneeltä keski-ikäiseltä kuten suurin osa nykymiehistä.

No huonohan se on jos mies näyttää vielä 3-kymppisenä lapselta. Miehen pitää olla aina miehen näköinen. Miehekäs, lihaksikas, vahvaleukainem ja kuuma.

Vierailija
5/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit

Vierailija
7/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huonohan se on jos mies näyttää vielä 3-kymppisenä lapselta. Miehen pitää olla aina miehen näköinen. Miehekäs, lihaksikas, vahvaleukainem ja kuuma.

Miehekäs, lihaksikas ja vahvaleukainen ei sovi kuuman kanssa. Kuuma mies on sirorakenteinen, hoikka ja kauniskasvoinen. Sitä ei yli kolmekymppiset ole.

Vierailija
8/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen melkein 30v ja mua juuri luultiin alaikäiseksi. Että löytyy meistä naisistakin. En ole päätäni tällä vaivannut, että olisi mitenkään haitannut. Kun muistaa pitää paperit mukana aina kun ostaa (tai on mukana kun joku ostaa) alkoholia, niin ihan kykenen tästä huolimatta elämään normaalia elämää. Voi kun voisikin stressata VAIN tästä, olisi elämä helppoa.

t. ikiteini

Vierailija
9/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin näyttää alaikäiseltä, mutta näytänkin ihan omanikäiseltäni.

Vierailija
10/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen melkein 30v ja mua juuri luultiin alaikäiseksi. Että löytyy meistä naisistakin. En ole päätäni tällä vaivannut, että olisi mitenkään haitannut. Kun muistaa pitää paperit mukana aina kun ostaa (tai on mukana kun joku ostaa) alkoholia, niin ihan kykenen tästä huolimatta elämään normaalia elämää. Voi kun voisikin stressata VAIN tästä, olisi elämä helppoa.

t. ikiteini

Nehän tapaa kysyä nykyään keltä tahansa, joka näyttää alle 30-vuotiaalta. Eli ei sua välttämättä ole teiniksi luultu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi