Ehdota minulle, 13-vuotiaalle pojalle harrastusta
Olen 13-vuotias politiikasta ja yhteiskunnallisista asioista sekä tietokoneistä kiinnostunut poika, mikä harrastus sopisi minulle?
Kommentit (22)
Kyllä se tässä iässä käsillä harrastus ja itsensä tutkiminen olisi se paras vaihtoehto.
Aloita tanssi niin pian riittää pesää.
Liikunnallisista judo. Itsenäistä ryhmässä 👍
Opetelkaa nyt hyvänen aika aikuiset ihmiset kirjoittamaan.
-ap
Mitenniin aikuiset. Olen 12v tyty.
Tarkoitin tuota ensimmäistä moottoriturpaa.
-ap
Jonkin soittimen soittaminen esim koskettimet tai kitara?
Opettele koodaamaan. Aloita Pythonista.
Lukeminen on ainakin yksi valtti aina. Tämähän riippuu myös asuinpaikkasi harrastusmahdollisuuksista ja siitä, nappaako esim. urheilu yhtään. Mites vaikka tietokoneiden rakentaminen?
Tietokoneiden rakentaminen tulee pitkällä aikavälillä aika kalliiksi : D
-ap
Haen harrastusta, koska minulla on vapaa-ajalla tylsää. Eilen vanhemmat ilmoittivat, että yksi päivä viikossa on oltava ilman pelaamista joten olen jo pohtinut torven soiton aloittamista boikotointina.
-ap
Aloita vuvuzelan soitto. Siinä on mukana kulttuuria.
Vierailija kirjoitti:
Haen harrastusta, koska minulla on vapaa-ajalla tylsää. Eilen vanhemmat ilmoittivat, että yksi päivä viikossa on oltava ilman pelaamista joten olen jo pohtinut torven soiton aloittamista boikotointina.
-ap
Ala ihmeessä soittamaan jotain soitinta.
- Ala vloggaajaksi (voit myös tienata samalla)
- Partio (uusia ystäviä, leirejä, raikasta ulkoilmaa)
- Taidekerho (luova puolesi pääsee esiin)
- Golf (en keksi tästä mitään positiivista, mutta sä saattaisit tykätä)
Liikunta. Kokeile eri lajeja. Ei ole mitään syytä olla huolehtimatta myös fyysisestä kunnosta.
Suunnistus varsinkin sopii keholle ja mielelle.
Vierailija kirjoitti:
Olen 13-vuotias politiikasta ja yhteiskunnallisista asioista sekä tietokoneistä kiinnostunut poika, mikä harrastus sopisi minulle?
Poliittinen nuorisojärjestö?
Ihan mikä muu hyvänsä kuin tällä keskustelupalstalla pyöriminen.