Mikä asia teillä on nyt retuperällä?
Kommentit (28)
Neljän vuoden Aku Ankat pitäisi kansioida. Muuten menee hyvin, mutta tuota en saa aloitettua. 😩
Parisuhde taitaa olla menetetty, joten sosiaalinen elämä ja ihmissuhteet, koska käytännössä niitä ei ole.
Mulla kans siivoominen, ei jaksa/viiti ,ei inspaa yhtään :/
Siivoaminen täälläkin, ja terveys sikäli että toinen polvi viikko sitten irtisanoi sopimuksensa. Vihoitellut jo aiemmin ja osin siksikin se siivous jäänyt. Yksin kun asun, en voi edes käskyttää muita.
Hampaan paikka irtosi jo ajat sitten, en saa mentyä hammaslääkäriin, koska pelkään jotain moraalisaarnaa.
En ole saanut kolmeen vuoteen käytyä verikokeessa kilpirauhasarvoja mittaamassa. Pitäisi kai käydä vuosittain, mulla siis vajaatoiminta.
Hävettää.
Mä en yleensä hotki makeaa, mutta nyt viikon verran olen kaksin käsin mättänyt kaiken, minkä kiinni saanut.
Vtuttaa, kun on niin turpea olo.
Vituttaa nyk.työ! Kovasti yritän löytää muuta, mutta todella vaikeaa on.
Kunto. Lihavuus. Olen lihonut pikkuhiljaa ja tunnen itseni nykyisin vaan sivustakatsojaksi joka seuraa masentuneena milloin tuo painonnousu pysähtyy ja odotan jotain ihmettä että saisin motivaation laihduttamiseen kuin taivaanlahjana.
Tiedän ettei se edes vaatisi niin paljon koska olen tehnyt sen ennenkin,ja tiedän miten paljon parempi olo silloin olisi mutta mikä hel*tti siinä aloittamisessa on niin vaikeaa...
Hygienia. Hirveä perseen ja nivushien haju pöllähtää nenään mutta en jaksaisi millään mennä suihkuun.
Nurmikko pitäis leikata ja ikkunoista jaksettiin pestä vaan puolet, mutta mitäpä tuosta.
Lenkkeily. Ei ole kyse siitä ettenkö haluaisi tai jaksaisi. En vain pääse lähtemään KUNNON lenkille. Kun asuu kahden pienen lapsen ja koiranpennun kanssa, rajaa se aika paljon lenkkien matkaa ja tahtia.
Terapia loppuu, mulla ei oo varaa maksaa päälle 300e kuukaudessa siitä yksin, jään luultavasti ilman toimeentulotukea ens kuulta, mun koulu ei oo sujunut moneen vuoteen, mulla ei ole enää lähipiiriäkään eli toisin sanoen koko elämä retuperällä ja oon vasta 18 :(. Ehkä vaan lähden tästä maailmasta...
Hamppuviljelmän laitto vain venyy ja venyy. Tällä menolla ei ole syksyllä mitään piippuun laitettavaa.
Ajanhallinta. Elämäni on kaaosta. Onneksi muuten menee ihan hyvin.
kaikki. alkaen työstä, tai sen puutteesta. olen kohta arkkuun valmis.
Parisuhde