Vierailija

Jonkun noista tai vaikka kaikki? Tuleeko käytettyä esim. lenkillä? Pidätkö sellaista kokoajan ranteessa?

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (17)

Vierailija

Omistan sykemittarin, mutta se on jo teknisesti vähän vanhanaikainen (ehkä 10 vuotta vanha) ja siitä on paristo loppu. Mutta alkuinnostuksen jälkeen en ole kokenut sitä tarpeellisena itselleni.

Vierailija

Omistan sykemittarin. Käytän sitä lenkillä, koska haluan seurata sykkeitä ja kulutettuja kaloreita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Omistan aktiivisuusrannekkeen. On yötä päivää ranteessa.

Miksi?

Vierailija

Kyllä, älykellon. Se on ranteessa muulloin, paitsi kun käyn suihkussa tai kun kello on latauksessa.

Vierailija

Ei ole mitään tuollaisia. En näe mitään syytä pitää ranneketta, joka kertoo olenko aktiivinen. Tiedän sen kyllä ihan itsekin.

Vierailija

Nämä nykyaikaiset sykemittarit taitavat olla aika lailla sellaisia, että niitä pidetään kokoajan ranteessa kiinni, koska mittaavat jatkuvasti sykettä, askelten määrää ja kaloreita. Jotkut mittarit myös kertovat, jos olet liian kauan paikallasi sekä mittaavat unenlaatuasi, joten kannattaa pitää yölläkin ranteessa kiinni. Ei niitä tietenkään pakko ole koko aikaa pitää, jos ei itse halua.

Itselläni oli sykemittari viimeksi 8vuotta sitten. Nykyaikana se mittari olisi jo ihan kivikautinen kapistus. Pidin sitä ranteessa vain lenkillä, mittasi kalorit ja sykkeen, mutta eipä tainnut muuta tehdä.

Olen harkinnut uuden sykemittarin ostamista.

Vierailija

Aktiivisuusranneketta olen käyttänyt viimeiset 3 vuotta koko ajan. Sykemittari oli joskus muttei sitä tullut paljon käytettyä.

Vierailija

Sykemittari käytössä juoksulenkeillä, lähinnä ettei sykkeet nouse liikaa. Nykyinen kello on näppärä, kun ottaa sykkeen ranteesta,eikä tarvitse vyön kanssa väsätä. Joskus seuraan askelmääriä kellosta.
Vanha mittarikin vuodelta 2005 pelittää vielä, mutta tosiaan vyöstä en pidä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Omistan sykemittarin. Käytän sitä lenkillä, koska haluan seurata sykkeitä ja kulutettuja kaloreita.

sama. erityisesti siksi koska harrastan eri lajeja niin voin sit mittailla niiden välisiä eroja.

Vierailija

Mulla on aktiivisuusranneke ranteessa koko ajan. Kiva vertailla esimerkiksi askelmääriä ja unenlaatua pitkin viikkoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jonkun noista tai vaikka kaikki? Tuleeko käytettyä esim. lenkillä? Pidätkö sellaista kokoajan ranteessa?

Aikoinaan ostin ensin Lidlisätä halvan sykevyön ja rannekkeen. Seuraavaksi hankin bluetooth sykevyön, jolla sykkeen sai älypuhelimen appseihin. Nyt on Garminin aktiivisuusranneke.

Tuota Garminia olen pitänyt koko ajan kädessä, normaalisti vasemmassa ja yöksi vaihdan sen oikeaan käteen. Pois otan sen vain suihkussa käydessä, vaikka se onkin vesitiivis ja saunoessa, sen aikaa laite on aina latauksessa.

Tykkään käyttää, näkee sykkeet ja sen että minkä verran on liikkunut ja minkä verran on nukkunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä, älykellon. Se on ranteessa muulloin, paitsi kun käyn suihkussa tai kun kello on latauksessa.

Omassani riittää että pitää sitä latauksessa aina silloin kun käy suihkussa tai saunassa. Muuten se saa olla koko ajan ranteessa.

Ainoa että sen näyttö on muovia, joten kannattaa ottaa pois jos tekee jotain krouvimpia töitä, ettei tule naarmuja lasiin. Yksi komea rantu tuli heti uutena.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistan aktiivisuusrannekkeen. On yötä päivää ranteessa.

Miksi?

Siksi että siinä on niksi.

Vierailija

Kyllä. Polar A370 on jatkuvasti ranteessa, se seuraa koko ajan sykettä, mutta myös unen laatua. Käytän sitä ennen kaikkea kellona, mutta on se ihan hurjan kätevä treenatessakin, että ei tule rehkittyä liikaakaan (mulla menee aika herkästi treeni maksimisykkeille, mikä ei ole hyödyllistä koko ajan).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.