Millä saan sisäreisistä rasvat pois?
Olen 165 pitkä ja painan 67 kg ja sisäreisissä sellaista löysää rasvaa, olen laihduttanut mutta kaikki lähti rinnoista ja vatsasta , mitä voin enää tehdä?
Kommentit (10)
Hyväksyä itsesi ja elää onnellista elämää.
Sanoisin että laihduttamalla vielä n.5kg rasvaa pois ja hankkimalla lihaksia tilalle.
Minä olen vasta viime aikoina tajunnut, että ei se kaikki ole rasvaa vaan lymfaturvotusta. Istutko paljon ja onko turvotustaipumusta?
Kyllä joudun istumaan aika paljon töissä.mutta kävelen joka päivä n. tunnin koiran kanssa.
Ap
Pitkiä (hiki)lenkkejä muutaman kerran viikossa. Ensin lähtee yläkropasta ja alakropasta lähtee viimeisenä.
Sama juttu täällä. Olen samoissa mitoissa kuin sinäkin. Ylävartalo on niin hoikka, että kylkiluut paistavat läpi levossakin. Kaikki läski on alamahassa, reisissä ja perheessä. Ei taida muu auttaa kuin hilata painoa alaspäin. Ihan hyvin voit vielä 10 kg laihduttaa.
Fillarointi on mulle tehokasta (mieluiten vielä ulkona, ei laitteella), lähtee selluliitti ja kiinteytyy. Juokseminen samoin tehokasta mutta mun kroppa ei kestä sitä
Laihdutat vielä kymmenisen kiloa, ruumiinrakenteesta riippuen.
Mulla on takana äärimmäisen rankka ja stressaava talvi/kevät ja paino noussut tehden olemuksen löysän läskin näköiseksi (olen nyt 65kg, pituus 175cm).
Tällä hetkellä paastoan, sit olen kokonaan ilman lisättyä sokeria, vehnää, perunaa yms. kunnes paino on taas 55-58kg ja olen tyytyväinen.
Tällä hetkellä oma olemus ällöttää, hyh.
Laihuus on kaunein asuste.
Laihduttaa vielä 10-20 kg