Nipistin töissä toimiston tyttöä pyllystä ja nyt uhkailee poliisilla
Moisen pikkujutun takia. Naisilla ei ole yhtään huumoria nykypäivänä, kun on kaiken maailman feminismit ja metoot. Kyllä on kiva olla mies tämän päivän Suomessa.
Kommentit (7)
Mitä sinä tekisit, jos joku mies tulisi nipistämään sinun pyllyäsi?
Kyllä sitä taas saa olla riemuissaan ja iloissaan, että on synytynyt mieheksi ja saa lukea tällaista potaskaa, mitä Ap. tulit kirjoittaneeksi. Tai ainakin sinulla on minulle aukeamaton huumorintaju, jos ja kun annat ymmärtää, että se saa tyydytystä ja nautintoa rikkomalla toisen fyysistä koskemattomuutta. - Mahdat itse nautsikella myös siitä, kun joku setä tai äijä nipistelee sinua pyllystä ja vallan erityisesti, jos eivät ensin kerro aikeistaan sinulle ensin.
Huono trolli, olet nainen jne. Uusi yritys.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä taas saa olla riemuissaan ja iloissaan, että on synytynyt mieheksi ja saa lukea tällaista potaskaa, mitä Ap. tulit kirjoittaneeksi. Tai ainakin sinulla on minulle aukeamaton huumorintaju, jos ja kun annat ymmärtää, että se saa tyydytystä ja nautintoa rikkomalla toisen fyysistä koskemattomuutta. - Mahdat itse nautsikella myös siitä, kun joku setä tai äijä nipistelee sinua pyllystä ja vallan erityisesti, jos eivät ensin kerro aikeistaan sinulle ensin.
Ja ajassa 18:29, meillä on voittaja! Kuka äänesti provoon reagoijaksi "mies", hakekaa rahat kassalta.
Voit aloittaja miettiä, miten kiva SINUSTA olisi, jos joku työpaikkasi vanhempi ukko nipistelisi sinua takamuksesta. Ei asian ymmärtämiseen sen kummempaa älyä tarvita.
No, mitä Porvoon poliisimestari asiasta tuumasi?
AV-mamman false flag, miesvihan lietsomiseksi.