Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nipistin töissä toimiston tyttöä pyllystä ja nyt uhkailee poliisilla

Vierailija
31.05.2018 |

Moisen pikkujutun takia. Naisilla ei ole yhtään huumoria nykypäivänä, kun on kaiken maailman feminismit ja metoot. Kyllä on kiva olla mies tämän päivän Suomessa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mamman false flag, miesvihan lietsomiseksi.

Vierailija
2/7 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä tekisit, jos joku mies tulisi nipistämään sinun pyllyäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä taas saa olla riemuissaan ja iloissaan, että on synytynyt mieheksi ja saa lukea tällaista potaskaa, mitä Ap. tulit kirjoittaneeksi. Tai ainakin sinulla on minulle aukeamaton huumorintaju, jos ja kun annat ymmärtää, että se saa tyydytystä ja nautintoa rikkomalla toisen fyysistä koskemattomuutta. - Mahdat itse nautsikella myös siitä, kun joku setä tai äijä nipistelee sinua pyllystä ja vallan erityisesti, jos eivät ensin kerro aikeistaan sinulle ensin. 

Vierailija
4/7 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono trolli, olet nainen jne. Uusi yritys.

Vierailija
5/7 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä taas saa olla riemuissaan ja iloissaan, että on synytynyt mieheksi ja saa lukea tällaista potaskaa, mitä Ap. tulit kirjoittaneeksi. Tai ainakin sinulla on minulle aukeamaton huumorintaju, jos ja kun annat ymmärtää, että se saa tyydytystä ja nautintoa rikkomalla toisen fyysistä koskemattomuutta. - Mahdat itse nautsikella myös siitä, kun joku setä tai äijä nipistelee sinua pyllystä ja vallan erityisesti, jos eivät ensin kerro aikeistaan sinulle ensin. 

Ja ajassa 18:29, meillä on voittaja! Kuka äänesti provoon reagoijaksi "mies", hakekaa rahat kassalta.

Vierailija
6/7 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit aloittaja miettiä, miten kiva SINUSTA olisi, jos joku työpaikkasi vanhempi ukko nipistelisi sinua takamuksesta. Ei asian ymmärtämiseen sen kummempaa älyä tarvita.

Vierailija
7/7 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä Porvoon poliisimestari asiasta tuumasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi