miksi mun vaatteet ei mee kaupaksi fb:ssa?
Toisilla on monta kyselijää ihan tavallisissakin vaatteissa.
Oon laittanut hyviä ja osa ihan uusiakin vaatteita myyntiin.
Ei kelpaa.
Yksi av tuli tänään eikä se jatkanut enää.
Meniskö ne kaupaksi pikku paikkakunnalla paremmin?
Mikä mussa on vikana?
Kommentit (13)
Onko liian kovat hinnat, tai mauttomia vaatteita?
Vierailija kirjoitti:
Ei ja ei.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti näin.
Sekin vaikuttaa paljon, miten vaatteet on kuvattu ja onko ne ryppysiä.
Ehkä siinä syy kirjoitti:
Oletko kokoa XXS?
En ole.
Vierailija kirjoitti:
Sekin vaikuttaa paljon, miten vaatteet on kuvattu ja onko ne ryppysiä.
Yritän ottaa hyvät kuvat.
99% tapauksista on semmosia että hinnat liian kovia, vaatteet todella huonossa kunnossa tai ne eivät ole esim vintagevanhoja keräilyharvinaisuuksia, vaan auttamattomasti ihan liian ajasta jäljessä olevia. Eli tyyliin farkut joissa on matala vyötärö ja kauheat valkoiset kulutetut kohdat sekä glitteriä tai joku pinkki trikoopaita tökeröllä kuviolla. Eli just sitä hirveää 2000-luvun alun muotia.
Itse kävin tänään tavallisella kirpparilla. Siellä oli joku ilmeisesti juuri täyttänyt myyntipaikan, joka oli täynnä helle- ja kesävaatteita, paitoja, mekkoja, capreja, housuja, vaikka mitä. Merkit Lindex, Vero Moda, KappAhl, tällaiset. Sovitinkin kolmea paitaa, mutta en sitten ostanut mitään. Mietin vielä lähtiessä, että sehän oli oikea aarreaitta, se aivan pursusi oikeankokoisia kesävaatteita, joissa ei ollut mitään vikaa. Mutta siltikään en ostanut.
Joskus sitä ei vain osaa selittää, miksi ei osta.
Petaamattomalla sängyllä kuvatut ryppyset vaatteet karkottaa ostajat tehokkaasti. Ja sekin jos kuvissa näkyy jotain sekasotkua.
Kun vaate on silitetty, siitä tulee 150% houkuttelevampi. Ota hyvät kuvat ja pistä hinnat kohdalleen. Jos sauma repsottaa, korjaa se siististi ennen myyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Petaamattomalla sängyllä kuvatut ryppyset vaatteet karkottaa ostajat tehokkaasti. Ja sekin jos kuvissa näkyy jotain sekasotkua.
Tästä ei ole kyse.
Oletko kokoa XXS?