Ärsyttää olla lyhyt
Töissä, kotona ja kaupassa käydessä kaikki on hankalaa. Töissä on päivittäin tarvittavia tavaroita ylähyllyillä ja siellä on ehdoton tuolille kiipeämis kielto, edes sellaisille metallisille portaille ei saa nousta, vaikka sellaiset komerosta löytyykin. Päivän mittaan joudun usein pyytämään työkaveria ojentamaan tavaroita ylhäältä. Se harmittaa minua ja varmasti ärsyttää myös työkavereita kun joutuvat sen takia keskeyttämään omat hommansa. Työtasot ovat mulle aivan liian korkeita ja kärsin jatkuvista hartia ja olkapää kivuista. Kotona en pärjäisi ilman keittiönjakkaraa ja rakkaita 6 portaisia tikkaitani. Ja sitten kauppareissut... Pakastealtaisiin joudun melkein sukeltamaan että saan takaosasta ostokset. Tai sitten vielä jos pakastealtaan yläpuolella on pakastekaappi, niin tietysti se mun tarvitsema tuote on siellä ylähyllyllä seinässä kiinni. Samoin vaatteet on korkealla. Myyjiä joutuu hakemalla hakemaan ja jos en myyjää löydä joudun häiritsemään muita asiakkaita. Hyvä puoli lyhyydessä on kuitenkin se että jalkatila ei ole ahdas bussissa tai lentokoneessa. Ja pieni yksiöni ei tunnu minusta pieneltä vaikka kaverit "valittaa" ahtaasta vessasta ja keittiöstä. Autolla porukalla matkustaessa sitten taas takapenkin keskipaikka on aina mulle varattu.
Kommentit (7)
Onneksi kaupoissa on ne jakkarat.
Terveisin Toinen pätkä
Täällä on päinvastoin! Tuletko paremmalle tuulelle jos kerron että ketuttaa kun aina joudun ojentelemaan kaikille tavaroita ylähyllyltä! Selkä on kipeä ja jäykkä enkä yllä lattian tasoon ollenkaan, joudun menemään polvilleen nostaakseni lattialta tavaroita! Auton keskipaikalla olen lyönyt naamani omaan polveen jarrutuksen yhteydessä, kuin myöskin lyön pääni liesituulettimeen joka kerta kun kumarrun keittiössä. En tiedä missä kohtaa sänkyä nukkusin kun jos saan jalat mukavasti ja pehmeästi niin niskat menee jumiin kun olen mutkalla. Jos asetan ylävartalon mukavasti niin jalat roikkuu ulkona sängystä! Vaatteissa on aina liian lyhyet hihat ja helmat. Vyötäröleikkaus jää ei niin imartelevasti rinnan alle, ja lantioleikkaus vyötärölleni. Korkokenkiä en voi käyttääikinä, koska sitten minua tuijotetaan kuin hirviötä!
Onhan se oudon näköistä, kun tulee vastaan kymmenenvuotiaan kokoisia "aikuisia".
Vierailija kirjoitti:
Onhan se oudon näköistä, kun tulee vastaan kymmenenvuotiaan kokoisia "aikuisia".
Outoa?! Siinähän pällistelet. Mielelläni ottaisin mittaa lisää 10-15 cm, mutta milläpä kasvatat.
Mietin kanssa, että ottaisin kauppareissulle Prismaan jonkin kepin, millä saisin tönittyä tuotteita sieltä ylähyllylltä lähemmäksi... ja vaatteet on siellä ylätangoilla usein, niitä ei saa alas sieltä. Välillä, kun näen jonkun pidemmän, pyydän sitä auttamaan.
T.lyhyt
Kääpiö.