Vierailija

Ajoimme kaverin kanssa erään pitkän välin niin, että hän ajoi ensin menosuuntaan ja minä sitten takaisin. Ajoajat kohdistuivat yöhön, joten tarkoitus oli että pidämme toisiamme hereillä, ettei kuljettajaa ala väsyttää. Menomatkan juttelimme ja pidin puhelimen laukussani. Takaisin tullessa sama systeemi ei sitten kelvannutkaan. Kaveri oli koko matkan puhelimellaan ja vastasi jutteluuni "mmm" Lopulta luovutin ja yritin pysyä hereillä avaamalla ikkunaa ja radion avulla. Mikseivät ihmiset nykyään kunnioita toisiaan tuon vertaa?

• ylös 14
  • alas 9

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Olisitpa saanut mukaasi äitini joka jaksaa vaikka 500 kilometriä ystävällisesti neuvoa kuskia (ei niin että äidillä olisi omaa ajokorttia) ja urputtaa muista tielläliikkujista.

Mukavaa matkaa!

Ps. Hirvet, unohdin hirvet. Varo hirveä!

• ylös 25
  • alas 0
Vierailija

Mua vtuttaa se jos on kahdestaan jonkin kanssa ruokailemassa ja se toinen on ihan kokoajan nenä kiinni puhelimessa. Yleensä sitä sitten itsekin kaivaa sen puhelimen esiin kun tulee yksin tylsää.. :D

• ylös 14
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua vtuttaa se jos on kahdestaan jonkin kanssa ruokailemassa ja se toinen on ihan kokoajan nenä kiinni puhelimessa. Yleensä sitä sitten itsekin kaivaa sen puhelimen esiin kun tulee yksin tylsää.. :D

Toisaalta ymmärrän tämän työpaikan tauoilla siinä mielessä, että ne on ainoita hetkiä tuijottaa sitä puhelinta työpäivän aikana.

- sama kirjoittaja

Vierailija

Ehkä hän ei jaksanut kuunnella sun juttujasi. Minulle olisi karmeaa kidutusta jos väkisin joutuisin keskustelemaan aiheista, jotka eivät kiinnosta.

• ylös 9
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän ei jaksanut kuunnella sun juttujasi. Minulle olisi karmeaa kidutusta jos väkisin joutuisin keskustelemaan aiheista, jotka eivät kiinnosta.

Sama tuli mulle mieleen.
En mäkään jaksaisi kuunnella juttuja lasten tekosista, leipomisista, työasioista, julkkisjuoruista tai jostain neulomisista..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sama tuli mulle mieleen.
En mäkään jaksaisi kuunnella juttuja lasten tekosista, leipomisista, työasioista, julkkisjuoruista tai jostain neulomisista..

Silloin voi taidokkaasti vaihtaa puheenaihetta itseään kiinnostavampaan suuntaan.

• ylös 15
  • alas 4
Vierailija

Netti/some/älypuhelinriippuvuus on kyllä ihan käsittämättömissä mittasuhteissa. Vähintäänkin pitää vilkaista puhelinta 10 minsan välein ja "äkkiä vastata" johonkin viestiin...

Vierailija

Onko mitään ärsyttävämpää kuin joku joka matkalla haluaa höpöttää tyhjää tuntikausia. Minä ajan paljon pitkiä matkoja, yli tuhatta kilometriä, ajaa jaksaa parhaiten hyvällä musiikilla. Eikä pidä ajaa sellaisessa kunnossa että pysyy juuri ja juuri hereillä tai tarvii siihen jotain apua!

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Hyvinhän se ap pysyi hereillä, kihistessään kiukusta kun ei hänen kälättämisensä kiinnostanut!

Ja vielä jälkikäteen muistelee, että olipa kamalaa. Jotenkin ei nyt tunnu maailman suurimmalta ongelmalta.

Suomalaisuuteen sanotaan kuuluvan kyky olla luontevasti hiljaa. Arvostan sitä piirrettä.

Vierailija

Otsikossa olevaan kysymykseen; kyllä on, on hyvinkin monia raivostuttavampia asioita kuin se, että joku pitää suunsa kiinni ja keskittyy omiin asioihinsa.

Vierailija

Kyllä on raivostuttavampaa: seuralainen joka väkisin yrittää kiskoa kaikki mukaan keskusteluun.

Vierailija

Ehkä kaikki tärkeä ja mielenkiintoinen käsiteltiin jo menomatkalla? Tai ehkä toinen osapuoli ei silloinkaan juuri vastaillut, kuunteli toisen hölötystä ja keskittyi hammasta purren ajamiseen. Sosiaalisiin kuuluu myös huomata, jos toinen ei halua keskustella tai ei halua seuraa.

Vierailija

On, esim. ihminen joka on itse ehdottanut tapaamista vaikka kahvilassa tai lounaalla, ja räpeltää silloin sitä kännykkää 95 % ajasta.

Vierailija

Rasittavampi on yks kaveri (minä nainen, se mies) joka räpläs muniaan kun olimme matkalla Tampereelta Helsinkiin skriimamaan erästä tapahtumaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ajoimme kaverin kanssa erään pitkän välin niin, että hän ajoi ensin menosuuntaan ja minä sitten takaisin. Ajoajat kohdistuivat yöhön, joten tarkoitus oli että pidämme toisiamme hereillä, ettei kuljettajaa ala väsyttää. Menomatkan juttelimme ja pidin puhelimen laukussani. Takaisin tullessa sama systeemi ei sitten kelvannutkaan. Kaveri oli koko matkan puhelimellaan ja vastasi jutteluuni "mmm" Lopulta luovutin ja yritin pysyä hereillä avaamalla ikkunaa ja radion avulla. Mikseivät ihmiset nykyään kunnioita toisiaan tuon vertaa?

Sanoitko, että tarvitset apua hereillä pysymiseen? Yleensä kannattaa avata suu eikä jupista AV:lla.

Vierailija

Vastaus otsikkosi kysymykseen: on. Kuski, joka pitää stereot täysillä ja siitä huolimatta haluaa keskustella eli huutaa kurkkusuorana, jotta toinen musiikin yli kuulee. 

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.