Vierailija

Onko joku tilannut tuolta tuotteita? Onko luotettava?

https://vahankaytetty.fi/

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (20)

Vierailija

Olen tilannut ja itsekin myynyt tuotteita tuolla. On luotettava ja hyvin toimii. :) Yhdet lasten housut sain palautettua ilmakseksi kun mielestäni eivät vastanneet kuntoluokitista jonka myyjä oli laittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen myynyt tuolla. Hidasta kaupankäyntiä, mutta kyllä siellä aina välillä menee joku vaate kaupaksi.

Vierailija

Kyseessä on yritys, silti kaupattavien tuotteiden kuvat ovat todella huonoja eivätkä houkuttele ostamaan. Esim. laukut kuvataan ilman täytteitä, jolloin niiden malli ei tule kunnolla esiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on yritys, silti kaupattavien tuotteiden kuvat ovat todella huonoja eivätkä houkuttele ostamaan. Esim. laukut kuvataan ilman täytteitä, jolloin niiden malli ei tule kunnolla esiin.

Yksityiset myyjät itse ottaa ne kuvat, ei tuo yritys.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen myynyt tuolla. Hidasta kaupankäyntiä, mutta kyllä siellä aina välillä menee joku vaate kaupaksi.

Joo saattaa olla joskus vähän hidasta, mutta itse olen saanut aina suurimmman osan myytyä ja vaikka ihan perustuotteita suurimmaksi osaksi olen myynyt niin yhteensä olen vuoden aikana saanut n. 500 euroa myydyistä tuotteista. Yhteensä olen laittanut tuotteita muistaakseni 6 Ikean muuttolaatikollista. Ainoastaan muutama vähän arvokkaampi (20-30e) tuote seassa.

Vierailija

Oon ostanut monta kertaa ja tosi tyytyväinen, kun tulee kaikki tarvittava samoilla postareilla ja nopeasti ja hyvin pakattuna. Vähän hankala hakusysteemi, kun pitää valita aina kategoria.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joo saattaa olla joskus vähän hidasta, mutta itse olen saanut aina suurimmman osan myytyä ja vaikka ihan perustuotteita suurimmaksi osaksi olen myynyt niin yhteensä olen vuoden aikana saanut n. 500 euroa myydyistä tuotteista. Yhteensä olen laittanut tuotteita muistaakseni 6 Ikean muuttolaatikollista. Ainoastaan muutama vähän arvokkaampi (20-30e) tuote seassa.

Minkä kokoisia vaatteita olet myynyt?

Vierailija

Luotettava ainakin koska voi palauttaa eikä ole säätämistä ostajana tai myyjänä. Osa kuvista on huonoja, mutta tosiaan käyttäjien itse ottamia. Osa pyytää myös poskettomia hintoja, mutta ihan hyvää ja edullistakin löytyy.

Vierailija

Löysin vaimon tuolta. Hintaansa nähden toimii hyvin joskin välillä vähän äksähteleekin ja usein tiskit ovat jääneet pesemättä. Suosittelen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Isoin osa vaatteista on ollut lastenvaatteita, mutta lisäksi olen myynyt omia suunnilleen S ja M kokoisia vaatteita, kenkiä, ulkovaatteita, laukkuja (ei mitään merkkilaukkuja), pyyhkeitä, lakanoita, kirjoja ja lasten leluja.

Vierailija

Minä olen vain myynyt siellä. Tavara liikkuu todella hitaasti, mutta kyllä siellä jonkin verran saa myytyä. Meillä oli myynnissä eniten miesten vaatteita. Ne nyt eivät tuppaa liikkumaan millään kirpputorilla, joten ei ollut yllätys, että aika moni vaate jäi myymättä. Ei viitsitty roskiinkaan heittää hyväkuntoisia vaatteita, niin yritettiin noin päästä eroon. Muutama kirja, naisten vaate ja lasten villasukat menivät nopeasti.

Vierailija

Minulla nyt myynnissä 50 tuotetta.Viikossa mennyt 21 eli ihan hyvin.Uikkarit meni heti,edullinen lastenvaate näytti menevän ja naisten tunikat ja mekot.Ja koon 40 kengät meni myös.

Vierailija

Vaatteen kunnon arvionti ilmoitusten perusteella hankalaa. Ilmeisesti myyjät itse luokittavat kunnon, ehkä firman tulisi luokittaa? Useita täysin nyppyisiä vaatteita tullut vastaan kuntoluokituksella hyvä, ja ei tekstissäkään tuoda esiin että aivan nypyssä.  Olisi hyvä, jos ilmoituksessa olisi aina liitettynä kuva pesulapusta ja materiaalitieto, jos lappu leikattu niin joku sanallinen arvio. Hankalaa kun ei voi näistä asioista kysyäkään myyjältä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaatteen kunnon arvionti ilmoitusten perusteella hankalaa. Ilmeisesti myyjät itse luokittavat kunnon, ehkä firman tulisi luokittaa? Useita täysin nyppyisiä vaatteita tullut vastaan kuntoluokituksella hyvä, ja ei tekstissäkään tuoda esiin että aivan nypyssä.  Olisi hyvä, jos ilmoituksessa olisi aina liitettynä kuva pesulapusta ja materiaalitieto, jos lappu leikattu niin joku sanallinen arvio. Hankalaa kun ei voi näistä asioista kysyäkään myyjältä.

No onneksi tuollaisessa tapauksessa tuotteen voi palauttaa. Itse olen saanut palauttaa ilmaiseksi kun mielestäni tuote ei vastannut kuntoluokitusta.

Vierailija

Olen vain myynyt naisten vaatteita ja saanut lähes kaiken myytyä, mutta olen myynyt vain hyväkuntoista tai uudenveroista. Ostaminen on hankalaa, kun osa myyjistä laittaa surkeita kuvia ja ehkä vain yhden kuvan eikä kuvaile tuotetta, materiaalia jne. ollenkaan. Kuntoluokitukseen sivustolla on selkeät ohjeet, mutta monet tuntuvat laittavan sitä ylöspäin. Myös kuvaamiseen on laitettu vinkkejä, mutta kaikki ei niitä tunnu lukevan ja sitten ihmettelevät kun kukaan ei osta. Vaikka tuotteen saakin palauttaa ilmeisesti ilmaiseksi niin silti itse ostan vain jos ilmoitus ja kuvat on selkeitä. Hakutoiminto on myös aika huono.

Minusta helppo tapa myydä, kun ei tarvitse nähdä vaivaa kuin silloin, kun kuvaa tuotteet ja tekee myynti-ilmoitukset; itse olen siis nähnyt vaivaa, että saisin tavarat myytyä. :) Myymättä jääneet toimitetaan hyväntekeväisyyteen, jos niin haluaa mikä on hyvä juttu sekin.

Vierailija

Osa myynti-ilmoituksista surkeita. Vaatteiden kuvauksessa lukee tyyliin "paita" ja kuva on surkea ja jättää arvailun varaan onko se musta vai harmaa. Miksi joku sen riskillä ostaisi?

Itse lähetin ekan paketin viime viikolla ja ovat olleet nyt tiistaista asti myynnissä, 7 tuotetta mennyt kolmessa päivässä. Puoli vuotta on myyntiaikaa, mutta kyllähän sen tietää, että jos nuo eivät kesän aikana mene myydyksi, niin eipä noita kesävaatteita kukaan syksyllä osta.

Mutta ostanut olen muutaman kerran. 4/5 on yleensä ihan ok, mutta aina mahtuu tilaukseen joku paskakin tuote.

On vähän kokeiluluontoinen tää eka myyntikertani. Lähes kaikki n. 50 vaatetta, jotla lähetin, niin ovat olleet livekirpuillakin myynnissä eivätkä ole kaupaksi menneet. Saa nähä kuinka moni jää käteen tuolta. Hyväntekeväisyyteen kyllä annan mennä. Sen verran halpa kuitenkin tuo "paikkamaksu", kun pelkät postarit. Livekirpuilla maksaa kuitrnkin sen vähintään 30€.

Vierailija

olen ostanut useita kertoja vaatteita ja hyvin on toiminut. Toivoisin että kuvat ja tuotekuvaukset olisivat vähän parempia. Väri, koko ja materiaali kiinnostaa vaatteita ostaessa ja kuvaan kannattaa satsata.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.