Voisitteko lopettaa Anna Abreun ja Jenni Vartiaisen jatkuvan solvaamisen tällä palstalla? Eivät he ole teille mitään pahaa tehneet.
Alkaa jo ällöttää nämä aina samat e u k o t jotka haukkuu Jennin ulkonäköä, luonnetta, lauluääntä, musiikkia ja persoonallisuutta. Sama juttu Abreun suhteen, haukkuvat hänen lyhyyttään, tissejään, älykkyyttään ja väittävät flopiksi. Voisitteko kertoa syyn tällaiseen koska tuskin olette koskaan edes tavanneet näitä artisteja eli ei pitäisi olla syytä tuollaiseen vihapuheeseen? Ja sitten laitan tämän ketjun poistoon ja dissaaminen loppuu siihen.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa eräs ystäväni tuntee Elias Kaskisen kirkon piireistä. Jenni jätti Eliaksen täysin yllättäen pari vuotta sitten, eikä Ellu ole siitä päässyt vieläkään yli. Siksi minulla on oikeus kritisoida Jenniä ihan miten paljon vaan haluan!
Älä jaksa puhua p*skaa. Valehtelemalla et voita mitään.
Kyllä on henkilökohtaista kaunaa Abreuta kohtaan. Olimme kaverini kanssa baarissa vessajonossa, ja kaverini on aavistuksen ylipainoinen. Abreu "hovinsa" kanssa (lue: 3 samanlaista pissalissua) työnsi kirjaimellisesti meitä pois jonosta änkiessään meidän ohi vessaan, ja Abreu itse osoitteli kaveriani sormella naureskellen pissisjoukolleen arvostellessaan ystäväni ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa eräs ystäväni tuntee Elias Kaskisen kirkon piireistä. Jenni jätti Eliaksen täysin yllättäen pari vuotta sitten, eikä Ellu ole siitä päässyt vieläkään yli. Siksi minulla on oikeus kritisoida Jenniä ihan miten paljon vaan haluan!
Älä jaksa puhua p*skaa. Valehtelemalla et voita mitään.
Tuo edellinen väite ei pidä paikkaansa. Elias jätti Jennin sen missi Rosamaria Ryytin takia. Että turha sen takia täällä on Jennille vthuilla.
Ei kai niissä haukuissa välttämättä tarvitse mitään henkilökohtaista olla. Kateelliset ihmiset toivovat että kateuden kohteella menisi huonosti jotta itse kokisivat olevansa tätä parempia.
Jotenkin arvasin ettei tällaiseen kysymykseen tule psljoakaan vastauksia. Mammojen haukut ovat yleensä perusteettomia, paitsi tuo yksi Abreun baarijuttu.
Annaahan lähinnä kehutaan ja kuolataan täällä. Jenniä haukutaan.
M52
Vierailija kirjoitti:
Annaahan lähinnä kehutaan ja kuolataan täällä. Jenniä haukutaan.
M52
Juuri meinasin sanoa. Abreu on iskenyt kultasuoneen kun alkoi esitellä paljaita tissejään ja takapuoltaan julkisuudessa. Samalla laulaa panemisesta. Miehet on lääpällään, runkkkailee ja tulee housuihinsa. Täällä kommentit Annasta ylistäviä, kaikki haluisivat nushia ja nuolla häntä. Ei siis mitään negaa.
Sehän on joidenkin henkireikä purkaa omaa pahaa oloaan ja kateuden tunnettaan, joten sitä kautta asia on helposti ymmärrettävissä.
Osa viesteistä on suoraa valehtelua, kuten tuo Jenni Vartiaisen ja Cheekin keksitty salasuhde. Luulisi että asianomaiset jotenkin reagoisivat tällaiseen juoruiluun?
Ilmeisesti laulajia ovat?
Julkisuuden henkilöt vaan joutuvat kestämään kaikenlaisten mielenvikaisten ilkeilyt, se on vähän niin kuin julkisuuden hinta. Jokainen ilkeilyjä lukenut voi päätellä niiden kirjoittajasta sen, että kaikki ei ole kotona ja juttujen levittäjät toivottavasti edes tiedostavat myös syyllistyvänsä kunnianloukkaukseen. Fiksut ihmiset tietävät, että kaikki, mitä lehdessä lukee, on todennäköisesti liioiteltua ja kaikki, mitä keskustelupalstoilta lukee, on todennäköisesti täyttä valetta.