Onko täällä niin pääkköjä, että ruokkivat lapsensa helteillä
samoin kuin talvella?
Tarkoitan, että lämmin ruoka on pakollinen.
Ruuan lämpötilallahan ei merkitystä ole, sisällöllä on.
Kommentit (30)
Pääkkönen kirjoitti:
Miten nuo kaksi asiaa ovat ristiriidassa keskenään? Vaikkei lämmin ruoka olekaan välttämätöntä, niin mitä haittaa siitä mielestäsi on?
Ei yhtään mitään haittaa. Kuumalla kuitenkin harvoille lämmin ruoka maistuu. Useimmat haluavat syödä kylmää ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Pääkkönen kirjoitti:
Miten nuo kaksi asiaa ovat ristiriidassa keskenään? Vaikkei lämmin ruoka olekaan välttämätöntä, niin mitä haittaa siitä mielestäsi on?
Ei yhtään mitään haittaa. Kuumalla kuitenkin harvoille lämmin ruoka maistuu. Useimmat haluavat syödä kylmää ruokaa.
Ja silti suomalaiset grillaa aivan innolla kesäkuumalla.
Vierailija kirjoitti:
Pääkkönen kirjoitti:
Meinaatko, ettei enemmistö ihmisistä ole tässä kuussa ruokaansa lämmittänyt?
Pääkkönen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääkkönen kirjoitti:
Meinaatko, ettei enemmistö ihmisistä ole tässä kuussa ruokaansa lämmittänyt?
No niitä pääkköjä näköjään on kuitenkin :)
Teen lämmintä ruokaa myös kesällä, ihan samalla tavalla se minulle maistuu kuin talvellakin.
Noh, pistäpä tiskiin niitä hyviä kylmiä ruokia, joita voin kesällä lapsilleni tarjota. T. Pääkkö
Vierailija kirjoitti:
Teen lämmintä ruokaa myös kesällä, ihan samalla tavalla se minulle maistuu kuin talvellakin.
Ok, sulle maistuu, syö vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Noh, pistäpä tiskiin niitä hyviä kylmiä ruokia, joita voin kesällä lapsilleni tarjota. T. Pääkkö
Etkö itse osaa ajatella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse osaa ajatella?
No et näemmä sinäkään.
Ap:n mielestä kaikkien pitäisi siis vetää maksalaatikko tai perunat ja jauhelihakastike jääkaappikylmänä. Minusta maistuvat paremmalle lämpiminä.
Miksihän kuumissa maissa sit syädään niin paljon lämmintä ruokaa? .ja eritäin mausteista sellaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse osaa ajatella?
Mä kuulisin kanssa mielelläni lisää suomalaisista kylmistä ruuista. Ihan mielenkiinnosta.
Ei täällä (kaupungissani Suomessa) ole vielä niin kuuma tullut, että ruokahalu olisi (ainakaan minulta) mennyt. Myös kyllä päiväntasaajan korkeudella ruuasta pidetään enemmän lämpimänä.
Mikä ihme on pääkkö?
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Meillä syödään kesällä paljon salaatteja ja kylmiä keittoja, mutta pääosin ihan lämmintä ruokaa haluaa kaikki syödä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mielestä kaikkien pitäisi siis vetää maksalaatikko tai perunat ja jauhelihakastike jääkaappikylmänä. Minusta maistuvat paremmalle lämpiminä.
Ihan ok vitsinä lauottu viesti.
Hyi mikä sana. Ei ole pääkköjä täällä. Työnnä se pääkkös p*rsiiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok vitsinä lauottu viesti.
Kiva, että kelpasi!