Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huumeäidit

Vihainen sijaisäiti
29.05.2018 |

Olen niin vihainen kaikille huumeäideille, jotka käyttävät raskausaikana huumeita.
Itsekkyyttä kympillä.
Minulla on pieni poika sijoitettuna ja todettiin älyllinen kehitysvamma, juuri äidin raskausaikaisen käytön vuoksi.
On se niin väärin.
Suomen laki on perseestä, koska vaikka äiti aiheuttanut vauriot, koskaan häntä ei tuomita oikeudessa teostaan.
Ja kaikista parasta on se, että mahdollisuus on aina saada lapsi vielä takaisin☹️.
Olen niin vihainen, etten tiedä kuinka päin pyörisin..

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Amlenirjoitan myös varmasti tuon aloitteen, bos sellainen joskus tulee.

Allekirjoitan myös varmasti tuon aloitteen, jos sellainen joskus tulee.

(älypuhelin sekoilee)

Vierailija
22/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olevien huumeidenkäyttäjien pakkohoitoon ja rikostuomioon liittynee se ongelma, että moni tuskin vapaaehtoisesti hakeutuu neuvolaan, jos edessä on pakkohoito tai tuomio pahoinpitelystä, ja kun raskautta ei edes seurata, lapsen ongelmat voivat olla pahempia. Muuten kyllä kannatettava ajatus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla ihan mistä vaan. Ei voi sanoo johtu tosta.

Vierailija
24/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihainen sijaisäiti kirjoitti:

Olen niin vihainen kaikille huumeäideille, jotka käyttävät raskausaikana huumeita.

Itsekkyyttä kympillä.

Minulla on pieni poika sijoitettuna ja todettiin älyllinen kehitysvamma, juuri äidin raskausaikaisen käytön vuoksi.

On se niin väärin.

Suomen laki on perseestä, koska vaikka äiti aiheuttanut vauriot, koskaan häntä ei tuomita oikeudessa teostaan.

Ja kaikista parasta on se, että mahdollisuus on aina saada lapsi vielä takaisin☹️.

Olen niin vihainen, etten tiedä kuinka päin pyörisin..

Aiheesta olet vihainen. Olen aiemminkin ilmaissut mielipiteeni näiden huume/päihdeäitien aiheuttamista vaurioista lapsilleen. MIelestäni nämä äidit pitäisi tuomita tahallisesta ruumiinvamman tuottamisesta!!Ja eikä mitään ehdollista! Omalla toiminnalla ihmiselämän pilaaminen on tuomittavaa! 

Nämä ongelmalapset joutuvat kokemaan vihaa myös ulkopuolelta.

Ette te kyllä helpota näiden lasten oloa lainkaan käytöksellänne. Lapset aistivat vihan teistä ja syyttävät itseään kaikesta. Lopulta aikuisina tekevät itsemurhia vuoksenne :(

Oletteko tyytyväisiä?

Vierailija
25/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

Todellakin rakastan lasta.

Enkö saisi olla yhtään tuohtunut äidin aiheuttamasta joka päiväiseen arkeen tuomasta vaivoista?

En tietenkään lapselle sitä sanoisi, hän voi ne nähdä sitten täysi ikäisenä ihan sairaalan ja soskujen papereista.

Vastaatko kuitenkin kysymykseen miten lääkäri on todennut vamman aiheutuneen juuri huumeesta?

Lopeta jo. Tuo sun terävä haastattelutyyli on vaan ärsyttävä.

Jos kertoisin sulle, että mulla on fas tai tunnen henkilön jolla on fas, kysyisit varmaan, että millä metodilla lääkäri teki diagnoosin.

En tekisi, koska nuo asiat voidaan todentaa

Vierailija
26/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sijaisäiti lähtee nukkumaan, että jaksaa taas aamulla nousta töitä tekemään.

Mutta kiitos kun sain avautua asiasta, kiukku suli pois keskustelujen tiimellyksessä.

Joku edes oli samaa mieltä asiasta.

Nautitaan ihanasta kesäsäästä ja vamitsemastamme elämäntavasta.

Hyvää kesää kaikille❤️

Vierailija
27/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeiden ja alkoholin käyttäjät, äiti ja isä (jos sellaista edes tiedetään noissa tapauksissa) ovat todella sopimattomia vanhemmiksi. Kyllä Suomessa on tabu puhua narkkareiden ja juoppojen lapsista. Nuo vanhemmat itse keksivät kyllä aina kaikille kehityshäiriöille muun syyn kuin oman toimintansa. 

Kannatan Norjan lakia. Aloite eduskuntaan. Heti. Lapsiasiamies on fiksu ja varmaan vie asiaa eteenpäin, mutta hänkään ei varmaan tajua, miten paljon hörhöjä Suomessa on. Jos haluaa tuhota itsensä päihteillä, minkä takia pitää vielä lapsensa tuhota. Ei edes vankeusranagaistus voi olla riittävä rangaistus. 

Vierailija
28/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

En halua vastata, koska tapaus voi yksilöityä liikaa.

Lääkäri on kyllä myöntänyt johtuneen niistä, nun kysyin.

Varmasti voisit kertoa, kun nytkin olet jo kertonut paljon.  Tuollainen kun ei oikeastaan ole mahdollista.

Väitätkö ettei lapselle aiheudu vammoja huumeiden käytöstä?

Kyllä todellakin on mahdollista.

Ja jättää jälkensä kyllä.

Tottakai on mahdollista, mutta ei sellaista jonka voisi varmasti sanoa johtuneen juuri siitä.

Vierailija
29/32 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on tunne siinä missä muutkin. Jos Vihaa lapsensa tahallista pahoinpitelijää se on luonnollinen reaktio ja inhimillistä ja sallittavaa. Se että tuntee voimakkaasti vihaa tarkoittaa että tuntee usein voimakkaasti rakkautta.

Nämä anonyymit keskustelupalstat ovat juuri sitä varten että näille voi käydä purkamassa päätään. Aloittaja sivistyneenä ihmisenä suree lapsensa pahoinpitelyä täällä eikä raivoa puhelimessa Bioäidille vaikka mieli tekisi. Tsemppiä Ap!

Vierailija
30/32 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adressi vetämään.

Vierailija
31/32 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norjassa päihdeäidit voidaan määrätä pakkohoitoon.  Eivät pysty silloin pilaamaan yhtälailla syntymättömän lapsen elämää. Huumeäitien lapsilla on syntyessään aivan hirveät vieroitusoireet. Vauvojen vieroitus kestää pitkään.  Vieroituslääkkeenä on morfiini, eli vastasyntyneille aletaan heti syntymän jälkeen antamaan jatkuvalla syötöllä morfiinia, annosta lasketaan hiljalleen. Siinä en näe mitään oikeutta että vauva joutuu heti syntyessään kärsimään vieroitusoireista. Raskauden aikainen päihteidenkäyttö on Norjassa kriminalisoitu, nimikkeenä syntymättömän lapsen kemiallinen pahoinpitely. 

Norjan malli käyttöön, myös Suomessa ja heti!!

Vierailija
32/32 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

Todellakin rakastan lasta.

Enkö saisi olla yhtään tuohtunut äidin aiheuttamasta joka päiväiseen arkeen tuomasta vaivoista?

En tietenkään lapselle sitä sanoisi, hän voi ne nähdä sitten täysi ikäisenä ihan sairaalan ja soskujen papereista.

Vastaatko kuitenkin kysymykseen miten lääkäri on todennut vamman aiheutuneen juuri huumeesta?

Yritätkö puolustella päihdeäitejä, kun noin asiasta jankkaat!!!!En ole ap! Noille ks. äideille pitäisi jo raskauden alku aikana näyttää video vastasyntyneiden hirveistä vierotusoireista! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi