Psykologian pääsykoe Joensuu 2018
Hei kaikki pääsykokeessa olleet! Mitkä fiilikset jäi kokeesta? Minusta painotettiin kumman vähän ns oleellisia asioita ja teorioita ja paljon prosenttilukuja. Miinuspisteet ärsyttivät epävarmoissa kohdissa, vastasin silti kaikkiin.. toivottavasti väärät pisteet eivät rokota liikaa. Mites muilla?
Kommentit (2)
En kyllä muista yhtään alkupään kysymyksiä..
Ainakin oli se Fahrenheit lämpötila asteet että mitä toimintoja voidaan suorittaa. Mun mielestä sukupolvikysymys oli 32 tai ite vastasin niin koska kirjassa oli samanlailla. Mutta joo vastasin kaikkiin paitsi yhteen kysymykseen elikkäs arvailin niitä ja taitaa koitua kohtaloks sillä 1 meni vaan oikeen niistä ja varmuudella 4 väärin.. :) ei jää paljon varaa muiden kyssäreiden mennä oikein.. Hitto kun hurrasin kokeessa mielessäni että osaan tosi paljon mutta noi väärät voi rokottaa.. yhyyy D::
Sama juttu, vastasin kaikkiin muihin paitsi yhteen. Ketuttaa kun menin vastaamaan siihen sukupolvikysymykseen, että 32. Luku tais olla oikeasti isompi? Mä olen kuvitellut kirjaa lukiessani, että kyse on isovanhempien suhteesta lapsiin ja lapsenlapsiin, eli en ymmärtänyt huomioida lasten ja heidän lasten suhteita. Mitä saitte tähän vastaukseksi? Muistaako joku mitkä ne kaikki 2 pisteen kysymykset oli? Yks käsitteli hajontaa, yks Stenbergin viisauden tasapainoteoriaa, yks sitä että missä kaavassa käytetään havaintoparien neliötä. Mut entä ne kaks muuta? Kaksi virhettä oon löytänyt nyt varmuudella 😞. Oli kyllä erikoinen koe kaikin puolin ja todella hankala sellainen.