Mies ei morjesta enää
Meillä oli pientä flirttiä, tekstareita mutta tunteista ei ikinä puhuttu. Mies aina morjesti kun nähtiin.
Sitten yhtäkkiä hän ei enää morjesta eikä vastaa puheluihin.
Hän on avoliitossa, mutta kai silti voi kättä nostaa kun nähdään. Mistä tällainen käytös?
Kommentit (9)
Jos on huomannut, että olet normaalin kanssakäymisen tulkinnut flirtiksi, jota se ei hänen puoleltaan ollut.
Kun tiedät, että hänellä on jo puoliso, olisi ehkä kestävämpää kehitystä suunnata flirtit vapaille markkinoille.
Mustasukkainen tyttöystävä lukenut viestit ja mies ei uskalla olla enää tekemisissä kanssasi.
Jos hän inhoaa minua niin miksi hän ei sitten poista minua fb kavereista?
Ap
Tuskin hän sinua inhoaa. Niin kuin joku aiemmin jo vihjaisi, hän on todennäköisesti huomannut, että olet tulkinnut hänen käytöksensä olevan kiinnostusta, mitä se ei ole ollut. Tämä on 100%:sen varmasti keissi jos mies jonka luulit flirttaavan, ei yhtäkkiä ole enää missään yhteydessä. Usko pois. Näki, että sinun kiinnostuksesi heräsi ja pienen myötähäpeän kanssa perääntyi tilanteesta, ettet käsittäisi enempää väärin.
Hyvin kirjoitettu viitonen.
Olen/olin aivan varma että hänen puolelta oli jotakin kiinnostusta myös. Ne katseet, käytös ym.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli pientä flirttiä, tekstareita mutta tunteista ei ikinä puhuttu. Mies aina morjesti kun nähtiin.
Sitten yhtäkkiä hän ei enää morjesta eikä vastaa puheluihin.
Hän on avoliitossa, mutta kai silti voi kättä nostaa kun nähdään. Mistä tällainen käytös?
Miksi peukut alaspäin? Kai sitä nyt kysyä saa.
Olisko kiinnostunut enemmän avokistaan?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kirjoitettu viitonen.
Olen/olin aivan varma että hänen puolelta oli jotakin kiinnostusta myös. Ne katseet, käytös ym.
Ap
Mikä ihme siinä on, että sinua kiinnostaa juuri varattu mies?
Eiköhän noita vapaita ole maailma pullollaan? Vai haluaisitko rikkoa heidän onnensa?
Fiksu mies!
Hänen avokki on kieltänyt tai mustasukkainen, mistä syystä mies torjuu sinut.