Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa enää edes kuvitella millaista on olla normaalissa suhteessa

Vierailija
28.05.2018 |

Suhteessa, jossa on normaaliin tapaan seksiä. Tuntuu ihan käsittämättömältä, että varmaan jokainen työkaverinikin harrastaa seksiä viikoittain.
Kaikki parisuhteessa olevat kaverit ja tutut... Tuntuu ihan oudolta ajatus liitosta, jossa harrastetaan seksiä.

Ollaan oltu 15v naimisissa ja sinä koko aikana meillä on ollut seksiä 10-20 kertaa ja tuokin 20 on varmasti reilusti yläkanttiin. Oikea luku varmastikin lähempänä kymmentä. Viime kerrastakin taas 2,5v.

Mä olen jo niin puutteessa että järki lähtee!
Ja mikä tässä pitää? No se perinteinen lapset ja tottumus.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvin on tärpännyt noilla luvuilla, jos on lapsia oikein monikossa saatu aikaan.

Vierailija
2/5 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopeaan on kuitenkin tärpännyt, jos teillä lapsiakin on. Tehtävä suoritettu, joten miksi sitä enää tarvisi seksiä. ;) En itsekään harrastanut 15 vuoden suhteessa ton enempää seksiä. Luulin jo ettei minua edes kiinnostaisi. Suhde loppui ja elämä muuttui. Nyt ollaan toisen kanssa kuin kanit sängyssä, mutta suhde muuten ei toimi. Totuus on kuitenkin, että seksittömyys suhteessa on yleisempää, mitä vanhemmaksi tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvin on tärpännyt noilla luvuilla, jos on lapsia oikein monikossa saatu aikaan.

Ollaan nuoria oltu joten kerrasta ne on aina saatu alulle...muutaman vuoden välein ja lasten välissä ei ole koskaan ollut seksiä ennen kuin uutta ”tehdessä”.

Ap.

Vierailija
4/5 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika nopeaan on kuitenkin tärpännyt, jos teillä lapsiakin on. Tehtävä suoritettu, joten miksi sitä enää tarvisi seksiä. ;) En itsekään harrastanut 15 vuoden suhteessa ton enempää seksiä. Luulin jo ettei minua edes kiinnostaisi. Suhde loppui ja elämä muuttui. Nyt ollaan toisen kanssa kuin kanit sängyssä, mutta suhde muuten ei toimi. Totuus on kuitenkin, että seksittömyys suhteessa on yleisempää, mitä vanhemmaksi tulee.

Mutta kun meillä tätä on ollut koko suhteen ajan, parikymppisestä asti. En voi ymmärtää miten ollaan menty naimisiin ja miten edelleen ollaan.

Ap.

Vierailija
5/5 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin se onnistuu helposti. Niin meilläkin, kolme lasta ja yksi hutilaukaisu. Kahden tytön jälkeen yritettiin poikaa, uskoen, että tyttö ja poikasiittiöt elävät eri ajan ja uivat eri nopeudella. Eka yritys pojan suhteen epäonnistui. Kuukauden päästä tärppäsi. Tuuria ja hedelmällisyyttä.

Seksiä meillä on ollut vaihtelevassa määrin lasten jälkeenkin.

Ap:na vaihtaisin miestä tai hankkisin rakastajan, kai se miehelle sopii jos hän ei itse suostu tyydyttämään puolisonsa tarpeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan