Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ikävä kohtalo olla niin yksin

Vierailija
28.05.2018 |

Eilenkin kävin retkellä yksin. Koskaan ei tunnu tulevan sitä elämää mitä haluaisin elää.
Haluaisin matkustaa kesällä kivoihin paikkoihin, hyvässä seurassa.
Käydä syömässä ja juoda rannalla vaikka siideriä.
Käydä tansseissa.
Ei ole ketään kenen kanssa tehdä näitä asioita.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin suomea ja minkä ikäinen? nainen?

Vierailija
2/19 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pk-seutu. Keski-ikäinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pk-seutu. Keski-ikäinen nainen.

Siis 55v ?

Vierailija
4/19 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ruikuta. Minäkin olen keski-ikäinen nainen ja nautin aivan suunnattomasti siitä, että saan mennä ja tehdä asiat juuri niinkuin haluan, ilman kompromisseja. Varsinkin reissun päällä nautin nimenomaan yksin menemisestä ja omista aikatauluista. Yksinäisyyteen tottuu, kun ei paremmasta tiedä.

Vierailija
5/19 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu ja sama ikäkin. Viikonloppuna olisi ollut niin kiva mennä retkeilemään ja sen jälkeen parille lasilliselle jollekin kivalle terassille. Mutta kun ei ole ketään kaveria, niin en sitten lähtenyt yhtään mihinkään, möllötin koko viikonlopun kotona.

Harmi kun itse asustelen Varsinais-Suomessa.

Vierailija
6/19 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisepa suomi24, niin löydät toisen samanlaisen. Mulla on ollut kuukausikaupalla profiili siellä, mutta kuumaa seuraa hakevat miehet vaan vastailee.

Vierailija
7/19 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu ja sama ikäkin. Viikonloppuna olisi ollut niin kiva mennä retkeilemään ja sen jälkeen parille lasilliselle jollekin kivalle terassille. Mutta kun ei ole ketään kaveria, niin en sitten lähtenyt yhtään mihinkään, möllötin koko viikonlopun kotona.

Harmi kun itse asustelen Varsinais-Suomessa.

Oon joskus käynyt niillä suunnilla ja Uittamon lavakin vielä kokematta kun eräs ystäväni kun ei halua käydä missään.

Vierailija
8/19 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen aina yksin kotona. Ei ole yhtäkään kaveria eikä yksin kuitenkaan tule lähdettyä minnekään. Olen kokeillut useammankin kerran kyllä käydä jossakin yksin, ja tein ulkomaanmatkankin yksin, mutta ei se ole kovin hauskaa...

N25

Vierailija
9/19 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksinäisyys kohtalosi, auttaa voi mä en...

Vierailija
10/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päättäjäiset huomenna ja olen yksin, eipä juhlia =(.

Vierailija
11/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Persoonani on kyllä aika ankea, olen aina vähän masentunut eikä minulla ole juuri kiinnostuksen kohteita, joten en ihmettele ettei seuraa ole.

Vierailija
12/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli joskus yksinäisten paritusketju, löytäisköhän joku sen?

Vierailija
13/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli joskus yksinäisten paritusketju, löytäisköhän joku sen?

kannattaisi varmaan tehdä kokonaan uusi ketju jos on jo vanha.

mutta ymmärrän yksinäisiä. minulla on kyllä hyviä kavereita jokunen, mutta kun heillä on oma elämä ja parisuhteet/perheet niin en minä viitsi häiritä kovin usein heitä. Joten vkloput ja lomat menee pääsääntöisesti yksin ollessa ja onhan tämä masentavaa ... lomia melkein inhoan koska töissä olen pidetty ja tulee oltua porukassa höpisemässä sen sijaan kun vapaalla olen yksin.

Ajattelin aloittaa syksyllä jonkin joukkuelaji harrastuksen jos löytäisi kavereita tai ainakin voisi olla mukana hyvässä jengissä.

Vierailija
14/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihme, eräs tuttu soitti viikolla ja pyysi rannalle. En tällä kertaa ehtinyt mutta olihan tämäkin jotain.

Yksin taas.

Ap

Vierailija
15/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorna tutustuin työpaikalla mua nuorempiin ihmisiin ja kaikki oli niin helppoa.

Nuoruus ja elämä.

Niistä ihmisistä on vielä pariin jonkinlainen yhteys vaikka yksinoloa piisaa.

Ap

Vierailija
16/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihme, eräs tuttu soitti viikolla ja pyysi rannalle. En tällä kertaa ehtinyt mutta olihan tämäkin jotain.

Yksin taas.

Ap

Tuossa tilanteessasi luulisi, että olisit tehnyt kaikkesi, että olisit päässyt lähtemään sinne rannalle. Kieltäytyjää ei seuraavalla kerralla kysytä mukaan.

Vierailija
17/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä totuus on, että ne jotka ovat yksin, eivät pidä yleensä ihmisistä.

Ovat kovin kriittisiä.

Tai onnistuvat rikkomaan ihmissuhteensa tai riitaantumaan.

Vierailija
18/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilkaisepa suomi24, niin löydät toisen samanlaisen. Mulla on ollut kuukausikaupalla profiili siellä, mutta kuumaa seuraa hakevat miehet vaan vastailee.

Voiko Suomi24 hakea myös hetero heterokaveria?

Vierailija
19/19 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin taas.

Ap

Tuossa tilanteessasi luulisi, että olisit tehnyt kaikkesi, että olisit päässyt lähtemään sinne rannalle. Kieltäytyjää ei seuraavalla kerralla kysytä mukaan.

Kerroin tilanteen ja tuttuni sanoi että soittaisin sitten kun mulle sopii lähteä.