Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen lomamatkan uskaltaa tehdä rv37+?

Vierailija
28.05.2018 |

Miehellä alkaa kesäloma silloin, mietin kuinka kauas kotoa sitä uskaltaa vielä noilla viikoilla lähteä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin Moskovassa rv 38-39, ihana matka oli.

Vierailija
2/18 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko pakko lähteä yhtään minnekään? Toki oma vointi huomioiden, mutta käykää vaikka torilla jäätelöllä. Matkailla ehtii ihan hyvin jonnekin kauemmas sitten kun lapsi tai lapset ovat isompia ja siitä nauttineekin sitten enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä kävit?

Vierailija
4/18 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme Pärnussa viime kesänä. Rv 37. Lapsi syntyi 39+6.

Vierailija
5/18 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyisin suomen sisällä, vuokratkaa esim joku ihana mökki jostain rannan lähettyviltä ja nauttikaa vielä toisistanne kun voitte! Pysyttelisin kuitenkin tunnin ajomatkan sisällä synnäristä, jos nyt sattuukin syntymään ja neuvolakortti mukaan!

Vierailija
6/18 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein sillon lomareissun sairaalaan. Vauva kainalossa palasin kahden päivän lomalta.

Vierailija
7/18 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 wee rouva voi mennä ihan hyvin jo Gambiaan.

Vierailija
8/18 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin vielä 48+ viikolla Kouvola–Bukarest–Dhaka -kiertomatkalla.

Vierailija
9/18 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaanmatka. Ainakin Finnair vaatii lentomatkustamiseen lääkärintodistuksen rv28 jälkeen ja viimeisen kuukauden aikana ei saa lentää ollenkaan. Käsittääkseni muilla eurooppalaisilla yhtiöillä on samantapaiset säännöt?

Vierailija
10/18 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä kävit?

Junalla

Vierailija
11/18 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinna /Tukholma /Ahvenanmaa max yhden yön reissuja.

Vierailija
12/18 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein lomamatkan synnytysosastolle 37+3 rv

Vierailija
13/18 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltanut lähteä 36 viikolla enää laivalle, sitä siis mietittiin mutta ajattelin ettei kuitenkaan. Laivan tärinä saattaa käynnistää synnytyksen. Näin siis jostain luin ja en halunnut ottaa riskiä että syntyy laivalla.

Itse reissaisin johonkin max parin tunnin päähän sairaalasta. Ja tosiaan se neuvolakortti mukaan!

Joku hotelli? Kylpylä(jos paikat vielä kiinni)? Mökki?

Vierailija
14/18 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein lomamatkan synnytysosastolle 37+3 rv

Sama, 37+1 ja 37+3.

Vierailija
15/18 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä itse lähtisi mihinkään, paitsi ehkä kohtalaisen lähelle sairaalaa kotimaassa autolla, esim. johonkin mökille. Noilla viikoilla ei saa enää lentää joten se rajaa sunkin vaihtoehtoja aika paljon.

Vierailija
16/18 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskaltanut lähteä 36 viikolla enää laivalle, sitä siis mietittiin mutta ajattelin ettei kuitenkaan. Laivan tärinä saattaa käynnistää synnytyksen. Näin siis jostain luin ja en halunnut ottaa riskiä että syntyy laivalla.

Itse reissaisin johonkin max parin tunnin päähän sairaalasta. Ja tosiaan se neuvolakortti mukaan!

Joku hotelli? Kylpylä(jos paikat vielä kiinni)? Mökki?

Lisään vielä että itsellä oli neljäs lapsi ja kokemuksesta tiesin että yli menee ja reilusti mutten siltikään ottanut riskiä. Aiemmat siis syntyneet viikoilla 41, 42 ja 42+2 joista vika käynnistettiin.

Ei mennyt tällä kertaa yli mutta synnytys käynnistettiin 39 viikolla.

Vierailija
17/18 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin äkkilähdön miehen kanssa kaikkien kolmen raskauden aikaan synnytyssairaalaan. Mukavan rentouttavaa. Kahdella viimeisellä kerralla oli vaan sellainen lyhyt 24h pyrähdys, että aamulla sairaalaan ja seuraavana aamuna takaisin kotiin vauvan kanssa. Suosittelen.

Vierailija
18/18 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä itse lähtisi mihinkään, paitsi ehkä kohtalaisen lähelle sairaalaa kotimaassa autolla, esim. johonkin mökille. Noilla viikoilla ei saa enää lentää joten se rajaa sunkin vaihtoehtoja aika paljon.

Lentäminen ei ole suoranaisesti kiellettyä, mutta useimmat lentoyhtiöt vaativat lääkärintodistuksen raskauden viimeisellä kolmanneksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi