Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä taitoja av kehittää?

Vierailija
28.05.2018 |

Tai miten av:llä käyminen vaikuttaa ihmiseen?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymystä ihmiskuntaan, masennusta.

Vierailija
22/31 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todennut, että täällä on paljon omituisia, jopa hulluja ihmisiä. Olen alkanut jopa miettiä kadulla ihmisiä katsellessani, että tuokin voi olla samanlainen kuin joku palstan sekopää.

Toisaalta tämä palsta on avartanut näkemystä eri ajattelutavoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä näkee, miten tyhmiä ihmisiä on olemassa ja miten paljon on sellaisia, jotka eivät ole suorittaneet edes peruskoulun oppimäärää. Myös amisten kommentteja näkee palstalta. Monihan menee pitkälti aikuisikään keskustelematta koskaan amiksen kanssa.

XDD Trollausta pahimmillaan, tai sitten oikeasti parhaimmillaan. Miten sen nyt ottaa.

Vierailija
24/31 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä oppii, että lapsia ei kannata hankkia.

Monikohan nuori on tehnyt palstan lukemisen jälkeen päätöksen olla hankkimatta lapsia? Olisi mielenkiintoista tietää. Materiaalia täällä ainakin on todella paljon, jossa varoitetaan lasten hankkimisesta.

Täällä yksi ilmoittautuu. Tai oikeastaan sain lähinnä epäilyilleni vahvistusta, ettei lapsiperhearki ole minua varten. Tuskin pelkkä AV saa ketään muuttamaan mieltään jos on alunperin halunnut ehdottomasti perheen.

Vierailija
25/31 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä oppii ihanaa välinpitämättömyyttä, mitä yhä enemmän käytän oikeassa elämässä.

Vierailija
26/31 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olen oppinut, että on olemassa leuattomien nuorten miesten joukko, joka vihaa pitkiä, tummia ja komeita laatikkopäämiehiä ja vielä enemmän näiden pyörittämiä naisia. Leuattomat u-lit ovat kuin käveleviä aikapommeja, jotka ovat pildentuskissaan valmiita jopa räjäyttelemään paikkoja. 

Tämä ilmiö sekä huvittaa että kauhistuttaa minua. Ilman tätä palstaa en varmaan olisi tietoinen näistä tyypeistä.

Vierailija
27/31 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. ei ole aina ap.

Ap.

Vierailija
28/31 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittää eniten kritiikin sietokykyä. Seuraavaksi eniten yksiselitteisen ilmaisun taitoa.

Vierailija
29/31 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivovamma ja mielenterveys potilaiden kanssa työskentelyssä tarvittavia kommunikointitaitoja.

Vierailija
30/31 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
31/31 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä ihania tsemppi ja myötätuntoketjujakin ollut. Niistä välittyy ihmisten rakkaus ja huolenpito.