Hassu hoitokoira -- nukkuu kaiket yöt kuin murmeli vieressä peiton alla
Eli nukkuu siinä liikahtamatta sen mitä minäkin nukun :D
Mulla on ollut omiakin koiria, niin kyllä ne vaihtavat paikkaa useastikin yössä ja ovat jotenkin puoliksi hereillä koko ajan.
Siitähän sanontakin tulee: nukkua koiranunta.
Kiva koira kaikin puolin, mutta onko tällainen tavallistakin? En ole koskaan nähnyt tai kuullut.
Kommentit (10)
Yök, koira samassa sängyssä..
Etkö pelkää punkkeja?
Ihana, mäkin haluaisin tuollaisen petikaverin (tai kissan).🧡
Vierailija kirjoitti:
Siitä vain hankkimaan. Kyllä varsinkin koirat haluavat nukkua perhepedissä, jos niille siihen lupa annetaan.
Muista kuitenkin, että koirassa on paljon muuta hommelia kuin vieressä nukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Yök, koira samassa sängyssä..
Etkö pelkää punkkeja?
En oikeastaan ole tullut juuri ajatelleeksi.
Punkeistahan kyllä tosi paljon varoitellaan. Luulen, että tällä on jokin suojaus kuten nykyään yleensä on. Ei ollut puhetta.
Ja liikkuvatko ne kovin hanakasti koirasta ihmiseen?
Oli miten oli en anna elämäni mennä pilalle aina kaikesta murehtimalla.
Luulisi, että suunnilleen kuolee kuumuuteen?! Vai onko se joku karvaton koira?
Vierailija kirjoitti:
Koira osaa kyllä valita oman nukkumapaikkansa. Yleensä sisällä ollessa koira tekee kuten kissakin, eli hakeutuu siihen paikkaan nukkumaan mihin paistaa aurinko.
Vierailija kirjoitti:
Kissani nukkuu usein peiton alla kyljessä kiinni! Aikoinaan koirani (saksanpaimenkoira) nukkui talvisin peittoni alla.
Vierailija kirjoitti:
Ei karvaton, mutta hyvin lyhykarvainen.
Luotan kyllä, että täysin terve koira osaa valita nukkumapaikkansa. Jos sillä olisi liian kuuma, niin menisi viileämpään paikkaan. Eikö vain?
Tämä on sitä paitsi rescue-koira Portugalista eli siellä on varjossakin kadulla ollut varmaan kuumempi kuin kevyen peiton alla minun luonani ikkuna auki ja ulkona n. 10 astetta.
ap
Medän koira on tuollainen. Aina nukkuu sängyssä tiiviisti kyljessä kiinni peiton alla.
Ainakin luottaa suhun tosi paljon.
Oot varmaan hyvä hoitaja :)