Nautintoa
Tässä vasta palstalle eksyneenä olen jäänyt melkein koukkuun lukiessani kaikenlaisia juttuja. Siis olen mies, ja en ennen ole paikalle juurikaan eksynyt.
Tästä innostuneena ajattelinkin hieman kartoittaa seksuaalisia mieltymyksiä, koska varmaankin palstalla on enimmäkseen naisia joilta saa mukavaa ja asiallista palautetta. Tottahan trolleilta ei voi välttyä, mutta jääköön omaan arvoonsa..
Seksi on parasta kun se on estotonta ja molempia huomioon ottavaa. Olen mies joka tahtoo tuottaa naiselleen mahdollisimman upean kokemuksen ja välttelemällä saman toistumista. Näen yleensä paljonkin vaivaa jotta naisella olisi hyvä ja nautinnollista olla. Mielestäni ei ole mitään upeampaa (seksin saralla) kuin nähdä toisen nauttivan täysillä olostaan.
Mutta onko naisissa paljon samanhenkisiä jotka haluavat tuottaa miehelle nautintoa piittaamatta siitä omasta osastaan niin paljoa? Tottakai, itsekin haluan että minulla on hyvä ja tyytyväinen olo seksin jälkeen, mutta se ei ole pääasia.
Kommentit (23)
Komppaan 19:sta, kuulostaa niin tutulle.
Vierailija kirjoitti:
Voit päästä samalle aaltopituudelle miehesi kanssa keskustelemalla ja kertomalla toiveistasi. Varmaan hänkin haluaa parastasi seksissä kunhan tietää toiveesi. Harjoitus tekee mestarin tai oikeastaan Tässä lajissa kaksi mestaria.
Voi tuo joillekin toimia. Mutta meillä samalle aaltopituudella päästy ihan tunteiden kautta. Alusta lähtien ollut tantramaista yhdessäoloa ja seksiä, nuorena tuntikausia sängyssä vierekkäin vain olemalla. Ilman puheita ilman mitään, vain olemalla ja antamalla musiikin soida. Olemme olleet alusta lähtien sielunkumppaneita, jossa molemmat ovat aistinneet ilman sanoja mitä toinen halua mistä pitää. Molemmat huolehtineet toistemme orkuista alusta lähtien. Vaimon ei ole koskaan tarvinnut kertoa tai edes osannut kertoa mitä haluaa, olen sen aistinut muutenkin ja löytänyt oikeat sävelet. Useimmiten tuntunut, että rakastelu ollut enemmän henkistä kuin fyysistä. Hitaasta lämpenemisestä kiihkeään kiimaan ja sfääreihin.
Yhä vieläkin vuosikymmenten jälkeen tunne vaimon kyljessä on sama, kun pidän kättäni hänen häpykummun päälle. En tunne, enkä asti minkäänlaista vanhenemistä. Yhä vain tulvii 70-luvun muistot mieleen, yhä vain hän tuntuu edelleen siltä samalta mihin rakastuin. Aika menettää aina merkityksensä, kun makaan vaimon kyljessä ja sivelen hänen ihoaan. Henkisesti niin läsnä kuin vain voi olla. Luulin pitkään, että enimmäkseen minä hoidin hänen tyydyttämisensä, ennekuin hiljattain älysin, että hän on aina orkkunsa jälkeen lypsänyt pillulla aktiivisesti minun orkkuni. Ilmankos ollutkin vaikea pitkittää naimista.
Se on sellaista se.. :) Mutta eikös kaikki kuitenkin ole ihan hyvin jos asiat pystyy sopimaan aina kuitenkin.. Tuntee vetoa toiseen.