Mies perui tapaamisen koska äiti tulee kylään
Mies siis itse ehdotti tapaamista, mutta myöhemmin perui vedoten siihen että mamma tuppautuu kylään juuri silloin 😂
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos äiti vaikka asuu kaukana ja näkevät harvoin, niin todellakin menee treffikumppanin ohi oma äiti.
Miten niin?
Ensin sovitusta pidetään kiinni, tyttöystävä ykkönen tietenkin.
Äiti luultavasti häiriköi mustasukkaisuuttaan.
Jos suhde on tapailuvaiheessa ja kyse aikuisista ihmisistä kuulostaa vähän oudolle että äiti edes tietää treffikumppanin olemasta olosta saati että olisi hänelle mustasukkainen. Enemmän tuo kuulostaa siltä että mies saa äidin vierailusta hyvän tekosyyn siirtää tai perua treffit kokonaan.
Huonoa käytöstä. Loukkaantuisin minäkin. Olisihan ap varmasti ymmärtänyt äidin tapaamisen, jos hän olisi kuolemansairas tai tullut sattumalta toiselta puolelta Suomea, mutta tässä ei ollut kyse mistään sellaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tuleeko se äiti kaukaa, onko kyse jostakin erityisesti tapahtumasta? Minä ainakin vaatisin mieheltä selitystä, jos hän on nimenomaan vaatinut sinua järjestämään vapaata sille päivälle.
Voi sillä äidillä olla ns. hyvä syykin, jota miesystäväsi ei halua/voi sinulle kertoa. Vaikka äiti menossa lääkäriin ja tarvitsee poikansa kyytimään ja henkiseksi tueksi.
Mutta kyllä kysyisin, jo ihan siksi, että miehen ei pidä olla siinä luulossa, että hänen menonsa ovat tärkeämpiä kuin sinun.
Siis ei ole mistään tuollaisesta kyse. Mutta joo, kieltämättä ei ole ensimmäinen kerta kun tulee sellainen fiilis että hänen menonsa ovat tärkeämpiä, tuntuu että minä olen aina se joka venyy. Ehkä tämä juttu pitää unohtaa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos äiti vaikka asuu kaukana ja näkevät harvoin, niin todellakin menee treffikumppanin ohi oma äiti.
Miten niin?
Ensin sovitusta pidetään kiinni, tyttöystävä ykkönen tietenkin.
Äiti luultavasti häiriköi mustasukkaisuuttaan.Ei taida ap olla tyttöystävä vielä.
No naisystävä sitten. Aloitus ei kuvaa kaverisuhdetta vaan pariuhdetta: seurustelua, jossa ei asuta yhdessä.
Onkohan tästä ketjusta hävinnyt viestejä, minä en tuommoista löydä ap:n viesteistä rivien välistäkään!
Suhde on tapailuasteella, emme tapaile muita. Eniten tästä asiassa ehkä itseäni häiritsee se, että jos tekisin saman tempun miehelle, tiedän että hän suuttuisi. Ja edelleenkin on hyvä että ihmiset ovat väleissä vanhempiensa kanssa, mutta luulen että mies olisi voinut tavata äitiään ihan hyvin joku toinenkin kerta. Mökkeilevät yhdessä ja sen sellaista.
-ap
Mikä on tapailuaste? Ettekö itsekään tiedä, oletteko yhdessä romanttisessa mielessä vai kavereina?
Sain alun määritelmästä "mies" vaikutelman että kyseessä on pariskunta eikä kaveri.
Tosin musta kaverillekaan ei tehdä ohareita ilman pätevää syytä. Etenkään jos toinen vielä on painokkaasti vaatinut että tämä on sitten lukkoonlyöty suunnitelma.
Tärkeä ohje miehille - älkää koskaan sekaantuko huonolla itsetunnolla varustettuun naiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin että ehkä ylireagoin, mutta kyllä minua tuollainen toiminta ärsyttää, itse kuitenkin näin asian eteen vaivaa . Ja siis äiti ei todellakaan asu missään toisella puolella Suomea, tietääkseni näkevät silloin tällöin. Ja olisin vielä ymmärtänyt jos mies olisi ehdottanut jotain uutta ajankohtaa, mutta totesi vaan että tavataan joku toinen kerta.
-ap
Olisiko parasta unohtaa koko äijä?
Huono ennuste, jos tekee ensin treffit sun kanssa, sitten peruuttaa tyhjän päiten.
Mies ei arvosta sua ja sun aikaa nähtävästi lainkaan. Jos se viettää vapaansa mieluummin äitimuorin kuin naisystävän kanssa, niin eipä taida teidän juttu sitä pahemmin kiinnostaa.Valinnat puhuu puolestaan.
Löydät kyllä paremman miehen.
Mutta siitä uudestakin miehestä löytyy joku kauhea vika, silläkin saattaa olla oma elämä!
Ap, en ymmärrä, miksi vaivaat päätäsi tällä miehellä, eihän se muutenkaan vaikuta ihan terveeltä tapaukselta.
Kerroit, että se suuttuisi sulle, jos sulla olisi vastaava, eli että vaikka isäsi tulisi sun luo ja joutuisit perumaan treffit. Toisekseen, sanoit nähneesi paljon vaivaa tulevaan tapaamiseen, siis pyysit vapaapäivän, onhan se suurta vaivaa... Toinen vielä vannottaa, että varmasti tulet etkä keksi muuta menoa...
Hälärit kovemmalle, ei ole mukavaa seuraa tuo mies loppupeleissä.
Vierailija kirjoitti:
Kerroit, että se suuttuisi sulle, jos sulla olisi vastaava, eli että vaikka isäsi tulisi sun luo ja joutuisit perumaan treffit. Toisekseen, sanoit nähneesi paljon vaivaa tulevaan tapaamiseen, siis pyysit vapaapäivän, onhan se suurta vaivaa... Toinen vielä vannottaa, että varmasti tulet etkä keksi muuta menoa...
Näin! Hän vaatii sua varaamaan aikasi hänelle, mutta pidättää itsellään oikeuden perua treffit tyyliin "nähään sit joskus"
Ei hyvä!
Kiitos kommenteista. Itse olen sitä mieltä että sovitusta pidetään kiinni, näin toimin itsekin. Akuutti este on tottakai eri juttu.
Mielestäni asia ei myöskään millään lailla liity esim. huonoon itsetuntoon niinkuin joku kirjoitti. Tuntuu vaan nykyisin olevan todella yleistä, että toiselta vaaditaan joustoa asiassa kuin asiassa, mutta itse ei todellakaan olla valmiita samaan.
Hyvää kesää kaikille.
Joo ei hyvä. Ymmärtäisi jos mies ei näe äitiään usein, mistä ei sitten olekaan kysymys. Lisäksi tuo "joku toinen kerta" on ympäripyöreä ilmaisu joka todennäköisesti tarkoittaa "ei varmaan nähdä enää". Unohda koko ukko.
Niin. Tuleeko se äiti kaukaa, onko kyse jostakin erityisesti tapahtumasta? Minä ainakin vaatisin mieheltä selitystä, jos hän on nimenomaan vaatinut sinua järjestämään vapaata sille päivälle.
Voi sillä äidillä olla ns. hyvä syykin, jota miesystäväsi ei halua/voi sinulle kertoa. Vaikka äiti menossa lääkäriin ja tarvitsee poikansa kyytimään ja henkiseksi tueksi.
Mutta kyllä kysyisin, jo ihan siksi, että miehen ei pidä olla siinä luulossa, että hänen menonsa ovat tärkeämpiä kuin sinun.