Miehen viettämä aika uuden kaverin(..?) kanssa - hermoja raastavaa
Oletteko rajoittaneet miehen ajanviettoa kaverin kanssa? Tai oletettavasti kaverin kanssa. Mies tuntenut uuden kaverinsa n. 6kk alunperin työn kautta. Nyt viettävät joka viikonlopun yhdessä, yleensä jossain toisessa kaupungissa 1-2 yötä joka viikko. Eivät ole samalla työpisteellä töissä mutta näkevät arkenakin töiden jälkeen pari päivää viikossa viikonlopun lisäksi. Normaalia? Tämä kaveri on samaa ikäluokkaa (1-3v nuorempi). Ei ikinä vietä minun kanssa viikonloppuja!
Voiko olettaa että menee jossain vaiheessa ohi? Tätä on jatkunut jo monta kuukautta. En tiedä tarkemmin mitä yhteisiä kiinnostuksen kohteita heillä on kuin työ. Olemme 26-vuotiaita molemmat.
Kommentit (16)
Kysy mieheltä, miten näkee suhteenne, kun ette vapaa-ajalla tee yhdessä enää mitään. Kysy, olisko hän mielummin sinkku, vapaa menemään ja tulemaan. Kysy, onko hänelle tullut mieleen, ettei sinusta ole ok, ettei yhteisiä viikonloppuja enää ole. Älä sano siitä kaverista mitään, vaan keskity puhumaan teidän suhteestanne.
Mitä tekevät siellä toisessa kaupungissa? Onko se jotain kaupunkimatkailua?
....ehkä ovat virallisia kaupunkien hotellien patjatestaajia, se jos mikä vaatii asialle omistautumista.
Jos olisi ollut naispuolinen, niin en itse hyväksyisi. Moni aina sanoo, että ei sillä väliä jos eri sukupuoli, koska kavereitahan ne vaan on. Minulla ei ole mitään vastaan vastakkaisella sukupuolella, mutta minä yleensä tunnen ne ihmiset myös henkkoht. Nämä uudet parhaat kaverit on sitten asia erikseen. Ex miehelleni tuli tällainen uusi ystävä ja nyt niillä on lapsi ja naimisissa.
Tuntuisi oudolta viettää joka viikonloppu (tai vaikka 2/4) kuukaudessa jonkin kaverin kanssa jos on naisystävä. Tuntuisi oudolta vaikkei naisystävää olisikaan.
m40
Provohan sä olet, mutta kukaan ei ole oikeutettu toisen ihmisen ystävyyksiä tai menoja rajoittamaan.
Hyttinen kirjoitti:
Heillä on selvästikin bromance !
Tutkimuksen mukaan bromance saattaa olla miehelle tärkeämpi kuin parisuhde ja täten pilata parisuhteen.
Mä vietän enemmän aikaa kaverin kuin miehen kanssa. Ei ole kyllä koskaan valittanut.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko rajoittaneet miehen ajanviettoa kaverin kanssa? Tai oletettavasti kaverin kanssa. Mies tuntenut uuden kaverinsa n. 6kk alunperin työn kautta. Nyt viettävät joka viikonlopun yhdessä, yleensä jossain toisessa kaupungissa 1-2 yötä joka viikko. Eivät ole samalla työpisteellä töissä mutta näkevät arkenakin töiden jälkeen pari päivää viikossa viikonlopun lisäksi. Normaalia? Tämä kaveri on samaa ikäluokkaa (1-3v nuorempi). Ei ikinä vietä minun kanssa viikonloppuja!
Voiko olettaa että menee jossain vaiheessa ohi? Tätä on jatkunut jo monta kuukautta. En tiedä tarkemmin mitä yhteisiä kiinnostuksen kohteita heillä on kuin työ. Olemme 26-vuotiaita molemmat.
Juu, ei olisi ok, vaikka olisi oma äiti tai sisko tai hengaisi ihan vaan yksikseen joka viikonloppu muualla. Jos seurustellessa haluaa viettää seurustelukumppaninsa kanssa aikaa, ei se ole ajanvieton rajoittamista.
Joko mies on bi, tai uusi kaveri on tekosyy tavata jotain naista.
Kaikki ei aina mene niinkuin virallinen selitys kuuluu.
Outo heppu joka tapauksessa, tylyä ja kylmää sua kohtaan. Ei jatkoon.
Ovatko siis viikonloput yhdessä jossain työn vuoksi vai vapaaehtoisesti? Kahdestaan? Ainakin vaikuttaa siltä että pitää siitä miehestä jos niin paljon viettää aikaa.. :)
Unohdin sanoa että tämä kaveri on myöskin miespuolinen. T: ap