Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipas jännää. Kaveri meni Tinderiin ja

Vierailija
28.05.2018 |

olin toisen kaverin kanssa hänen luonaan. Huviksemme aloimme raakata potentiaalisia miesehdokkaita. Minä olen meistä ainoa varattu, jos sillä jotain väliä on. Kävikin niin että valitsivat jatkoon juuri ne joita en itse olisi valinnut, ja suora hylkäys tuli niille, joita itse pidin yhtään mielenkiintoisina. En ole tajunnutkaan oikeasti miten erilaisia miesmakuja on ihan vaan valokuvien perusteella. Tasan tarkkaan meni niin että samaa mieltä ei oltu ainoastakaan. Nämä muut naiset kyllä keskenään samaa mieltä. Jos jotakuta kiinnostaa niin valitsivat jatkoon rennon menevän oloisia miehiä, monet hyväkroppaisia ja ilman paitaa. Minuun iskivät pukeissa olevat "tavallisemman" oloiset, sellaiset kotona viihtyvän näköiset, joilla oli jotain leffa- tai pelifanipaitoja yms. En nyt tiedä miksi tästä kirjoitin mutta olipahan mielenkiintoinen havainto vaan. Niin siis itse olen ollut saman miehen kanssa yli 10 vuotta josta naimisissa 8. Nämä ystävät ovat ns. ikisinkkuja, ei takana pitkiä parisuhteita, vaikka hinkua sellaisiin olisi. En pidä itseäni siis parempana mitenkään, mutta kai tuo miesmaku vaikuttaa sitten siihen, millaisia parisuhteita saa aikaan..

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko kolmekymppiselle yllätyksenä, että makuja on monia??

Eihän tässä ollut kuin kaksi makua, oikea ja väärä.

Oikealla saa parisuhteen ja väärällä ei. Ainoa ero on siinä kuka mitäkin hakee.

Vierailija
22/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka laittaa tinderiin jonkun paidattoman kuvan :D olisi minulle välittömästi turn off

Niin samoin. Mutta nämä kaverit tykkäsivät kovasti. ja poikkeuksetta oli kyllä urheilullinen kroppa jota esittelivät. Itse en syty sellaisesta edes vaatteiden alla.

ap

No nyt kyllä pääsi valhe, taidat olla mies oikeasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka laittaa tinderiin jonkun paidattoman kuvan :D olisi minulle välittömästi turn off

Niin se olisi useimmille naisille ja siksi ap paljastuikin palstajonneksi. Reppana yrittää tällä tavalla houkutella naisia swaippaamaan oman profiilinsa oikealle :-DDDDD

Vierailija
24/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöt pillereitä, jotka aiheuttavat häiriöitä hormonitasapainoon. Ilman pillereitä itsekin tykkäisit lihaksikkaista alfa miehistä etkä beta koti-isä tyyppisistä miehistä.

😂

Mikä naurattaa? Ihan tutkittua juttua, että pillereiden käyttö muuttaa naisten miesmakua. Olen yllättynyt... kuvittelin tämän olevan yleistietoa.

Vierailija
25/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kohtuu tavalliseksi itseni lukevana miehenä olen huomannut että viehätän parisuhteessa olevia naisia ja toisaalta monet sinkkunaiset eivät lämpene minulle lainkaan. Olen saanut kyllästymiseen asti kuulla näitä "Kyllä joku nainen saa sinusta vielä hienon miehen..." ja "Jos en olis Matin kanssa, niin iskisin sut heti..." yms. Kaikki ystävyyssuhteetkin ovat varattujen naisten kanssa. Luulen että kyse on samasta asiasta. En tiedä pitääkö paikkaansa, mutta joskus epäilen että siinä missä varatut naiset vertaavat minua mieheensä, niin sinkkunaiset vertaavat siihen ihanaan Markoon, jonka kanssa viettivät sen ihanan yön Ruisrockissa vuonna 2005. Ja avo- ja aviomiesten kanssa pystyisin halutessani kilpailemaan ihan tasapäisesti, mutta jään näiden unelmien prinssien varjoon.

Vierailija
26/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöt pillereitä, jotka aiheuttavat häiriöitä hormonitasapainoon. Ilman pillereitä itsekin tykkäisit lihaksikkaista alfa miehistä etkä beta koti-isä tyyppisistä miehistä.

😂

Mikä naurattaa? Ihan tutkittua juttua, että pillereiden käyttö muuttaa naisten miesmakua. Olen yllättynyt... kuvittelin tämän olevan yleistietoa.

Kyllä näin on, mutta mihin suuntaan se muuttuu ei ole niin yksinkertaista. Itse sytyn pillerittömänä tavallisista lutusista isämäisistä miehistä. Ei kiinnosta yhtään mikään kukasta kukkaan hyppäävä jokanaisen panomies. Sellainen pehmeä espoolainen insinööri on pop.

Vierailija
27/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kohtuu tavalliseksi itseni lukevana miehenä olen huomannut että viehätän parisuhteessa olevia naisia ja toisaalta monet sinkkunaiset eivät lämpene minulle lainkaan. Olen saanut kyllästymiseen asti kuulla näitä "Kyllä joku nainen saa sinusta vielä hienon miehen..." ja "Jos en olis Matin kanssa, niin iskisin sut heti..." yms. Kaikki ystävyyssuhteetkin ovat varattujen naisten kanssa. Luulen että kyse on samasta asiasta. En tiedä pitääkö paikkaansa, mutta joskus epäilen että siinä missä varatut naiset vertaavat minua mieheensä, niin sinkkunaiset vertaavat siihen ihanaan Markoon, jonka kanssa viettivät sen ihanan yön Ruisrockissa vuonna 2005. Ja avo- ja aviomiesten kanssa pystyisin halutessani kilpailemaan ihan tasapäisesti, mutta jään näiden unelmien prinssien varjoon.

Oletko miettinyt, että todennäköisesti käyttäydyt eri tavalla silloin kun olet ystäväsi kanssa tai kun olet kiinnostunut jostain? Ehkä sisäinen olemuksesi ei pääse oikeuksiinsa kuin lähemmin sinut tuntiessa. Ehkä olet jäykkä tai etäinen ja naisystävien kanssa mukavempi tms.

Vierailija
28/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin samoin. Mutta nämä kaverit tykkäsivät kovasti. ja poikkeuksetta oli kyllä urheilullinen kroppa jota esittelivät. Itse en syty sellaisesta edes vaatteiden alla.

ap

No nyt kyllä pääsi valhe, taidat olla mies oikeasti?

Ei. Pidän vatsakkaista miehistä. Siis lihaksikkaista ja leveäselkäisistä kyllä, mutta esimerkiksi sixpackeja en pidä seksikkäinä. Juoksijat, jalkapalloilijat, keihäänheittäjät yms., ei mielestäni hyvä kroppa. Amerikkalaisessa jalkapallossa ja rugbyssä näkee minulle mieluista kroppaa. Mies en ole, vaan ihan tavallinen nainen.

Vierailija
29/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lähinnä se, miten selkeää se on ihan vaan valokuvien perusteella. Usein kuulee väitettävän että kaikki naiset viehättyvät samannäköisistä miehistä. Ja usein ollaan puhuttukin esim. näyttelijöistä, niissä maut menevät yksiin. Tuossa se eroavaisuus oli niin räikeää että hämmästytti. Ja se että ne omaa mieleen olleet miehet aiheutti reaktioita "no hyi" "ei toi ainakaan, paa pois" "kauhee läski" (normaalipainoisesta).

Siis puhuuko kolmekymppiset muka noin ihmisistä? Ei onneksi minun ystäväpiirissäni. "Siiis hyyyi kauhee läski!!!!"

Vierailija
30/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se olisi useimmille naisille ja siksi ap paljastuikin palstajonneksi. Reppana yrittää tällä tavalla houkutella naisia swaippaamaan oman profiilinsa oikealle :-DDDDD

Voithan toki olla tuossa luulossa jos haluat. Tiedän itse asioiden oikean laidan.

Tuntuu tosi oudolta että mielipiteeni ja miesmakuni olisi NIIN omituinen että se on uskomatonta?

Ap

Vierailija
31/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lähinnä se, miten selkeää se on ihan vaan valokuvien perusteella. Usein kuulee väitettävän että kaikki naiset viehättyvät samannäköisistä miehistä. Ja usein ollaan puhuttukin esim. näyttelijöistä, niissä maut menevät yksiin. Tuossa se eroavaisuus oli niin räikeää että hämmästytti. Ja se että ne omaa mieleen olleet miehet aiheutti reaktioita "no hyi" "ei toi ainakaan, paa pois" "kauhee läski" (normaalipainoisesta).

Siis puhuuko kolmekymppiset muka noin ihmisistä? Ei onneksi minun ystäväpiirissäni. "Siiis hyyyi kauhee läski!!!!"

No tuossa yhteydessä joo puhuivat. Tuskin muuten juurikaan. Tuohan on niin klassinen lihatiski esittely kuin voi olla. Tosi pinnallista siinä hetkessä.

ap

Vierailija
32/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Mutta vaikuttaahan ihan normaalikin kuukautiskierto miesmakuun (kuvittelin tämän olevan yleistietoa :p). Ovulaation aikaan naiset keskimäärin on kiinnostuneempia lihaksikkaista "alfoista", loput ajasta niistä "kotimiehistä". Totta tosin myös tuo, että pillerit keskimäärin pehmentää miesmakua. Ja koska kysymys on keskimääräisyyksistä ja yleistyksistä poikkeuksiakin löytyy

Vierailija
33/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kingissä oli Kalle Lambergin hahmo, Ensio, joka yhdessä jaksossa esiintyi Hunksien kans. Esityksen piti varmaan korostaa sitä, miten reppana Ensio on, minusta oli kyllä hotein ;)

Vierailija
34/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en viihdy ulkonäkökeskeisten ihmisten parissa. En vaan koe että minulla olisi yhteistä sellaisten ihmisten kanssa. Ja huolehdin toki omasta ulkonäöstäni normaalin rajoissa, mutta en arvostele toisten elämäntapoja.