Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipas jännää. Kaveri meni Tinderiin ja

Vierailija
28.05.2018 |

olin toisen kaverin kanssa hänen luonaan. Huviksemme aloimme raakata potentiaalisia miesehdokkaita. Minä olen meistä ainoa varattu, jos sillä jotain väliä on. Kävikin niin että valitsivat jatkoon juuri ne joita en itse olisi valinnut, ja suora hylkäys tuli niille, joita itse pidin yhtään mielenkiintoisina. En ole tajunnutkaan oikeasti miten erilaisia miesmakuja on ihan vaan valokuvien perusteella. Tasan tarkkaan meni niin että samaa mieltä ei oltu ainoastakaan. Nämä muut naiset kyllä keskenään samaa mieltä. Jos jotakuta kiinnostaa niin valitsivat jatkoon rennon menevän oloisia miehiä, monet hyväkroppaisia ja ilman paitaa. Minuun iskivät pukeissa olevat "tavallisemman" oloiset, sellaiset kotona viihtyvän näköiset, joilla oli jotain leffa- tai pelifanipaitoja yms. En nyt tiedä miksi tästä kirjoitin mutta olipahan mielenkiintoinen havainto vaan. Niin siis itse olen ollut saman miehen kanssa yli 10 vuotta josta naimisissa 8. Nämä ystävät ovat ns. ikisinkkuja, ei takana pitkiä parisuhteita, vaikka hinkua sellaisiin olisi. En pidä itseäni siis parempana mitenkään, mutta kai tuo miesmaku vaikuttaa sitten siihen, millaisia parisuhteita saa aikaan..

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin jännää, että pissa meinasi tulla housuun.

Vierailija
2/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottahan tuo. omaakaan miesmakua eiole ymmärretty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä ap käy, kun kaverisi seiskan naisina jahtaavat kympin adoniksia.

Adonis kyllä löytää sen oman kymppinsä ja pariutuu sen kanssa, jos pariutuu ollenkaan.

Vierailija
4/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit syttyi jännämiehistä :) Ei oo ihme, jos ei parisuhdetta synny.

Vierailija
5/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Palstajonne

Vierailija
6/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Ja sitten taas irl voi kiinnostua ihmisestä, jonka pelkästä kuvasta ei kiinnostuisi.

Vierailija
7/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Palstajonne

No ei ole ei. Ihan olen 31-vuotias äiti-ihminen.

Vierailija
8/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli niin jännää, että pissa meinasi tulla housuun.

Kyllä oli vielä paljon jännempää! Ihan jännäkakka housussa täällä! Tästä analyysista kuuluu saada käyttäytymistieteiden nobel!

Vierailija
9/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
10/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus sattuu vaikka siitä kuinka yrittäisi vääntää vitsiä.

Vierailija
11/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla olisitte kyllä kaikki pyyhkäisseet vasemmalle.

M35

Vierailija
12/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka laittaa tinderiin jonkun paidattoman kuvan :D olisi minulle välittömästi turn off

Vierailija
13/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kolmekymppiselle yllätyksenä, että makuja on monia??

Vierailija
14/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se menee. Muutamaa adonista havittelee iso osa naisista ja sen vuoksi jäävät ikisinkuiksi. Suurin osa miehistä on juuri tuollaisia mistä sä vähemmistönä tykkäät ja pääset helposti parisuhteeseen

Vierailija
15/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava oli kipuillut vuosia raastavan avioeron kourissa täysin pöljästä siipastaan. Viimein vuosien jälkeen alkoi toipua ja pitkästä aikaa uskaltautui hakupäällä tinderiin.

Ensimmäisten joukossa tuli tämän eksän kuva vastaan. Kuva oli ollut vimpan päällä upea.

Oli ollut ihan tipalla hämmennyksissä valita vahingossa jatkoon.

Vierailija
16/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt pillereitä, jotka aiheuttavat häiriöitä hormonitasapainoon. Ilman pillereitä itsekin tykkäisit lihaksikkaista alfa miehistä etkä beta koti-isä tyyppisistä miehistä.

Vierailija
17/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun valinnat poikkeaa 90% ajasta muiden valinnoista. Eli en tavallisesti näe mitään ihmeellistä niissä, joissa muut näkevät aina jotain upeaa. Ja sama toisinpäin. Tykkään kai vähän erikoisimmista ihmisistä ja oudot jutut on vaan plussaa.

Vierailija
18/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko kolmekymppiselle yllätyksenä, että makuja on monia??

No lähinnä se, miten selkeää se on ihan vaan valokuvien perusteella. Usein kuulee väitettävän että kaikki naiset viehättyvät samannäköisistä miehistä. Ja usein ollaan puhuttukin esim. näyttelijöistä, niissä maut menevät yksiin. Tuossa se eroavaisuus oli niin räikeää että hämmästytti. Ja se että ne omaa mieleen olleet miehet aiheutti reaktioita "no hyi" "ei toi ainakaan, paa pois" "kauhee läski" (normaalipainoisesta).

Vierailija
19/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka laittaa tinderiin jonkun paidattoman kuvan :D olisi minulle välittömästi turn off

Niin samoin. Mutta nämä kaverit tykkäsivät kovasti. ja poikkeuksetta oli kyllä urheilullinen kroppa jota esittelivät. Itse en syty sellaisesta edes vaatteiden alla.

ap

Vierailija
20/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöt pillereitä, jotka aiheuttavat häiriöitä hormonitasapainoon. Ilman pillereitä itsekin tykkäisit lihaksikkaista alfa miehistä etkä beta koti-isä tyyppisistä miehistä.

😂