Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

(Tinder) matcheja on muttei keskustelua

Vierailija
28.05.2018 |

Saan hyvin aina matcheja, mutta miehet ei alota keskusteluja, ja jos itse aloitan niin aina en tietenkään saa edes vastausta, useimmiten keskustelu lopahtaa pian, kun ympäripyöreät kuulumiset on vaihdettu.
Miten aloittaisin keskustelun mielenkiintoisesti ja niin että se jatkuisi luontevasti pidemmällekin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Unohda koko tinder. Suurin osa tuntuu käyttävän sitä vain pelinä jossa kerätään matcheja.

Vierailija
2/6 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan miehet ei halua mielenkiintoista keskustelua vaan sitä pelkkää moi mitä kuuluu missä asut mitä teet työksesi onko lemmikkejä höttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan miehet ei halua mielenkiintoista keskustelua vaan sitä pelkkää moi mitä kuuluu missä asut mitä teet työksesi onko lemmikkejä höttöä.

Olet täysin väärässä.

Vierailija
4/6 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan 99% tindernaisista on niitä jotka pelkästään vastailevat lyhyesti kysymyksiini eivätkä itse tee pienintäkään elettä keskustelun eteenpäin viemiseen.

Aina jos nainen laittaa ekan viestin niin se on pelkkä "moi" tai "moi :)"

Olisin erittäin onnellinen siitä "mitä kuuluu" kysymyksestä edes tai jos nainen kysyisi harrastuksistani jotain.

Vierailija
5/6 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mätsännyt vain mykkien naisten kanssa.

M35

Vierailija
6/6 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on olemassa seksiseuran hakemista varten.

Ei siellä kuulu käydä syvällisiä keskusteluita.

Siellä kuuluu sopia paikka tapaamiselle.